Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Etter bildene å dømme var jentene veldig søte, mens guttene ikke var noe særlig å se på.

Synes de er omtrent like på utseendeskalaen.

Anders var ganske kjekk etter mitt syn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes han ene virker så utrolig snill og morsom og sympatisk, men synes han ligner veldig på en mann som ikke akkurat har positive vinner i Norge...

Anonymous poster hash: dd35e...405

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han ene virker så utrolig snill og morsom og sympatisk, men synes han ligner veldig på en mann som ikke akkurat har positive vinner i Norge...

ABB... Merka det straks jeg så han...

Anonymous poster hash: 8c229...0fd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det programmet i dag? :(

Kommer det i reprise i løpet av helga, mon tro?

Jeg gikk også glipp av det i dag. Reprise 22.30 i morgen.

Anonymous poster hash: 8c229...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg gikk også glipp av det i dag. Reprise 22.30 i morgen.

Anonymous poster hash: 8c229...0fd

Ok. Takk. Da får jeg ta det opp da. :)

Var det andre eller tredje program i denne serien som gikk i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk. Da får jeg ta det opp da. :)

Var det andre eller tredje program i denne serien som gikk i dag?

2.

Anonymous poster hash: 8c229...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

2.

Anonymous poster hash: 8c229...0fd

Ok. *pjuh*

(Da har jeg noe mer enn Say yes to the dress og Alt for Norge å se på. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg skikkelig med programmet I dag:) synes egentlig alle parrene passet sammen i hvertfall i væremåten. Kjærlighet er jo ikke utseende men kjemi. Og guttene tror jeg faktisk hadde vert kjekkere i vanlige hverdagsklær. Blir spennende å følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske underholdene konsept :popcorn: Har litt troa på Lene og Anders jeg også. Hun gikk hverfall "all in" med skikkelig brudekjole og alt. Så ut som han var godt fornøyd også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvorfor hadde kun Lene brudekjole?

Virker som om hun tar det mest seriøst, og er mest hengiven. De andre to fikk jeg en følelse av at gjorde dette for gøy, for å komme på tv også dumper de fyren.



Anonymous poster hash: 955fc...fb4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske underholdene konsept :popcorn: Har litt troa på Lene og Anders jeg også. Hun gikk hverfall "all in" med skikkelig brudekjole og alt. Så ut som han var godt fornøyd også.

Enig! Føler at de to andre damene sendte ut signaler om at de ikke tok det seriøst nok når de stilte opp i noe helt annet enn brudekjoler :P

Anonymous poster hash: 52133...156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor hadde kun Lene brudekjole?Virker som om hun tar det mest seriøst, og er mest hengiven. De andre to fikk jeg en følelse av at gjorde dette for gøy, for å komme på tv også dumper de fyren. Anonymous poster hash: 955fc...fb4

Enig! Føler at de to andre damene sendte ut signaler om at de ikke tok det seriøst nok når de stilte opp i noe helt annet enn brudekjoler :PAnonymous poster hash: 52133...156

Og jeg var av helt motsatt oppfatning. Synes hun hadde en litt "voldsom" kjole med tanke på omstendighetene. Og så synes jeg den konstante kyssingen var litt tilgjort. Av alle parene synes jeg de virket mest overfladiske og "se-på-meg"-holdning.

Synes det var fint at de andre valgte litt annerledes kjole for å "roe" det hele ned litt og være litt tilbakeholden og forsiktig.

Anonymous poster hash: 55890...88e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hele konseptet er dårlig. Det kunne vært bra om de bare tok vekk det at de "gifter" seg. Skjønner ikke hvorfor de har lagt det opp på denne måten. De blir jo ikke gift, så hele greien blir bare rart.

Anonymous poster hash: bb93d...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele konseptet er dårlig. Det kunne vært bra om de bare tok vekk det at de "gifter" seg. Skjønner ikke hvorfor de har lagt det opp på denne måten. De blir jo ikke gift, så hele greien blir bare rart.

Anonymous poster hash: bb93d...221

Mulig det er for den psykiske effekten både hos de som er med og for de som ser på. Pluss at det blir mer underholdning; uuuuuuhhhuuuuu, de gifter seg og har bryllup!

Anonymous poster hash: 55890...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anabelle var egentlig bare klein.. Stakkars Vebjørn, kunne tydelig se at hun var skuffet!

Anonymous poster hash: c3505...f90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hæææ hvordan så man det? Jeg skjønner ikke :P bortsett fra det lille hun SA da



Anonymous poster hash: 7ac4f...40b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...