AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #281 Skrevet 13. november 2014 Synes de er tøffe, kunne tenkt det selv Anonymous poster hash: 57dba...449 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #282 Skrevet 13. november 2014 Fikk ikke sett episoden i går, går det en reprise? Anonymous poster hash: b8d63...ef8
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #283 Skrevet 13. november 2014 Veldig spennede program! Episode to var kjedelig, men gårsdagens tok seg opp igjen!
Musken Skrevet 13. november 2014 #284 Skrevet 13. november 2014 Fikk ikke sett episoden i går, går det en reprise? Anonymous poster hash: b8d63...ef8 Går reprise i kveld kl. 22:30 om jeg ikke tar helt feil…
la Flaca Skrevet 13. november 2014 #285 Skrevet 13. november 2014 Har liksom falt av lasset litt jeg, syns ikke det er så interessant å se på lenger. Ekspertkommentarene med selvfølgeligheter som kommer hele tida syns jeg er så kjeldeliiige, og det har vært lite spenning så langt. Bortsett fra første episode da. Håper det tar seg opp snart! 1
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #286 Skrevet 13. november 2014 Har liksom falt av lasset litt jeg, syns ikke det er så interessant å se på lenger. Ekspertkommentarene med selvfølgeligheter som kommer hele tida syns jeg er så kjeldeliiige, og det har vært lite spenning så langt. Bortsett fra første episode da. Håper det tar seg opp snart! Synes det hjalp på programmet, da Thomas og Camilla pratet sammen. Og de smilte mer til hverandre.
la Flaca Skrevet 13. november 2014 #287 Skrevet 13. november 2014 Synes det hjalp på programmet, da Thomas og Camilla pratet sammen. Og de smilte mer til hverandre. Hehe, jada koseligere å se på da selvfølgelig, men samtidig hadde vært mye morsommere om de satte i gang den kjempekrangelen eller noe, litt action! Ja, jeg er så barnslig at jeg blir litt skuffa når litt spennende/ kjipe klipp de viser før reklamepausen viser seg å være helt uskyldige ting, hver gang. 1
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #288 Skrevet 13. november 2014 Hehe, jada koseligere å se på da selvfølgelig, men samtidig hadde vært mye morsommere om de satte i gang den kjempekrangelen eller noe, litt action! Ja, jeg er så barnslig at jeg blir litt skuffa når litt spennende/ kjipe klipp de viser før reklamepausen viser seg å være helt uskyldige ting, hver gang. Det er nok ikke lenge til de krangler, så innmari inni pcen han er da de satt på sofaen og svaret med et ord. 1
la Flaca Skrevet 13. november 2014 #289 Skrevet 13. november 2014 Det er nok ikke lenge til de krangler, så innmari inni pcen han er da de satt på sofaen og svaret med et ord. Ja, men så ordna de jo opp igjen. Var ikke det før praten?
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #290 Skrevet 13. november 2014 Ja, men så ordna de jo opp igjen. Var ikke det før praten? Det er nok lett og falle tilbake, en endrer seg ikke resten av livet av en prat.
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #291 Skrevet 13. november 2014 Kunne dere vært med i programmet?
Mynona Skrevet 13. november 2014 #292 Skrevet 13. november 2014 Det er nok ikke lenge til de krangler, så innmari inni pcen han er da de satt på sofaen og svaret med et ord. Han sa jo at han hadde vært spesielt irritert/sur dagen i forveien (da han satt ved PCn) da de snakket sammen. 1
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #293 Skrevet 13. november 2014 Han sa jo at han hadde vært spesielt irritert/sur dagen i forveien (da han satt ved PCn) da de snakket sammen. Er ikke helt med jeg nå.
Mynona Skrevet 13. november 2014 #294 Skrevet 13. november 2014 Er ikke helt med jeg nå. Da Camilla og Thomas snakket sammen på den holmen sa han til Camilla at han hadde vært sur eller irritert eller noe sånt dagen i forveien da han satt på PCen var svarte henne så kort. Han hadde vært sur/irritert pga stemningen mellom de to. Det jeg da mente var at det er jo ikke sånn han er hele tiden (kort og kald og svarer med enstavelsesord) når han sitter på PCen, men det var sånn han var den ene gangen pga relasjonen deres. Derfor tror jeg ikke det at han sitter på PCen kommer til å være årsaken til at de starter en krangel. 3
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #295 Skrevet 13. november 2014 Men han går jo til pcen og er sånn når det er noe, hvorfor skal han ikke gjøre det en annen gang?
la Flaca Skrevet 13. november 2014 #296 Skrevet 13. november 2014 Men han går jo til pcen og er sånn når det er noe, hvorfor skal han ikke gjøre det en annen gang? Det er sant, det er kanskje hans måte å håndtere ting på, og det vil han jo gjerne fortsette med! Jeg syns det er veldig rart det gikk så lang tid før han tok opp at han syntes det var sånn distanse mellom dem. Men såret stolthet gjør jo gjerne at man holder ting inni seg.
Gjest Inggolf Skrevet 13. november 2014 #297 Skrevet 13. november 2014 Etter praten, eller pga praten kan jeg vel si, så fikk jeg langt mye mer troa på Camilla og Thomas De blikkene han ga henne på slutten av praten der, rødmingen, var egentlig veldig koselig å se! Det jeg stusser på nå er hvor lite intime de er. De to andre parene holder rundt hverandre, klemmer og kysser en del, men mellom C&T så er det kun litt klemming innimellom. Jeg tenker at lysten/behovet/trangen til å ta på partneren og kysse h*n burde ha kommet nå. Men vi er vel alle forskjellige på det området og 1
Mynona Skrevet 13. november 2014 #298 Skrevet 13. november 2014 Etter praten, eller pga praten kan jeg vel si, så fikk jeg langt mye mer troa på Camilla og Thomas De blikkene han ga henne på slutten av praten der, rødmingen, var egentlig veldig koselig å se! Det jeg stusser på nå er hvor lite intime de er. De to andre parene holder rundt hverandre, klemmer og kysser en del, men mellom C&T så er det kun litt klemming innimellom. Jeg tenker at lysten/behovet/trangen til å ta på partneren og kysse h*n burde ha kommet nå. Men vi er vel alle forskjellige på det området og Jeg tror også at forelskelsen hadde kommet MYE lettere om de hadde kost litt, kysset litt, leid hender eller et eller annet, enn at de ikke gjør annet enn en klem i ny og ne… 1
Gjest Inggolf Skrevet 13. november 2014 #299 Skrevet 13. november 2014 (endret) Jeg tror også at forelskelsen hadde kommet MYE lettere om de hadde kost litt, kysset litt, leid hender eller et eller annet, enn at de ikke gjør annet enn en klem i ny og ne… Ja, ikke sant. Jeg vet ihvertfall for min egen del så er det sånn at om jeg merker tidlig at jeg ikke vil/har trang til ta på, kysse på og stryke på daten min så kommer det ikke senere heller. Men jeg håper det går seg til for dem Endret 13. november 2014 av Noz 1
la Flaca Skrevet 13. november 2014 #300 Skrevet 13. november 2014 Ja, når de aldri har lagt opp til å ta på hverandre utenom en vennskapelig klem etter så mange dager, så er det litt av en barriere å komme seg over. Tror det må minst to flasker vin til før Thomas og Camilla greier å slappe av sammen, og kanskje snu trenden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå