globalagogo Skrevet 4. desember 2014 #581 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som vet hvordan Lene ser ut uten sminke? Hvor gammel er hun egentlig? Dette er virkelig, virkelig ikke ment som verken nettmobbing eller uthenging av person eller noe sånt, men jeg syns hun ser fryktelig gammel ut i ansiktet, men ung i kroppen? Liksom - egentlig pen men sminker det bort? 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #582 Skrevet 4. desember 2014 Er det noen som vet hvordan Lene ser ut uten sminke? Hvor gammel er hun egentlig? Dette er virkelig, virkelig ikke ment som verken nettmobbing eller uthenging av person eller noe sånt, men jeg syns hun ser fryktelig gammel ut i ansiktet, men ung i kroppen? Liksom - egentlig pen men sminker det bort? For meg ser det ut som en effekt av røyking/andre ting jeg ikke vil si vedr. hennes væremåte. Anonymous poster hash: cb138...d02 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #583 Skrevet 4. desember 2014 For meg ser det ut som en effekt av røyking/andre ting jeg ikke vil si vedr. hennes væremåte. Anonymous poster hash: cb138...d02 Hæ? Anonymous poster hash: 999a9...f3f 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #584 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har sett hvert eneste program, og jeg kjente jeg ble skikkelig glad da Annabelle og Vebjørn fortalte at de ønsket å fortsette ekteskapet. Det var paret jeg hadde aller minst tro på fra starten! Jeg ble så overrasket da de begge sa at de ikke var forelsket (men hadde følelser), for sånn som de har vært mot hverandre gjennom programmet, så har de jo sett skikkelig nyforelsket ut i mine øyne. Det sier meg at dette er paret som virkelig har lagt sjela si i at dette skulle funke. Også lyktes det jo nogså. De er skikkelig søte sammen, og jeg håper det blir et bra ekteskap! Anonymous poster hash: 999a9...f3f 3
Annabelle_Bauer Skrevet 4. desember 2014 #585 Skrevet 4. desember 2014 Hei alle! Det er Annabelle her, som endelig kan jeg få ta på gifteringen igjen og si jaaa, vi fant kjærligheten med denne litt annerledes metoden! Jeg har fått med meg det var en tråd her inne med ivrige og engasjerte seere! Det er veldig hyggelig og jeg vil bare takke for alle de koselige tilbakemeldingene! Det ble oss - kjærligheten seiret og jeg er glad for at disse ekspertene fant Vebjørn til meg<3 Syns dere som har kommentert her inne har mange gode refleksjoner, og selv om ikke alle er positive skal det være lov å ha sine ulike meninger om et sånn her type program. Vi er jo tre veldig forskjellige par som har valgt å gjøre dette på tv, så forstår det vekker engasjement og meninger om oss deltagerne. Og så kan det jo være greit å huske på at det er mye som ikke kommer frem på tv-skjermen også, deltagerne kan ha mer som ligger bak som de ikke ønsker å dele. Godt observert av de som skjønte det ble en redigeringsfeil når det kommer til skjegget til vebjørn, det ble vist før han faktisk tok det;) Heldigvis ble ikke denne høsten fylt av så mye jobb for Vebjørn som jeg fryktet. Han hadde en unntakstilstand akkurat den tiden vi spilte inn programmet, (dårlig timing), men nå kommer han hjem et par timer etter meg, og det passer perfekt for da får jeg litt alenetid først;) Jeg er veldig glad jeg turte å si ja til dette, selv om det var på tv, for ellers kunne jeg gått glipp av min mann! Om noen lurer på noe så er det bare å stille meg spørsmål så skal jeg svare:) Hilsen fra Annabelle Bauer 42
Mynona Skrevet 4. desember 2014 #586 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Gratulerer så mye Anabelle! (Hvis det er deg og ikke noen som utgir seg for å være deg ) Forresten; hadde dere kamerateam rundt dere hele tiden? Fikk dere sette noe preg på bryllupet selv i forkant, selv dere ikke visste hvem dere skulle gifte dere med? Og kjenner dere de andre deltakerne noe utenom premierefest? Endret 4. desember 2014 av Mynona 1
Gjest Winza Skrevet 4. desember 2014 #587 Skrevet 4. desember 2014 Kan ikke fatte dem lager en serie som dette...
Gjest incognita Skrevet 4. desember 2014 #588 Skrevet 4. desember 2014 Hei alle! Det er Annabelle her, som endelig kan jeg få ta på gifteringen igjen og si jaaa, vi fant kjærligheten med denne litt annerledes metoden! Jeg har fått med meg det var en tråd her inne med ivrige og engasjerte seere! Det er veldig hyggelig og jeg vil bare takke for alle de koselige tilbakemeldingene! Det ble oss - kjærligheten seiret og jeg er glad for at disse ekspertene fant Vebjørn til meg<3 Syns dere som har kommentert her inne har mange gode refleksjoner, og selv om ikke alle er positive skal det være lov å ha sine ulike meninger om et sånn her type program. Vi er jo tre veldig forskjellige par som har valgt å gjøre dette på tv, så forstår det vekker engasjement og meninger om oss deltagerne. Og så kan det jo være greit å huske på at det er mye som ikke kommer frem på tv-skjermen også, deltagerne kan ha mer som ligger bak som de ikke ønsker å dele. Godt observert av de som skjønte det ble en redigeringsfeil når det kommer til skjegget til vebjørn, det ble vist før han faktisk tok det;) Heldigvis ble ikke denne høsten fylt av så mye jobb for Vebjørn som jeg fryktet. Han hadde en unntakstilstand akkurat den tiden vi spilte inn programmet, (dårlig timing), men nå kommer han hjem et par timer etter meg, og det passer perfekt for da får jeg litt alenetid først;) Jeg er veldig glad jeg turte å si ja til dette, selv om det var på tv, for ellers kunne jeg gått glipp av min mann! Om noen lurer på noe så er det bare å stille meg spørsmål så skal jeg svare:) Hilsen fra Annabelle Bauer Jeg lurer egentlig bare på én ting. Smiler Vebjørn alltid ? Neida.. Gratulerer så mye. Har vært utrolig koselig å følge dere. Dere er et flott par. 3
momo Skrevet 4. desember 2014 #589 Skrevet 4. desember 2014 Annabelle hvis det er deg, gratulerer så mye. Utrolig gøy å se at dere fikk det til. Ønsker dere masse lykke til i framtiden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #590 Skrevet 4. desember 2014 Hvem er annabelle bauer? Søstra til jack bauer? Anonymous poster hash: aff93...d55
Annabelle_Bauer Skrevet 4. desember 2014 #591 Skrevet 4. desember 2014 Gratulerer så mye Anabelle! (Hvis det er deg og ikke noen som utgir seg for å være deg ) Forresten; hadde dere kamerateam rundt dere hele tiden? Fikk dere sette noe preg på bryllupet selv i forkant, selv dere ikke visste hvem dere skulle gifte dere med? Og kjenner dere de andre deltakerne noe utenom premierefest? Hei! Nei vi hadde bare 1 kameramann som fulgte oss veldig tett. Var derfor jeg likte konseptet så godt, forid vi hadde ikke stua fullt av kamerafolk, det ble mye mer hyggelig siden vi fikk så god kontakt med kameramannen vår.Under opptakene hos presten og Catrin var det mange flere kameraer og folk. Vi hadde noen fridager innimellom, men ble filmet vledig mye mer enn de minuttene som kommer på tv. Planleggingen av bryllupet sto TvNorge for, jeg kunne velge litt farger osv, men syns egentig det var veldig deilig tvnorge tok seg av all planleggingen:) Hilsen Annabelle 1
Annabelle_Bauer Skrevet 4. desember 2014 #592 Skrevet 4. desember 2014 Annabelle hvis det er deg, gratulerer så mye. Utrolig gøy å se at dere fikk det til. Ønsker dere masse lykke til i framtiden. Tusen takk:) Sette stor pris, jeg håper vi blir et par som klarer oss, nå har vi det utrolig fint sammen:)
Silfen Skrevet 4. desember 2014 #593 Skrevet 4. desember 2014 Fikk du lyst til å denge den samlivsterapeuten? 4
Annabelle_Bauer Skrevet 4. desember 2014 #594 Skrevet 4. desember 2014 Jeg lurer egentlig bare på én ting. Smiler Vebjørn alltid ? Neida.. Gratulerer så mye. Har vært utrolig koselig å følge dere. Dere er et flott par. Takk! ja hehe han smiler faktisk hele tiden! gjør meg i gjort humør, men har også lært meg å lese han når han eventuelt ikke har det så bra, som var forvirrende i begynnelsne fordi han alltid virket så glad. Gøy du likte å følge oss:) God torsdag
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #595 Skrevet 4. desember 2014 Dere virker veldig flotte sammen, blir i godt humør av å se dere Anonymous poster hash: c30df...9be 2
Gjest lurven Skrevet 4. desember 2014 #596 Skrevet 4. desember 2014 De kunne jo ikke akkurat garantere deltagerne at de kom til å finne den ultimate perfekte partneren på absolutt alle plan da.. Og vi vet jo heller ikke hva Anders fortalte om seg selv under intervjurundene. De har glemt en veldig viktig "ingrediens" når du skulle sette sammen parene, nemlig kjemi. Et vellykket parforhold er ikke vitenskap
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #597 Skrevet 4. desember 2014 ABB... Merka det straks jeg så han...Anonymous poster hash: 8c229...0fd Trodde det bare det var jeg som så det, samboeren kalte meg slemAnonymous poster hash: 7ce13...161 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #598 Skrevet 4. desember 2014 Jeg synes han ene virker så utrolig snill og morsom og sympatisk, men synes han ligner veldig på en mann som ikke akkurat har positive vinner i Norge...Anonymous poster hash: dd35e...405 Hvem mener du? Anonymous poster hash: aff93...d55
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #599 Skrevet 4. desember 2014 Hvem mener du?Anonymous poster hash: aff93...d55 Han kan jo ikke noe for det, så det er jævlig stygt å si det, uff. ABB.Anonymous poster hash: 7ce13...161
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #600 Skrevet 4. desember 2014 Hvem mener du?Anonymous poster hash: aff93...d55 Jeg nekter å skrive navnet hans, men han ble kjent for hele verden for grusomheter han gjorde en regntung sommerdag for snart 4år siden... Anonymous poster hash: c30df...9be 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå