Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Trodde det bare det var jeg som så det, samboeren kalte meg slem

Anonymous poster hash: 7ce13...161

Samme her, syntes han lignet. Men følte meg slem da jeg tenkte det.

Anonymous poster hash: 4212a...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir de gift på ekte? De to som valgte å gå dra hverandre; blir de først separert og må vente et helt år før de er skilt? Må være så rart å være bundet til noen du kun var i et forhold med i 20dager....

Anonymous poster hash: c30df...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å skrive navnet hans, men han ble kjent for hele verden for grusomheter han gjorde en regntung sommerdag for snart 4år siden...

Anonymous poster hash: c30df...9be

Tenkte det kanskje var en tidligere reality deltaker som hadde dretet seg ut for lenge siden det var snakk om

Anonymous poster hash: aff93...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Det er Annabelle her, som endelig kan jeg få ta på gifteringen igjen og si jaaa, vi fant kjærligheten med denne litt annerledes metoden!

Jeg har fått med meg det var en tråd her inne med ivrige og engasjerte seere! Det er veldig hyggelig og jeg vil bare takke for alle de koselige tilbakemeldingene! Det ble oss - kjærligheten seiret og jeg er glad for at disse ekspertene fant Vebjørn til meg<3

Syns dere som har kommentert her inne har mange gode refleksjoner, og selv om ikke alle er positive skal det være lov å ha sine ulike meninger om et sånn her type program. Vi er jo tre veldig forskjellige par som har valgt å gjøre dette på tv, så forstår det vekker engasjement og meninger om oss deltagerne. Og så kan det jo være greit å huske på at det er mye som ikke kommer frem på tv-skjermen også, deltagerne kan ha mer som ligger bak som de ikke ønsker å dele.

Godt observert av de som skjønte det ble en redigeringsfeil når det kommer til skjegget til vebjørn, det ble vist før han faktisk tok det;)

Heldigvis ble ikke denne høsten fylt av så mye jobb for Vebjørn som jeg fryktet. Han hadde en unntakstilstand akkurat den tiden vi spilte inn programmet, (dårlig timing), men nå kommer han hjem et par timer etter meg, og det passer perfekt for da får jeg litt alenetid først;)

Jeg er veldig glad jeg turte å si ja til dette, selv om det var på tv, for ellers kunne jeg gått glipp av min mann!

Om noen lurer på noe så er det bare å stille meg spørsmål så skal jeg svare:)

Hilsen fra Annabelle Bauer

Jeg vil bare si at du virker som en helt herlig person. Vebjørn også, men spesielt du. Blir rett og slett glad av å se på deg på tv :) Ønsker dere alt godt på veien videre!

Anonymous poster hash: 83607...8bc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker deg Anabelle!! Søteste personen i hele programmet :)



Anonymous poster hash: 24320...21d
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Det er Annabelle her, som endelig kan jeg få ta på gifteringen igjen og si jaaa, vi fant kjærligheten med denne litt annerledes metoden!

Jeg har fått med meg det var en tråd her inne med ivrige og engasjerte seere! Det er veldig hyggelig og jeg vil bare takke for alle de koselige tilbakemeldingene! Det ble oss - kjærligheten seiret og jeg er glad for at disse ekspertene fant Vebjørn til meg<3

------

Jeg er veldig glad jeg turte å si ja til dette, selv om det var på tv, for ellers kunne jeg gått glipp av min mann!

Om noen lurer på noe så er det bare å stille meg spørsmål så skal jeg svare:)

Hilsen fra Annabelle Bauer

Gratulerer så mye til dere begge to! :) Ut i fra det jeg fikk sett av dere på tv så synes jeg dere virker som et flott par, og ekspertene har gjort en god matching. Som jeg sa til kjæresten min da vil så siste episode på onsdag; dere har utrolig god match på et svært viktig element i et forhold, nemlig humor. Uansett hvor gamle man er er det viktig å le og tulle med hverandre. Gøy å høre at Vebjørn smiler like mye i virkeligheten som i serien! Håper dere får en flott fremtid sammen med mye latter og glede, og ikke minst masse kjærlighet! :) <3

Anonymous poster hash: d4ae6...4c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Annabelle, du er et så herlig vesen, sprer ditt gode humør...og det er godt gjort igjennom en fjernsynsskjerm synes jeg...Skulle så gjerne ha gitt deg en skikkelig klem!

Med Vebjørn og!

e391791.gif

Endret av Noz
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 99% sikker på at jeg så Vebjørn på flyplassen i dag! Han var mye kjekkere i virkeligheten! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de gift på ekte? De to som valgte å gå dra hverandre; blir de først separert og må vente et helt år før de er skilt? Må være så rart å være bundet til noen du kun var i et forhold med i 20dager....

Anonymous poster hash: c30df...9be

Vi ble gift helt på ekte. Ja, de to andre er separert nå, og blir først offisielt skilft om 1 år. Høres kanskje rart, ut men vi var klar over det når vi sa ja til dette. De andre parene føler seg nok ikke så bundet til den andre, er bare formelle regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hvert eneste program, og jeg kjente jeg ble skikkelig glad da Annabelle og Vebjørn fortalte at de ønsket å fortsette ekteskapet. Det var paret jeg hadde aller minst tro på fra starten!

Jeg ble så overrasket da de begge sa at de ikke var forelsket (men hadde følelser), for sånn som de har vært mot hverandre gjennom programmet, så har de jo sett skikkelig nyforelsket ut i mine øyne. Det sier meg at dette er paret som virkelig har lagt sjela si i at dette skulle funke. Også lyktes det jo nogså. De er skikkelig søte sammen, og jeg håper det blir et bra ekteskap! :)

Anonymous poster hash: 999a9...f3f

Takk for hyggelige ord! Ja, vi ser forelsket ut på tv, men var gått så kort tid så ble ikke ordentlig forelsket før noen måneder etter kameraene forsvant. Ja, jeg var litt usikker selv helt i starten, men glad vi virkelig prøvde og var nysgjerrige på hverandre. Nå viser det seg at han var den beste mannen jeg kunne fått <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble gift helt på ekte. Ja, de to andre er separert nå, og blir først offisielt skilft om 1 år. Høres kanskje rart, ut men vi var klar over det når vi sa ja til dette. De andre parene føler seg nok ikke så bundet til den andre, er bare formelle regler.

Oisan, såpass ja, tenkte kanskje det var mulig å annullere ekteskapet for de det ikke fungerte for.

Lykke til til deg og din kjære <3

Anonymous poster hash: 4eda7...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Anabelle! (Hvis det er deg og ikke noen som utgir seg for å være deg ;) )

Forresten; hadde dere kamerateam rundt dere hele tiden? Fikk dere sette noe preg på bryllupet selv i forkant, selv dere ikke visste hvem dere skulle gifte dere med? Og kjenner dere de andre deltakerne noe utenom premierefest?

Og ja, vi deltakerne har truffet hverandre utenom premeierfesten. (under innspillingen visste vi ikke hvem de andre parene var) Vi har sett hver episode sammen før de kom på tv så vi visste hva som skulle komme. De er alle fine mennesker på hver sin måte:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk du lyst til å denge den samlivsterapeuten?

Catrin er veldig dyktig. Unødvenig kommentar. Jeg er klar over noen syns hun virker "pusete" eller som at hun snakker til barn, men opplevelsen til oss som sitter der er at dette er veldig fint. Ingen av oss deltagerne tenker over det, fordi hennes væremåte gjør at man ønsker å åpne seg. Hun viser at hun tåler å høre alt du sier. Parterapi er forøvrig å anbefale for alle par, forebyggende før problemene kommer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catrin er veldig dyktig. Unødvenig kommentar. Jeg er klar over noen syns hun virker "pusete" eller som at hun snakker til barn, men opplevelsen til oss som sitter der er at dette er veldig fint. Ingen av oss deltagerne tenker over det, fordi hennes væremåte gjør at man ønsker å åpne seg. Hun viser at hun tåler å høre alt du sier. Parterapi er forøvrig å anbefale for alle par, forebyggende før problemene kommer.

Mulig hun er dyktig, men det forsvinner fullstendig ved hennes oppførsel på TV. Kanskje hun burde ta det til seg til neste sesong.

Forresten så er det en multisitatknapp der ---->.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har glemt en veldig viktig "ingrediens" når du skulle sette sammen parene, nemlig kjemi. Et vellykket parforhold er ikke vitenskap

Du har helt rett, kjemi kan man ikke finne ut på forhånd. Det var en risiko vi tok og var klar over. Og kanskje noe av grunnen til at det ikke fungerte for alle. Men når jeg og Vebjørn matcher på så mange plan, var det heller ikke overraskende at vi også hadde kjemi. Heldigivs fungerte vitenskapen for oss, vi har et vellykket parforhold i dag:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil bare si at du virker som en helt herlig person. Vebjørn også, men spesielt du. Blir rett og slett glad av å se på deg på tv :) Ønsker dere alt godt på veien videre!

Anonymous poster hash: 83607...8bc

Tusen takk! Jeg meldte meg på for å finne kjærligheten, og gøy at det i tillegg er så mange der ute som blir i så godt humør av å se på vår vei for å finne kjærligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere begge to! :) Ut i fra det jeg fikk sett av dere på tv så synes jeg dere virker som et flott par, og ekspertene har gjort en god matching. Som jeg sa til kjæresten min da vil så siste episode på onsdag; dere har utrolig god match på et svært viktig element i et forhold, nemlig humor. Uansett hvor gamle man er er det viktig å le og tulle med hverandre. Gøy å høre at Vebjørn smiler like mye i virkeligheten som i serien! Håper dere får en flott fremtid sammen med mye latter og glede, og ikke minst masse kjærlighet! :) <3

Anonymous poster hash: d4ae6...4c7

Tusen hjertelig takk! Jeg ser lyst på fremtiden og har det så bra med han:) Ja, vi ler veeeeldig mye sammen, mye mer enn det som kom på tv, og jeg digger a jeg har fått en mann jeg kan le så mye med!

Ha en fin helg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Jeg lurer på hvilken mening du hadde om arrangerte ekteskap før du deltok i serien, og om du har endret mening vedrørende dette etter å ha erfart at det kan fungere. :)

(Jeg snakker da om når man frivillig har gått inn i et arrangert ekteskap. Tvang er et helt annet tema)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå når det viser seg at dette fungerte for dere (gratulerer :) ), skulle du ikke ønske nå at dere kunne gifte dere slik dere ønsker det og ha ett bryllup kun på deres premisser?

Anonymous poster hash: 55890...88e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...