Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lite nytt

Jeg tror enda det er håp for dem. De vet begge at det ikke er optimalt nå, og de har vel enda tre uker igjen?

Thomas virker veldig snill og god, og det samme med Camilla. Dem er jo begge forsiktige og selvbeskyttende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at Camilla ikke er så tiltrukket av Thomas jeg.. Det virker litt som det kanskje er der det ligger. Alle parene hadde litt gnisninger i denne episoden da. Men Vebjørn og Annabelle ser jo ut til å ha det gøy sammen hvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at Camilla ikke er så tiltrukket av Thomas jeg.. Det virker litt som det kanskje er der det ligger. Alle parene hadde litt gnisninger i denne episoden da. Men Vebjørn og Annabelle ser jo ut til å ha det gøy sammen hvertfall.

Det tror jeg også. Synd, for han virker som en veldig hyggelig kar.

Anonymous poster hash: 875ff...181

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også. Synd, for han virker som en veldig hyggelig kar.

Anonymous poster hash: 875ff...181

Ja, det gjør han.

De burde jo ha samme soverom tenker jeg. man kommer litt nærmere hverandre når man legger seg sammen og står opp sammen, selv om man ikke har sex eller noe sånt.

De har kanskje ikke kysset enda heller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Camilla har bestemt seg for at det ikke er noen sjanse med "mannen". Som vi damer ofte gjør. Da er det vanskelig å endre på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, kjenner jeg får litt vondt av Thomas. :( Virker som han liker henne og vil at det skal funke, også er hun bare avvisende.



Anonymous poster hash: 12ad8...83e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Tror Camilla har bestemt seg for at det ikke er noen sjanse med "mannen". Som vi damer ofte gjør. Da er det vanskelig å endre på det.

Det er akkuratt det jeg og tenker. At Camilla har gitt det hele opp, men så får hun ikke bare pakke sakene sin å stikke pga kontrakten med produksjonen. Og så må hun bare "late som at hun prøver", noe som gjør henne enda mer irritabel og distanserende. Sånn ser det ihvertfall ut for meg..

Annabell er jo bare så sprudlende supersøt da! Sjarmerende og søt (Vebjørn og)

Har troa på hun og Vebjørn! :jepp:

Hun siste jenta synes jeg virker som et vanskelig menneske å leve med, og jeg er usikker på hva jeg tror om fremtiden deres. Jeg tror at jeg tror de kan holde noen år, men absolutt ikke til de blir grå...

Endret av Noz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vebjørn og Annabell er ganske søte sammen da,slik som de sto ute på altan og ropte "HEI!" og sprang inn igjen :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kval av Camilla. Greit, utseende har NOE å si, men snillere mann enn Thomas tror jeg man faen meg skal lete lenge etter. Og hun gidder ikke engang å gi det en sjanse.



Anonymous poster hash: db891...451
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke til å stikke under en stol at man må ha fysisk tiltrekning også.

Men vi vet jo ikke om det er pga utseende da. Det kan jo være hun ikke synes de har noe god kjemi.

Men det virker som de prater om det i neste episode da. Så får håper at de finner en løsning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Men det er ikke til å stikke under en stol at man må ha fysisk tiltrekning også.

Men vi vet jo ikke om det er pga utseende da. Det kan jo være hun ikke synes de har noe god kjemi.

Men det virker som de prater om det i neste episode da. Så får håper at de finner en løsning.

Det er jeg SÅ enig i! Utseende har mer å si enn mange tørr å innrømme...

Men det er synd at hun ikke gir han en sjangs for klisjeen om at innsiden reflekterer på det ytre stemmer så innmari bra.

Neste episode og praten blir spennende å se, men de sa vel noe som at "er det egentlig noe vits å prøve?" så praten er kanskje ikke av den koseligste arten. Men det kan jo være at klippet bare prøver å lure oss da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabelle og Vebjørn er så søte. Spesielt Annabelle, virker som en herlig person. Vebjørn er forsåvidt søt, men ville nok heller hatt han som lillebror enn noe annet.

Thomas og Camilla får jeg bare vondt av. Syns Camilla virker veldig reservert og kort mot han og jeg får nesten inntrykk av at hun ikke "vil" være med i programmet. Men når hun har meldt seg på frivillig og han prøver, så syns jeg hun skylder alle å gi det en bedre sjanse. Får så vondt av Thomas.

Det siste paret virker jo forsåvidt søte, men han virker litt som en sånn "jatte-med"-type, noe jeg tror kan bli et problem for begge to på sikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla virker så sur og kald.

Anonymous poster hash: 24320...21d

Hun er vel bare skuffet og må få lov til å være det.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kval av Camilla. Greit, utseende har NOE å si, men snillere mann enn Thomas tror jeg man faen meg skal lete lenge etter. Og hun gidder ikke engang å gi det en sjanse.

Anonymous poster hash: db891...451

Dette er ikke alltid viljestyrt.Om det ikke finnes noen fysisk tiltrekning der fra hennes side kan det bli ekstremt vanskelig.,uansett hvor hyggelig han måtte være.

Og en annen ting er jo at selv om de på papiret er en god match er det ikke sikkert han er hennes type i det hele tatt,verken i personlighet eller utseende.Da vil det selfølgelig legge en demper på ting.Synes folk skriver mye stygt om Camilla her.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er ikke alltid viljestyrt.Om det ikke finnes noen fysisk tiltrekning der fra hennes side kan det bli ekstremt vanskelig.,uansett hvor hyggelig han måtte være.

Og en annen ting er jo at selv om de på papiret er en god match er det ikke sikkert han er hennes type i det hele tatt,verken i personlighet eller utseende.Da vil det selfølgelig legge en demper på ting.Synes folk skriver mye stygt om Camilla her.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Det er tull. Se på Annabelle og Vebjørn da. Hun sa jo i program to at hun ikke hadde valgt ut han selv, men de to er jo kjempesøte sammen. En person kan bli penere jo mer man liker personligheten, og Camilla sa selv at hun lukket seg mer, når hun i starten oppfattet at Thomas likte henne.

Om man syns at utseendet har så mye å si, så burde man kanskje ikke sagt ja til bli med på et slikt program?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull. Se på Annabelle og Vebjørn da. Hun sa jo i program to at hun ikke hadde valgt ut han selv, men de to er jo kjempesøte sammen. En person kan bli penere jo mer man liker personligheten, og Camilla sa selv at hun lukket seg mer, når hun i starten oppfattet at Thomas likte henne.

Om man syns at utseendet har så mye å si, så burde man kanskje ikke sagt ja til bli med på et slikt program?

Selv om hun sa at han ikke er noen hun hadde valgt selv, kan det jo hende hun synes han er kjekk likevel.

Anonymous poster hash: 5a410...7d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas er jo den kjekkeste av mennene i mine øyne. Og han er i tillegg veldig snill.
Camilla liker ham muligens ikke, men hun gir ham ikke en sjanse heller, og da forstår jeg ikke hvorfor hun meldte seg på programmet.
På meg virker det nesten som om de ventet George Clooney ved alteret.



Anonymous poster hash: 4eda7...27a
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...