AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #241 Skrevet 8. november 2014 Det virker som Camilla synes det er kjedelig at Thomas alltid bare står der og henger og ikke engasjerer seg eller bryr seg når de handler. Verken i Amsterdam eller i matbutikken. Han står liksom bare å kjeder seg liksom. Eller kanskje jeg bare projiserer (eller hva det nå heter) mine egne følelser ovenfor det. Men hun har jo kommentert det flere ganger. Anders virker supersupergira. Men Lene (?) virker også litt sånn.. lei av at han ikke har noen meninger. Han er liksom en "bestem du!"-person, og det var vel akkurat det hun sa hun ikke ville ha. Så det er jo litt rart at de satt sammen de to. Morsomt å se hvor forskjellig vi tolker ting Jeg tolker Thomas sin mangel på interesse i enkelte tilfeller som om at han ønsker å trå varsomt da jeg tror han merker Camillas manglende interesse for han. Tror han er kjemperedd for å presse henne på noen sett og vis. Og synes heller ikke det er så rart når hun uttaler at hun lukker seg inne når hun merker at han er interessert.Anonymous poster hash: 55890...88e 6
esmer Skrevet 8. november 2014 #242 Skrevet 8. november 2014 Blir kval av Camilla. Greit, utseende har NOE å si, men snillere mann enn Thomas tror jeg man faen meg skal lete lenge etter. Og hun gidder ikke engang å gi det en sjanse. Anonymous poster hash: db891...451 Og han er jo i tillegg kjekk! 1
Gjest Seajewel Skrevet 8. november 2014 #243 Skrevet 8. november 2014 Det virker som Camilla synes det er kjedelig at Thomas alltid bare står der og henger og ikke engasjerer seg eller bryr seg når de handler. Verken i Amsterdam eller i matbutikken. Han står liksom bare å kjeder seg liksom. Eller kanskje jeg bare projiserer (eller hva det nå heter) mine egne følelser ovenfor det. Men hun har jo kommentert det flere ganger. Anders virker supersupergira. Men Lene (?) virker også litt sånn.. lei av at han ikke har noen meninger. Han er liksom en "bestem du!"-person, og det var vel akkurat det hun sa hun ikke ville ha. Så det er jo litt rart at de satt sammen de to. Syns også han virker som om han ikke bryr seg, og er uengasjert. Det er ikke engang blikkontakt å få fra han. Eller mellom de. 4
Mynona Skrevet 8. november 2014 #244 Skrevet 8. november 2014 Morsomt å se hvor forskjellig vi tolker ting Jeg tolker Thomas sin mangel på interesse i enkelte tilfeller som om at han ønsker å trå varsomt da jeg tror han merker Camillas manglende interesse for han. Tror han er kjemperedd for å presse henne på noen sett og vis. Og synes heller ikke det er så rart når hun uttaler at hun lukker seg inne når hun merker at han er interessert.Anonymous poster hash: 55890...88e Mener du at å stå å henge et eller annet sted i butikken er å trå varsomt liksom? I matbutikken? Og når de var i Amsterdam satt han å lekte med mobilen sin mens hun shoppa. Og da hadde de jo en helt annen tone dem i mellom enn de har nå.
Mynona Skrevet 8. november 2014 #245 Skrevet 8. november 2014 Men vi får jo virkelig bevist her da hvor "flinke" vi er på analysere vi damer Alle mulige småting tolker vi jo enten hit eller dit 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #246 Skrevet 8. november 2014 Mener du at å stå å henge et eller annet sted i butikken er å trå varsomt liksom? I matbutikken? Og når de var i Amsterdam satt han å lekte med mobilen sin mens hun shoppa. Og da hadde de jo en helt annen tone dem i mellom enn de har nå. Ja, hun spurte i bilen på vei til flyplassen om hvordans hans interesser for shopping var og da svarte han vagt noe som at det var ikke favoritt hobbyen hans. Da visste hun allerede det, drar han med på shopping allikevel og han prøver å ikke gjør noe stor sak ut av det. Hva skal han gjøre da? Hoie rundt og synes det er dritkult når dama ikke engang gidder å forsøke å la han komme inn på seg engang? Jeg tror det hele er veldig sammensatt og viser bare hvor ydmyk og liten fyren prøver å gjøre seg for å tekkes Camilla. Anonymous poster hash: 55890...88e 9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #247 Skrevet 8. november 2014 Anonymous poster hash: 6c6df...43d Det var det første jeg tenkte når jeg så han. Utseende.. Håper og tror på Anabell og Vebjørn. De andre virker ikke helt 100%. Men det er jo enda lenge igjen så ting kan skje.Anonymous poster hash: 10d8d...901 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #248 Skrevet 8. november 2014 Jeg synes ikke det nødvendigvis er snakk om å prøve hardere for å fremprovosere en forelskelse. Men heg synes man kan se skuffelsen hennes i øynene fra det aller første sekund. Hun virker mutt, innesluttet og litt snurt. Da tenker jeg at det er da greit å prøve litt hardere når hun helt frivillig har meldt seg på dette programmet. Prøve litt hardere å bli kjent, tørre å slippe han litt inn. Og selvfølgelig hadde jeg reagert likedan om det hadde vært omvendt i forhold til kjønn! Hvorfor tror folk hele tiden at det dreier seg om det er fordi det er en kvinne eller en mann??Anonymous poster hash: 55890...88e Men hun liker ham jo ikke. Å spille overdrevet hyggelig vil av han bli tolket som at hun er interessert. Det er jo ganske tydelig at han er fornøyd med henne. Anonymous poster hash: 254ad...f8e 3
strawberry Skrevet 8. november 2014 #249 Skrevet 8. november 2014 Vebjørn&Anabelle Jeg kjenner jeg blir nyforelsket bare av å se dem
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #250 Skrevet 8. november 2014 Blir kval av Camilla. Greit, utseende har NOE å si, men snillere mann enn Thomas tror jeg man faen meg skal lete lenge etter. Og hun gidder ikke engang å gi det en sjanse. Anonymous poster hash: db891...451 Du blir kvalm faktisk. Av at en kvinne du ikke kjenner ikke er fysisk tiltrukket av en mann du heller ikke kjenner... Jaja. Ikke rart det er krig i verden. Anonymous poster hash: 254ad...f8e 14
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #251 Skrevet 9. november 2014 Tja, hva skal man si:p Vebjørn og Annabelle har utvilsomt god kjemi og har det fint sammen. Får en følelse av at de er fnisende venninner fremfor kjærester, men... Vebjørn virker som en spesiell type. Veldig engasjert og sprudlende, men litt too much for min del. Virker litt sånn "åå jeg må være så gær'n og finne på noe sprøtt og "romantisk". Camilla har tydeligvis bestemt seg ang. Thomas. Skjønner henne godt. Jada, han er snill, men det må være en tiltrekning der. Jeg har også datet fyrer jeg vet er bra for meg og som jeg passer sammen med, men føler du ingen lyst så funker det ikke. Gutter man må "anstrenge seg for å like" går ikke. Jeg kjenner selv ila kort tid om jeg kunne tenke meg sex med fyren. Hvis nei; move on. Jeg blir også kald og tilbaketrukken i sånne tilfeller, nettopp fordi jeg ikke vil gi fyren falske forhåpninger. De må nok fullføre mnd pga programmet, hvis ikke hadde nok Camilla for lengst tatt "jeg tror bare vi skal være venner"-samtalen. Anonymous poster hash: 955fc...fb4 7
Sandie Skrevet 9. november 2014 #252 Skrevet 9. november 2014 (endret) Jeg synes ikke det nødvendigvis er snakk om å prøve hardere for å fremprovosere en forelskelse. Men heg synes man kan se skuffelsen hennes i øynene fra det aller første sekund. Hun virker mutt, innesluttet og litt snurt. Da tenker jeg at det er da greit å prøve litt hardere når hun helt frivillig har meldt seg på dette programmet. Prøve litt hardere å bli kjent, tørre å slippe han litt inn. Og selvfølgelig hadde jeg reagert likedan om det hadde vært omvendt i forhold til kjønn! Hvorfor tror folk hele tiden at det dreier seg om det er fordi det er en kvinne eller en mann??Anonymous poster hash: 55890...88e Jeg forstår hva du vil fram til. Det jeg ikke helt skjønner er hva godt folk mener det vil komme ut av å spille mer åpen og interessert enn man er.Til syvende og sist er det Thomas dette vil gå ut over. Det er jo tydelig at han liker Camilla og håper på noe mer.Han vil tolke en slik oppførsel som gjensidig interesse,forhåpningene vil stige og han vil få en kjempenedtur når det senere viser seg at hun ikke var interessert likevel. Lurer på hva folk her selv hadde gjort dersom de var med på dette,og ble matchet med en person de overhodet ikke kan se for seg å ha som kjæreste? Hadde dere undertrykt alle følelser da,bare fordi vedkommende er hyggelig og snill? Det blir jo like overfladisk som å velge partner utelukkende på grunn av utseende. Endret 9. november 2014 av Sandie 3
lillemy02 Skrevet 9. november 2014 #253 Skrevet 9. november 2014 Er det noen som vet om noen linker der man kan se dette programet fra andre land? Altså deres version av programmet? Hadde vert spennende å få sett deres. 1
Amarinda Skrevet 9. november 2014 #254 Skrevet 9. november 2014 Det er fint mulig å bli tiltrukket av noen etter en stund om man gir den andre en sjanse. Men det krever at man går inn for å bli kjent og tør å strekke intimgrensene sine litt for å se om det er noen seksuell kjemi overhodet. Når man er med på et sånt prosjekt så tror jeg at jeg ville utfordret meg selv ganske langt for å se om det faktisk kunne være noe der og heller tatt sjansen på at noen blir såret. Den risikoen vet jo begge at er der. 6
frksølekopp Skrevet 9. november 2014 #255 Skrevet 9. november 2014 Syntes det er sååå fin serie og skal så fortsette å se! :D Programmet går 3 ganger i uken, jeg har tre sjangser. Alle tre dagene jobber jeg kveld, og ingen mulighet å ta opp.......
Gjest Inggolf Skrevet 9. november 2014 #256 Skrevet 9. november 2014 Er det noen som vet om noen linker der man kan se dette programet fra andre land? Altså deres version av programmet? Hadde vert spennende å få sett deres. Syntes det er sååå fin serie og skal så fortsette å se! :D Programmet går 3 ganger i uken, jeg har tre sjangser. Alle tre dagene jobber jeg kveld, og ingen mulighet å ta opp....... Programmet blir lagt ut på TVNorge sin nettside, men den dumme kanalen tar jo penger for å vise det da
frksølekopp Skrevet 9. november 2014 #257 Skrevet 9. november 2014 Programmet blir lagt ut på TVNorge sin nettside, men den dumme kanalen tar jo penger for å vise det da Jaa, har fått med meg det får heller bare lese her inne om hva som har skjedd ;p
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #258 Skrevet 10. november 2014 Thomas ligner på noen jeg ikke skal nevne navnet til. Jeg kunne aldri ha falt for han.Anonymous poster hash: 6c6df...43d Faktisk ikke sett det før du nevnte det, men nå ser jeg det også. Det gjør han jo ikke akkurat mer attraktiv. Anonymous poster hash: 0abcc...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #260 Skrevet 10. november 2014 Hvem ligner han på? Han har absolutt en del utseendemesige likhetstrekk med terroristen fra 22.juli. Men dette kan selvfølgelig ikke han lastes for. Anonymous poster hash: 254ad...f8e 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå