Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leiligheten til Camilla og Thomas var så fin, noen som kjente igjen området? Kan det ha vært på Kampen?

Anonymous poster hash: 17e00...d2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kjenner noen av menneskene?

Gi deg.

• Liker 3
Skrevet

Gi deg.

For å vite hvordan de er! Det er så mange negative til de her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun virket veldig forståelsesfull jeg. Og ikke som at hun snakket til bleiebarn. Hadde helt klart likt å gå til hun.

Men vi er jo alle forskjellig, og trenger forskjellige måter å bli forstått på.

Det du sier der om Lene reagerte jeg på også. Sånn erting er noe jeg synes er gøy. Jeg vil ha sånn erting i forholdet jeg.

Men har ei venninne som reagerer omtrent som Lene. Så ja, det kan ligge mye bak en sånn reaksjon.

Ikke relevant i denne sammenheng men bare lurer; er ikke hu kona / forloveden til Steinar Sagen (RR)?☺

Syns hu er flink, jeg. Gjør alt hu kan for å forstå og vise empati. Men ja, stemmen kan bli litt vel "dullete"..

Anonymous poster hash: ebf1a...bc0

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ikke sett i dag fordi samboer skulle se Brannkampen, noen som kan gi et lite sammendrag? Tok Vebjørn alt skjegget? Ble det bra?

Anonymous poster hash: 875ff...181
Skrevet

Neeei… han virker bare lei av situasjonen synes jeg.

De blir sikkert litt "fed up" av alt når de liksom prøver å bli forelsket. Tvinger frem en forelskelse. man blir nok litt blæ av deg og må bare komme seg bort liksom.

Ok, kanskje jeg legger for mye i det, fikk bare en følelse av at Thomas ble dumpa og at de ikke var gjensidig lei.

Lene skjønner jeg meg ikke på. Hun må jo ha blitt skikkelig brent i et tidligere forhold, sitter bare og griner stakkar. :(

Skrevet

For å vite hvordan de er! Det er så mange negative til de her.

Tror neppe de trenger at du skal begynne en stalkinggreie fordi du er blitt opphengt i nok en person i media.

• Liker 5
Skrevet

Ikke relevant i denne sammenheng men bare lurer; er ikke hu kona / forloveden til Steinar Sagen (RR)?☺

Syns hu er flink, jeg. Gjør alt hu kan for å forstå og vise empati. Men ja, stemmen kan bli litt vel "dullete"..

Googlet det nå, og det ser sånn ut ja!

Skrevet

Lene skjønner jeg meg ikke på. Hun må jo ha blitt skikkelig brent i et tidligere forhold, sitter bare og griner stakkar. :(

Det tror jeg du har rett i.

Skrevet

Ok, kanskje jeg legger for mye i det, fikk bare en følelse av at Thomas ble dumpa og at de ikke var gjensidig lei.

Jeg fikk ikke sett i dag, men jeg fikk også følelsen av at han likte hun bedre enn hun likte han.

• Liker 1
Skrevet

Tror neppe de trenger at du skal begynne en stalkinggreie fordi du er blitt opphengt i nok en person i media.

Nå får du gi deg, slutt å angrip meg. Jeg bare ønsker at menneskene kan bli fremstilt bedre, da flere her er lite hyggelige med kommentarer. Og så er det hyggelig for de som var med i programmet og lese om seg selv, når det er hyggelige kommentarer.

Skrevet

Googlet det nå, og det ser sånn ut ja!

Her: http://www.vg.no/rampelys/tv/steinar-sagen-er-forlovet/a/23277198/

Skrevet

Føler jeg ikke gjør annet enn å google folk... :fnise:

Skrevet

Det tror jeg du har rett i.

Hvordan gikk det med Lene og Andreas i dag da? Fikk de ordnet opp eller er det fremdeles klinsj?

Skrevet

Er neste episode siste episode, da det har gått fire uker?

Skrevet

Er neste episode siste episode, da det har gått fire uker?

Ja, det er siste. *snufs* Tror dere det blir nye deltakere og ny runde snart?

Skrevet

Hvordan gikk det med Lene og Andreas i dag da? Fikk de ordnet opp eller er det fremdeles klinsj? Anonymous poster hash: 875ff...181

Hun dro til Sverige for å feste med venner.

Skrevet

Ja, det er siste. *snufs* Tror dere det blir nye deltakere og ny runde snart?

Det var synd at det er siste. Håper det blir mer! Noen som vet om seertallene har vært bra på alle episodene?

Skrevet

En her skrev at det så ut til at Thomas var ulykkelig forelsket, og jeg må faktisk si meg enig i det.

Og det jeg undrer meg over nå, det er at de valgte å skille lag i dag, enda det er 1 episode igjen..

Jeg får da en følelse av at vi neste gang får se at de skal prøve på nytt (evt at de har funnet tilbake til hverandre). Tv-produsentene vet jo hvordan de skal lage følelsesladd, spennende og overraaskende programmer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...