Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Jeg håper at de, altså tv-selskapet, vil arrangere en slags middagsselskap for deltagerne på slutten, slik at man kan se om noen av dem finner "den rette" blant noen av de andre. Det hadde ihvertfall vært et spennende eksperiment.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The damned

Slik det fremstår så synes jeg det virker rart at Lene og Anders må ha tid fra hverandre. Virker som om hun omtrent gir opp bare fordi de har møtt på noen utfordringer og da kan man jo ikke ha et forhold hvis det skal så lite til.

Ikke prøvde hun å prate med han før, men tok det først opp i parterapi. Må si hun fremstår som i overkant negativ mot han og som hun leter etter feil i alt han gjør.

Men det ligger vel kanskje mer bak enn vi får se. Det å flytte sammen med noen man ikke kjenner kan jo heller ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd lene fremstår, eller blir fremstilt som ekstremt egenrådig og bitchy. Fra det lille som kommer frem på tv virker hun ikke som en person som passer spesielt godt inn i langvarige forhold. Virker mer som typen til å ha korte og hyppige forhold. Virker som hun har han fyren i bånd. Men kan jo hende hun blir fremstilt feil.

Jeg har tro på annabelle og vebjørn.

Håper tomas og Camilla finner sammen. De hadde nok blitt et super par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man dømme et menneske etter som lite som de viser på tv? De velger selvfølgelig de stundene hvor man kanskje sier noe dumt, er slem, er sur, er kjempe blid, er grei, ikke gir en klem eller tar på skulderen når de gråter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man dømme et menneske etter som lite som de viser på tv? De velger selvfølgelig de stundene hvor man kanskje sier noe dumt, er slem, er sur, er kjempe blid, er grei, ikke gir en klem eller tar på skulderen når de gråter?

Produksjonselskapet vet hva de driver med når de lager reality. De vil at vi skal utvikle meninger om deltakerne, for det gjør at vi som seere er trofaste til tv-serien. Kynisme står høyt i tv-bransjen, spesielt når det gjelder reality. Desverre snakker jeg av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alle sammen jeg, tenk så kjedelig om alle var perfekte, ikke kranglet og alt var så fantastisk! Elsker programmet på grunn av de de har valgt ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hjelp, så sint, sur og vanskelig Lene er. Hun går konstant rundt med geip, jo. Stakkars Anders, det kan ikke være lett å gjøre henne fornøyd. Må ærlig talt innrømme at jeg tenker det er en grunn til at hun har vært singel.

Anonymous poster hash: 75f59...1cc

Så enig! Har riktignok bare sett en episode, men reagerte veldig på fremtoningen til Lene. Undret meg over om hun virkelig er så sur, eller om det er botoxen som gjør henne ute av stand til å smile. Ikke overraskende at hun er singel nei..

Ellers synes jeg alle de andre er tiltalende og likandes på hver sin måte.

Søtt at det ene paret har blitt forelsket :)

Men synes det er rimelig tydelig at hun ene blonde som er gift med han litt kraftige, ikke er tiltrukket av ham overhodet. Ikke hennes feil, hun kan jo ikke tvinge seg selv til å finne noen fysisk attraktive.

Anonymous poster hash: f3120...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Har riktignok bare sett en episode, men reagerte veldig på fremtoningen til Lene. Undret meg over om hun virkelig er så sur, eller om det er botoxen som gjør henne ute av stand til å smile. Ikke overraskende at hun er singel nei..

Ellers synes jeg alle de andre er tiltalende og likandes på hver sin måte.

Søtt at det ene paret har blitt forelsket :)

Men synes det er rimelig tydelig at hun ene blonde som er gift med han litt kraftige, ikke er tiltrukket av ham overhodet. Ikke hennes feil, hun kan jo ikke tvinge seg selv til å finne noen fysisk attraktive. Anonymous poster hash: f3120...faf

Nei hun kan ikke tvinges til å være tiltrukket av han. Men jeg undrer meg over hva hun tenkte når hun meldte seg på dette programmet. Synes hun fra første stund har utstrålt skuffelse. Hvorfor melder hun på seg ett slikt konsept når hun synes å være så til de grader opptatt av utseendet at hun ikke en gang klarer å være normal og litt "kompis" rundt han? Jeg er enig i at man bør kjenne en viss tiltrekning utseendemessig for at det skal bli ett kjærlighetsforhold, men hun kunne jo allikevel vært litt mer åpen når hun først melder seg på ett slikt program og vise litt mer at hun ønsker å bli kjent med mennesket iallefall.

Anonymous poster hash: 55890...88e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Har riktignok bare sett en episode, men reagerte veldig på fremtoningen til Lene. Undret meg over om hun virkelig er så sur, eller om det er botoxen som gjør henne ute av stand til å smile. Ikke overraskende at hun er singel nei..

Ellers synes jeg alle de andre er tiltalende og likandes på hver sin måte.

Søtt at det ene paret har blitt forelsket :)

Men synes det er rimelig tydelig at hun ene blonde som er gift med han litt kraftige, ikke er tiltrukket av ham overhodet. Ikke hennes feil, hun kan jo ikke tvinge seg selv til å finne noen fysisk attraktive.

Anonymous poster hash: f3120...faf

Så kjekt å få tiden til å gå med sjikanering av andre menneskers utseende.Det er vel ingen steder nevnt at hun har brukt botox,og man trenger ikke være sur og tverr fordi om man er singel.Hva slags resonnemang er det?

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som gleder seg til imorgen?

Jaaa! :hoppe:

Skjønt, jeg rekker sjelden å se det før dagen etter, og da klør det alltid i fingrene etter å lese hva folk har skrevet i denne tråden. :fnise:

Anonymous poster hash: a9d95...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få tiden til å gå med sjikanering av andre menneskers utseende.Det er vel ingen steder nevnt at hun har brukt botox,og man trenger ikke være sur og tverr fordi om man er singel.Hva slags resonnemang er det?

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Jeg mente selvsagt at hun er singel fordi hun virker utrolig sur, gretten og krevende. Menn gidder ikke sånt i lengden.

Ikke at hun er sur fordi hun er singel.

Dersom hun har masse botox e.l, ville det vært en forklaring til hvorfor hun så sur ut gjennom hele episoden. Sier ikke at hun har det.

Anonymous poster hash: f3120...faf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei hun kan ikke tvinges til å være tiltrukket av han. Men jeg undrer meg over hva hun tenkte når hun meldte seg på dette programmet. Synes hun fra første stund har utstrålt skuffelse. Hvorfor melder hun på seg ett slikt konsept når hun synes å være så til de grader opptatt av utseendet at hun ikke en gang klarer å være normal og litt "kompis" rundt han? Jeg er enig i at man bør kjenne en viss tiltrekning utseendemessig for at det skal bli ett kjærlighetsforhold, men hun kunne jo allikevel vært litt mer åpen når hun først melder seg på ett slikt program og vise litt mer at hun ønsker å bli kjent med mennesket iallefall.

Anonymous poster hash: 55890...88e

Enig i det!

Anonymous poster hash: f3120...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk Thomas er ganske kjekk. Han veier litt for mye til at jeg finner ham fysisk tiltrekkende, men han er absolutt en type jeg kunne falt for sånn ellers.



Anonymous poster hash: 999a9...f3f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene er da en flott jente utseendemessig. Det er verre med oppførselen.

Hun er høy og slank, så sånn sett er hun flott. Men ansiktet er vel ikke spesielt vakkert? Ikke at det er så relevant, men etter min mening har hun ikke heldige trekk.

Anonymous poster hash: 54f70...faa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når går det og på hvilken kanal?

I kveld 20.30 på TVN

Nest siste episode i dag.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nest siste allerede! Spent!

Håper vi i siste episode vår vite litt om hvordan det har gått etter at de avslutta opptakene. Om noen er blitt skilt siden, osv.

Tipper det kun er Annabelle og Vebjørn som holder.

Anonymous poster hash: a9d95...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...