Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Leiligheten til Camilla og Thomas var så fin, noen som kjente igjen området? Kan det ha vært på Kampen?

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

Synes det ligner på området som ligger mellom Grünerløkka og Carl Berners plass. Alla Fjellgata eller en gate irundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En her skrev at det så ut til at Thomas var ulykkelig forelsket, og jeg må faktisk si meg enig i det.

Og det jeg undrer meg over nå, det er at de valgte å skille lag i dag, enda det er 1 episode igjen..

Jeg får da en følelse av at vi neste gang får se at de skal prøve på nytt (evt at de har funnet tilbake til hverandre). Tv-produsentene vet jo hvordan de skal lage følelsesladd, spennende og overraaskende programmer..

Jeg håpet på at hun kaaanskje snudde om og ikke ville flytte likevel da vi fikk se klippet der hun gråt (etter reklamepausen), men hun var bare deppa for at hun ikke har funnet kjærligheten. Han er vel mer deppa for at han ikke fikk akkurat henne, tror jeg da. Har ikke trua på at det blir noe mer mellom dem jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet på at hun kaaanskje snudde om og ikke ville flytte likevel da vi fikk se klippet der hun gråt (etter reklamepausen), men hun var bare deppa for at hun ikke har funnet kjærligheten. Han er vel mer deppa for at han ikke fikk akkurat henne, tror jeg da. Har ikke trua på at det blir noe mer mellom dem jeg.

Ja, men kanskje hun innser at hun ikke var klar over hva hun mistet før hun faktisk mistet det.

Det er ikke en uvanlig greie...

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg håper på egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle lett tro, det var lett for både Vebjørn og A å få kjøreste før dette, da de er verdens søteste begge to!

Tenkte det samme i sta :)

Anonymous poster hash: f7bac...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Vebjørn og Annabelle er nesten like ille som kosemosedama jeg. De snakker til hverandre som småbarn: "Åååå du er så søøøt som gjør dette for meeeg." Når hun faktisk ikke så at han hadde trimmet skjegget :P

Men de ser ut til å ha kjemi i det minste, i motsetning til de andre parene.



Anonymous poster hash: 533fb...1a5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Vebjørn og Annabelle er nesten like ille som kosemosedama jeg. De snakker til hverandre som småbarn: "Åååå du er så søøøt som gjør dette for meeeg." Når hun faktisk ikke så at han hadde trimmet skjegget :P

Men de ser ut til å ha kjemi i det minste, i motsetning til de andre parene.

Anonymous poster hash: 533fb...1a5

Vil heller ha 10 sånne venner enn 1 sur venn som Lene :) (el hva hun heter hun mørke).

Anonymous poster hash: f7bac...60e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, klarer alltid å forestille meg ting annerledes. Var sikker på at de måtte være gift i fire uker, for så skille seg eller være fortsatt gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tipse om at det går en svensk versjon på svt på mandager.

Jeg har sett det på nettsiden. Der er det et litt eldre par med også, hun er 41 og han 39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner noen av menneskene?

Ja nokon av oss kjenner enkelte av deltakarane :P Men eg postar dette som anonym. ;) Mannen min var i eine bryllupet.

Anonymous poster hash: 0bfc9...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med skjegget... Jeg tror Vebjørn hadde tatt skjegget FØR han egentlig tok det. Eller, altså, det ble klippet så rart. For han kom hjem fra jobb og da hadde jo han kort skjegg, også stod Annabell og laget mat og de prata. Så ETTERPÅ skulle han ta skjegget. Altså, skjerpings på de som redigerer :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med skjegget... Jeg tror Vebjørn hadde tatt skjegget FØR han egentlig tok det. Eller, altså, det ble klippet så rart. For han kom hjem fra jobb og da hadde jo han kort skjegg, også stod Annabell og laget mat og de prata. Så ETTERPÅ skulle han ta skjegget. Altså, skjerpings på de som redigerer :P

Han hadde ikke kort skjegg da han kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke kort skjegg da han kom hjem.

Hadde han ikke? Sikker? Syns han hadde det ganske kort jeg, la iallefall merke til det... Kanskje bare lyset som gjorde det? Vet ikke...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde han ikke? Sikker? Syns han hadde det ganske kort jeg, la iallefall merke til det... Kanskje bare lyset som gjorde det? Vet ikke...

Samme tenkte jeg.. :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Thomas og Camilla virket litt kleine rundt hverandre. Da hun sto og gråt på kjøkkenet og han bare står ved siden av henne. Han kunne jo gitt henne en klem? Samme med da de sa hade til hverandre syns jeg klemmen de ga virket veldig sånn "hade a", i stedet for en god klem. Virker som de ikke åpnet seg nok og klarte å kjenne på følelsene man kan få ved å flørte med og erte hverandre feks. Bare det å berøre hverandre skaper følelser.. Ikke så lett når de alltid hadde avstand mellom seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med skjegget... Jeg tror Vebjørn hadde tatt skjegget FØR han egentlig tok det. Eller, altså, det ble klippet så rart. For han kom hjem fra jobb og da hadde jo han kort skjegg, også stod Annabell og laget mat og de prata. Så ETTERPÅ skulle han ta skjegget. Altså, skjerpings på de som redigerer :P

Jeg la også merke til at han hadde tatt skjegget før han offisielt tok det. Synes det var rart at de ikke gjorde noen greie ut av det. Men så hadde han jo ikke tatt det enda.

Anonymous poster hash: 90b74...4a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, klarer alltid å forestille meg ting annerledes. Var sikker på at de måtte være gift i fire uker, for så skille seg eller være fortsatt gift.

Er det ikke sånn likevel?

Anonymous poster hash: a7fcf...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med skjegget... Jeg tror Vebjørn hadde tatt skjegget FØR han egentlig tok det. Eller, altså, det ble klippet så rart. For han kom hjem fra jobb og da hadde jo han kort skjegg, også stod Annabell og laget mat og de prata. Så ETTERPÅ skulle han ta skjegget. Altså, skjerpings på de som redigerer :P

Han hadde ikke kort skjegg da han kom hjem.

Hadde han ikke? Sikker? Syns han hadde det ganske kort jeg, la iallefall merke til det... Kanskje bare lyset som gjorde det? Vet ikke...

Sannheten er at forskjellen var minimal, Annabelle skjønte jo ikke hva han snakket om en gang, hun kikket i taket og over alt for å finne ut hva han hadde endret :P

Anonymous poster hash: 533fb...1a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det hu mørke het igjen? hun som bare sutrer og er sur hele tiden

Lene

Anonymous poster hash: 90b74...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...