Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å hjelp, så sint, sur og vanskelig Lene er. Hun går konstant rundt med geip, jo. Stakkars Anders, det kan ikke være lett å gjøre henne fornøyd. Må ærlig talt innrømme at jeg tenker det er en grunn til at hun har vært singel.

Anonymous poster hash: 75f59...1cc
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg er så spent på å få vite hvem som fortsatt er gift.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror kanskje Lene og Anders fikk en "pangstart" fordi de (spesielt han?) likte utseendet til den andre veldig godt. Hvis da personligheten ikke stemmer like godt, blir nedturen veldig stor - og veldig bratt/brå.

Anonymous poster hash: da06d...1b2

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror kanskje Lene og Anders fikk en "pangstart" fordi de (spesielt han?) likte utseendet til den andre veldig godt. Hvis da personligheten ikke stemmer like godt, blir nedturen veldig stor - og veldig bratt/brå.

Anonymous poster hash: da06d...1b2

Enig. Ser for meg at forholdet deres ble veldig fysisk veldig fort og at de ikke takler så bra at det følelsesmessige ikke kom like fort.

Anonymous poster hash: 7f8e9...2ed

• Liker 1
Skrevet

Fillern, skulle meldt meg på. Noen som kan tenke seg å bli med neste gang? Eller tror dere det ikke er like interessant når det ikke er aller første gang det kommer slikt på tven i Norge?

Skrevet

Synes litt synd på Anders jeg. Virket som om han ble litt satt ut i parterapien når Lene sa masse negativt. Litt rart at hun ikke hadde tatt det opp med han i forkant. Virker ikke som om de kommuniserer så bra.

• Liker 13
Skrevet

Fillern, skulle meldt meg på. Noen som kan tenke seg å bli med neste gang? Eller tror dere det ikke er like interessant når det ikke er aller første gang det kommer slikt på tven i Norge?

Dette programmet har vært så populært at jeg er ganske sikker på at det kommer en runde til. ;)

Anonymous poster hash: d81e3...7f3

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer ikke hun parterapeuten jeg. For det første virker hun jo helt dimling og for det andre så har jeg utrolig vanskelig for å ta henne seriøst med den blunkingen og den talefeilen. Får bare lyst å kvele damen.

Anonymous poster hash: 83607...8bc
  • Liker 7
Skrevet

Dette programmet har vært så populært at jeg er ganske sikker på at det kommer en runde til. ;)Anonymous poster hash: d81e3...7f3

Så rart, trodde det var et lite populær greie, da man ser denne tråden dager hver eneste uke.

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde meldt meg på noe sånt, får angst bare av tanken. De må være utrolig trygge på seg selv, når de takler å stå i en så nervepirrende situasjon foran kameraer og hele Norge.

Tror det blir like spennende å se på neste gang jeg, hvis det blir en sesong til da.

• Liker 3
Skrevet

Å hjelp, så sint, sur og vanskelig Lene er. Hun går konstant rundt med geip, jo. Stakkars Anders, det kan ikke være lett å gjøre henne fornøyd. Må ærlig talt innrømme at jeg tenker det er en grunn til at hun har vært singel.

Anonymous poster hash: 75f59...1cc

Ja, i dag var hun jo skikkelig sutrekjærring. Han prøver så godt han kan, og hun depper over at han ikke er matcho nok etter hva jeg oppfatter? Men det var jo noe hun frykta på forhånd, at hun kom til å ta over showet og bli sjefete, og at mannen ville være for tafatt.

Skrevet

Jeg synes å huske fra intervjuene i første episode at Anders ga inntrykk av at han var litt mer bestemt og sånn enn han har vært hittil.. Noen andre som husker det?

Skrevet

Jeg synes å huske fra intervjuene i første episode at Anders ga inntrykk av at han var litt mer bestemt og sånn enn han har vært hittil.. Noen andre som husker det?

Jada. Men han sa jo også nå at han ble veldig usikker over grettenheten hennes.

• Liker 4
Skrevet

Det kan jo hende han er bestemt, men sikkert veldig vanskelig når alt han gjør og sier er galt.

Anonymous poster hash: 62aa1...45a

• Liker 4
Skrevet

Har jeg blitt onkel? :ler:

Vil se neste episode nå!!

Anonymous poster hash: 90b74...4a4

Ja, hvilken glede! :ler:

Jeg vil også se neste episode nå!! Det er SÅ lenge å vente! Ukene går sabla fort vanligvis, men

jeg synes det er så lenge mellom hver episode!! :dane:

En stoooor feil jeg tror Anders og Lene gjorde, det var å starte så brått og intenst med oppussingen.

Det virka som at det var det eneste som gjaldt i en periode. Ihvertfall for Lenes del.

• Liker 2
Skrevet

Jada. Men han sa jo også nå at han ble veldig usikker over grettenheten hennes.

Jaja, det skjønner jeg. Men hvis jeg husker riktig har han kanskje sagt at han er bestemt og alt det der, og dermed har de matchet han med en som trenger en som er VELDIG bestemt. At matchingen kanskje har blitt litt feil da, fordi man kanskje vurderer seg selv anderledes enn hva andre ville gjort.

Skrevet

Jaja, det skjønner jeg. Men hvis jeg husker riktig har han kanskje sagt at han er bestemt og alt det der, og dermed har de matchet han med en som trenger en som er VELDIG bestemt. At matchingen kanskje har blitt litt feil da, fordi man kanskje vurderer seg selv anderledes enn hva andre ville gjort.

Ja, det kan godt være. Blir sånn som med det andre paret og, hun trengte en som var åpen, men det skjedde jo ikke. De er så sære.

Skrevet

Ja, det kan godt være. Blir sånn som med det andre paret og, hun trengte en som var åpen, men det skjedde jo ikke. De er så sære.

Hvem var det? Camilla og Thomas?

Skrevet

Hvem var det? Camilla og Thomas?

Ja.

Skrevet

Ja.

De er så kjedelige at jeg ikke husker hva de heter engang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...