AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #341 Skrevet 19. november 2014 Å hjelp, så sint, sur og vanskelig Lene er. Hun går konstant rundt med geip, jo. Stakkars Anders, det kan ikke være lett å gjøre henne fornøyd. Må ærlig talt innrømme at jeg tenker det er en grunn til at hun har vært singel. Anonymous poster hash: 75f59...1cc 12
Gjest Kv84 Skrevet 19. november 2014 #342 Skrevet 19. november 2014 Å, jeg er så spent på å få vite hvem som fortsatt er gift. 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #343 Skrevet 19. november 2014 Jeg tror kanskje Lene og Anders fikk en "pangstart" fordi de (spesielt han?) likte utseendet til den andre veldig godt. Hvis da personligheten ikke stemmer like godt, blir nedturen veldig stor - og veldig bratt/brå.Anonymous poster hash: da06d...1b2 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #344 Skrevet 19. november 2014 Jeg tror kanskje Lene og Anders fikk en "pangstart" fordi de (spesielt han?) likte utseendet til den andre veldig godt. Hvis da personligheten ikke stemmer like godt, blir nedturen veldig stor - og veldig bratt/brå.Anonymous poster hash: da06d...1b2 Enig. Ser for meg at forholdet deres ble veldig fysisk veldig fort og at de ikke takler så bra at det følelsesmessige ikke kom like fort. Anonymous poster hash: 7f8e9...2ed 1
Gjest Kv84 Skrevet 19. november 2014 #345 Skrevet 19. november 2014 Fillern, skulle meldt meg på. Noen som kan tenke seg å bli med neste gang? Eller tror dere det ikke er like interessant når det ikke er aller første gang det kommer slikt på tven i Norge?
kaffemor Skrevet 19. november 2014 #346 Skrevet 19. november 2014 Synes litt synd på Anders jeg. Virket som om han ble litt satt ut i parterapien når Lene sa masse negativt. Litt rart at hun ikke hadde tatt det opp med han i forkant. Virker ikke som om de kommuniserer så bra. 13
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #347 Skrevet 19. november 2014 Fillern, skulle meldt meg på. Noen som kan tenke seg å bli med neste gang? Eller tror dere det ikke er like interessant når det ikke er aller første gang det kommer slikt på tven i Norge? Dette programmet har vært så populært at jeg er ganske sikker på at det kommer en runde til. Anonymous poster hash: d81e3...7f3 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #348 Skrevet 19. november 2014 Jeg klarer ikke hun parterapeuten jeg. For det første virker hun jo helt dimling og for det andre så har jeg utrolig vanskelig for å ta henne seriøst med den blunkingen og den talefeilen. Får bare lyst å kvele damen. Anonymous poster hash: 83607...8bc 7
Gjest Kv84 Skrevet 19. november 2014 #349 Skrevet 19. november 2014 Dette programmet har vært så populært at jeg er ganske sikker på at det kommer en runde til. Anonymous poster hash: d81e3...7f3 Så rart, trodde det var et lite populær greie, da man ser denne tråden dager hver eneste uke.
la Flaca Skrevet 19. november 2014 #350 Skrevet 19. november 2014 Fillern, skulle meldt meg på. Noen som kan tenke seg å bli med neste gang? Eller tror dere det ikke er like interessant når det ikke er aller første gang det kommer slikt på tven i Norge? Aldri i verden om jeg hadde meldt meg på noe sånt, får angst bare av tanken. De må være utrolig trygge på seg selv, når de takler å stå i en så nervepirrende situasjon foran kameraer og hele Norge. Tror det blir like spennende å se på neste gang jeg, hvis det blir en sesong til da. 3
la Flaca Skrevet 19. november 2014 #351 Skrevet 19. november 2014 Å hjelp, så sint, sur og vanskelig Lene er. Hun går konstant rundt med geip, jo. Stakkars Anders, det kan ikke være lett å gjøre henne fornøyd. Må ærlig talt innrømme at jeg tenker det er en grunn til at hun har vært singel. Anonymous poster hash: 75f59...1cc Ja, i dag var hun jo skikkelig sutrekjærring. Han prøver så godt han kan, og hun depper over at han ikke er matcho nok etter hva jeg oppfatter? Men det var jo noe hun frykta på forhånd, at hun kom til å ta over showet og bli sjefete, og at mannen ville være for tafatt.
Mynona Skrevet 19. november 2014 #352 Skrevet 19. november 2014 Jeg synes å huske fra intervjuene i første episode at Anders ga inntrykk av at han var litt mer bestemt og sånn enn han har vært hittil.. Noen andre som husker det?
Silfen Skrevet 19. november 2014 #353 Skrevet 19. november 2014 Jeg synes å huske fra intervjuene i første episode at Anders ga inntrykk av at han var litt mer bestemt og sånn enn han har vært hittil.. Noen andre som husker det? Jada. Men han sa jo også nå at han ble veldig usikker over grettenheten hennes. 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #354 Skrevet 19. november 2014 Jeg synes å huske fra intervjuene i første episode at Anders ga inntrykk av at han var litt mer bestemt og sånn enn han har vært hittil.. Noen andre som husker det? Det kan jo hende han er bestemt, men sikkert veldig vanskelig når alt han gjør og sier er galt. Anonymous poster hash: 62aa1...45a 4
Gjest Inggolf Skrevet 19. november 2014 #355 Skrevet 19. november 2014 Har jeg blitt onkel? Vil se neste episode nå!!Anonymous poster hash: 90b74...4a4 Ja, hvilken glede! Jeg vil også se neste episode nå!! Det er SÅ lenge å vente! Ukene går sabla fort vanligvis, men jeg synes det er så lenge mellom hver episode!! :dane: En stoooor feil jeg tror Anders og Lene gjorde, det var å starte så brått og intenst med oppussingen. Det virka som at det var det eneste som gjaldt i en periode. Ihvertfall for Lenes del. 2
Mynona Skrevet 19. november 2014 #356 Skrevet 19. november 2014 Jada. Men han sa jo også nå at han ble veldig usikker over grettenheten hennes. Jaja, det skjønner jeg. Men hvis jeg husker riktig har han kanskje sagt at han er bestemt og alt det der, og dermed har de matchet han med en som trenger en som er VELDIG bestemt. At matchingen kanskje har blitt litt feil da, fordi man kanskje vurderer seg selv anderledes enn hva andre ville gjort.
Silfen Skrevet 19. november 2014 #357 Skrevet 19. november 2014 Jaja, det skjønner jeg. Men hvis jeg husker riktig har han kanskje sagt at han er bestemt og alt det der, og dermed har de matchet han med en som trenger en som er VELDIG bestemt. At matchingen kanskje har blitt litt feil da, fordi man kanskje vurderer seg selv anderledes enn hva andre ville gjort. Ja, det kan godt være. Blir sånn som med det andre paret og, hun trengte en som var åpen, men det skjedde jo ikke. De er så sære.
Mynona Skrevet 19. november 2014 #358 Skrevet 19. november 2014 Ja, det kan godt være. Blir sånn som med det andre paret og, hun trengte en som var åpen, men det skjedde jo ikke. De er så sære. Hvem var det? Camilla og Thomas?
Silfen Skrevet 19. november 2014 #360 Skrevet 19. november 2014 Ja. De er så kjedelige at jeg ikke husker hva de heter engang. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå