la Flaca Skrevet 27. november 2014 #501 Skrevet 27. november 2014 Sannheten er at forskjellen var minimal, Annabelle skjønte jo ikke hva han snakket om en gang, hun kikket i taket og over alt for å finne ut hva han hadde endret Anonymous poster hash: 533fb...1a5 Jeg vet, syns virkelig han kunne gjort det skikkelig når han først skulle rake seg. Men selv syns han sikkert det var kjempedrastisk, selv om det var en god centimeter igjen på det skjegget etterpå.++ Likevel, det var faktisk vesentlig lengre da han kom hjem, før han barberte seg. 2
Gjest Kv84 Skrevet 27. november 2014 #502 Skrevet 27. november 2014 Huff, og vokser skjegget ut igjen...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #503 Skrevet 27. november 2014 Jeg la merke til at Camilla har så utrolig bra klesstil!klassisk med en liten tvist. Den gulljakken i går var på kanten, men hun fikk det til å funke! Anonymous poster hash: d8046...eb1 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #504 Skrevet 27. november 2014 Fryktelig irriterende med de der "mmmm" til hu der terapeuten... "mmmhmmm"Anonymous poster hash: 30997...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #505 Skrevet 27. november 2014 Men hva er det egentlig som plager ho der mørke dama? Hva er det i forholdet der hun har så store problemer med?Anonymous poster hash: 61e59...f98
Gjest Kv84 Skrevet 28. november 2014 #506 Skrevet 28. november 2014 Men hva er det egentlig som plager ho der mørke dama? Hva er det i forholdet der hun har så store problemer med?Anonymous poster hash: 61e59...f98 Er det det at han er enig i alt hun sier og ikke sier henne imot, fordi hun har lyst til at han skal si henne imot.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #507 Skrevet 28. november 2014 Er det det at han er enig i alt hun sier og ikke sier henne imot, fordi hun har lyst til at han skal si henne imot. Mulig. Jeg har ikke sett alt, bare litt nå og da. Og hun er jo så sur. Men la merke til at hun hadde en sur og sær fremtoning alt i første program før hun møtte han. Men er det så ille at han er enig da? Om han er enig så er han jo det. Han kan jo ikke si henne imot bare for å si he.nne imot heller da. Han gjør det nok den dagen han har behov for det. Merkelig greie å flytte ut for.Anonymous poster hash: 61e59...f98 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. november 2014 #508 Skrevet 28. november 2014 Er det det at han er enig i alt hun sier og ikke sier henne imot, fordi hun har lyst til at han skal si henne imot. Tror det var noe av det + at de startet med oppussing av leilighet helt i begynnelsen av forholdet. Om man har lest litt i samlivsspalter i diverse blad så forstår man at det er en av de få tingene man bør styre unna for å unngå store krangler.
la Flaca Skrevet 28. november 2014 #509 Skrevet 28. november 2014 Tror det var noe av det + at de startet med oppussing av leilighet helt i begynnelsen av forholdet. Om man har lest litt i samlivsspalter i diverse blad så forstår man at det er en av de få tingene man bør styre unna for å unngå store krangler. Jeg har inntrykk av at Lene ble skikkelig såra og sint på typen, ikke bare lei forholdet. Han reagerte jo på at hun pakket og dro uten et ord, og da han etter hvert sendte sms fikk han visstnok et veldig kaldt svar. Så sitter hun bare og gråter og gråter hos psykolog-pusedama, da er det noe sårt som ligger bak.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. november 2014 #510 Skrevet 28. november 2014 En her skrev at det så ut til at Thomas var ulykkelig forelsket, og jeg må faktisk si meg enig i det. Og det jeg undrer meg over nå, det er at de valgte å skille lag i dag, enda det er 1 episode igjen.. Jeg får da en følelse av at vi neste gang får se at de skal prøve på nytt (evt at de har funnet tilbake til hverandre). Tv-produsentene vet jo hvordan de skal lage følelsesladd, spennende og overraaskende programmer.. Jeg synes ikke det er så underlig. Jeg har fått det inntrykket at Camilla var den som hovedsaklig stod for det å sperre grensene mellom dem fysisk sett. Når hun gjør det fra dag en (tidlig, i alle fall), så er det jo fryktelig lite de kan gjøre sammen om hun bare holdt seg i den gata.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #511 Skrevet 28. november 2014 Merker jeg annerledes en alle som svarer her som syns Thomas har vært sær fra dag 1. Ikke er han kjekk heller. Jeg hadde ikke funnet han tiltrekkende, verken fysisk el psykisk. Anonymous poster hash: 7aafa...03b 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #512 Skrevet 28. november 2014 Jeg heier på Lene! Skjønner så godt at det er iriterende å være sammen med en nikkedukke. Man er nødt til å ha en sparringspartner i livet, ikke en som er enig i alt... Anonymous poster hash: fc298...063
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #513 Skrevet 28. november 2014 Jeg heier på Lene! Skjønner så godt at det er iriterende å være sammen med en nikkedukke. Man er nødt til å ha en sparringspartner i livet, ikke en som er enig i alt... Anonymous poster hash: fc298...063 Men, så lurer jeg på, da...hun er nokså bestemt selv, virker det som. Ville det bare blitt krig hvis hun skulle giftet seg med en som var like bestemt som henne? Altså, hun irriterer seg over at han er enig i alt, samtidig oppfatter jeg henne som en type som gjerne vil ha det som hun vil. Kanskje hun egentlig veldig gjerne vil være gift med seg selv? Anonymous poster hash: 999a9...f3f 15
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #514 Skrevet 28. november 2014 Merker jeg annerledes en alle som svarer her som syns Thomas har vært sær fra dag 1. Ikke er han kjekk heller. Jeg hadde ikke funnet han tiltrekkende, verken fysisk el psykisk.Anonymous poster hash: 7aafa...03b Mulig de matcher på papiret, men jeg synes ikke de matcher sånn ellers. I bryllupet så de veldig bra ut sammen, men da hverdagen ko, særlig etter bryllupsreisen, kom det mer og mer fram hvor dårlig de tross alt passer sammen, synes jeg. Hun er way over his league, fysisk sett, og hun ser ut som ei jente som alltid er velstelt og velkledd. Han er en smule overvektig, og kan ha lett for å se litt shabby ut. Han kler seg etter innfallsmetoden, i hvert fall. Ikke noe galt med det, altså, jeg gjør gjerne det selv, men når man tenker på at disse to skal være et par... Jeg tror han egentlig har falt/kan falle for henne, men typen jente gjør ham usikker. Han vet at hun aldri ville sett to ganger på ham på byen, og han handler deretter. Jeg tror han har vært pissredd for å åpne seg for henne. Anonymous poster hash: 999a9...f3f 6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #515 Skrevet 28. november 2014 Jeg lurer på hva Vebjørn jobber med, og om han bestandig jobber så mye. Han kommer mye sent hjem, etter 12 timers arbeidsdager og sånt, og Annabelle venter med middag, liksom. Klippet fra neste episode viser Annabelle som sier til venninner (?) at hvis dette blir hverdagen, så gidder hun ikke. Skjønner jeg godt. Anonymous poster hash: 999a9...f3f 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #516 Skrevet 28. november 2014 Men hva er det egentlig som plager ho der mørke dama? Hva er det i forholdet der hun har så store problemer med?Anonymous poster hash: 61e59...f98 Seg selv, antagelig. Fryktelig irriterende med de der "mmmm" til hu der terapeuten... "mmmhmmm"Anonymous poster hash: 30997...fe0 Enig. Det blir en parodi på en veldig forståelsesfull terapaut. Det er hun som er i Kid`s reklamene på tv2 forøvrig. Anonymous poster hash: bb049...6e5 1
venus_ Skrevet 28. november 2014 #517 Skrevet 28. november 2014 Jeg lurer på hva Vebjørn jobber med, og om han bestandig jobber så mye. Han kommer mye sent hjem, etter 12 timers arbeidsdager og sånt, og Annabelle venter med middag, liksom. Klippet fra neste episode viser Annabelle som sier til venninner (?) at hvis dette blir hverdagen, så gidder hun ikke. Skjønner jeg godt.Anonymous poster hash: 999a9...f3f Han er sivilingeniør innen fysikk og jobber som konsulent.
Gjest Ciegus Skrevet 28. november 2014 #518 Skrevet 28. november 2014 Jeg lurer på hva Vebjørn jobber med, og om han bestandig jobber så mye. Han kommer mye sent hjem, etter 12 timers arbeidsdager og sånt, og Annabelle venter med middag, liksom. Klippet fra neste episode viser Annabelle som sier til venninner (?) at hvis dette blir hverdagen, så gidder hun ikke. Skjønner jeg godt.Anonymous poster hash: 999a9...f3f Jeg syns det er merkelig å melde seg på et sånt program uten å ha tid til å følge opp ekteskapet sitt. Hun har jo allerede uttrykt at hun misliker all jobbingen i en tidligere episode. 7
la Flaca Skrevet 28. november 2014 #519 Skrevet 28. november 2014 Jeg syns det er merkelig å melde seg på et sånt program uten å ha tid til å følge opp ekteskapet sitt. Hun har jo allerede uttrykt at hun misliker all jobbingen i en tidligere episode. Ja, det lover ikke godt altså. En ting er at man kanskje begynner å nedprioritere forholdet etter noen år, men Vebjørn hadde over hodet ikke sørget for fri fra jobben eller normal arbeidstid de ukene han skulle delta i programmet en gang. Annabelle hadde til sammenlikning fjernet alt annet fra timeplanen. Må jo bli kræsj det. 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #520 Skrevet 28. november 2014 Han er sivilingeniør innen fysikk og jobber som konsulent. Akkurat. Da kan det bli en del timer, vet jeg. Ja, det lover ikke godt altså. En ting er at man kanskje begynner å nedprioritere forholdet etter noen år, men Vebjørn hadde over hodet ikke sørget for fri fra jobben eller normal arbeidstid de ukene han skulle delta i programmet en gang. Annabelle hadde til sammenlikning fjernet alt annet fra timeplanen. Må jo bli kræsj det. Men på den annen side: hadde det vært noe bedre om han hadde planlagt sånn at det var 7 timersdager i den fireukersperioden, for så å gå tilbake til normalen (hvis det er det han har nå, da) så fort den var over? Tror jeg hadde følt meg litt lurt da, om jeg var Annabelle Anonymous poster hash: 999a9...f3f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå