Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

En hån mot unge jenter som tvangsgiftes med eldre menn

Anonymous poster hash: 8e09e...35d

Du har ikke forstått noe som helst ved dette programmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Gleda meg til dette programmet. Men synes det er skuffende at de er så unge. Kan man si at alt er prøvd når man er 26? Nesten ingen jeg kjenner hadde møtt partneren sin som 26-åring. Klarer ikke å engasjere meg i dette.

Kommer ikke det an på når de aktivt begynte å flørte med andre i håp om å få en kjæreste da? Hvis de begynte når de var for eksempel 16 år med det (noe jeg mener er en sannsynlig alder, om ikke lavere) så forstår jeg faktisk at de selv føler de har prøvd det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene mannen har utrolig store tenner! Hvis jeg var hun som gikk opp mot alteret for å gifte seg med ham, hadde jeg bare sett på tennene...



Anonymous poster hash: 75f59...1cc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene mannen har utrolig store tenner! Hvis jeg var hun som gikk opp mot alteret for å gifte seg med ham, hadde jeg bare sett på tennene...

Anonymous poster hash: 75f59...1cc

Så stygg du er!

Anonymous poster hash: 7f8e9...2ed

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min umiddelbare reaksjon er at de har vært skikkelig dårlig til å matche par utseendemessig. Jeg tror i hvert fall én av dem kommer til å bli veeeeldig skuffa. Litt av poenget må jo være at de blir fysisk tiltrukket av hverandre også.

Det virker også som om ett av parene er en skikkelig mismatch hva gjelder kulturell bakgrunn/ intelligens.

Skal bli spennende å se!

Anonymous poster hash: dd35e...405

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke 100% overbevist om at deltakerne er gift, sånn at det er juridisk bindende. At det kanskje gjenstår en underskrift, ja, slik at de selv kan velge å skrive under og dermed gjøre ekteskapet gyldig, etter at de 4 ukene er gått. Kan vanskelig se for meg noen prester eller andre vigselspersoner gå med på å vie folk som aldri har sett hverandre før. Prøvingsattest skal skrives under og sendes inn før vielsen. Der skal man også fylle ut hvem man skal gifte seg med.



Anonymous poster hash: da06d...1b2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns konseptet er drit kult! Alle tror jo at det er så forpliktende å være gift, men det er jo bare et papir, så er man skilt! Alle får barn, men det er jo for livet...

Forstår ikke hvorfor dette er så kontroversielt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var helt OK, ser nok på neste episode også.

Det paret jeg har mest tro på er hun blonde damen som het noe med A, og han med brunt hår og bunad; husker ikke navn. Virket som glade og koselige mennesker begge to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du må være rimelig desperat om du gidder å melde deg på noe sånt eller veldig pr kåt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du må være rimelig desperat om du gidder å melde deg på noe sånt eller veldig pr kåt.

De har nok ikke visst om hele konseptet når de har meldt seg på. Tror ikke de visste at de skulle gifte seg uten å ha møtt partneren på forhånd. Men som ei av jentene sa om hvorfor ho faktisk valgte å være med på dette: "Her får jeg servert en mann som skal være perfekt for meg. Hva har jeg å tape på det?"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes programmet var koselig og underholdende, skal definitivt se neste episode

Det syns jeg også. Veldig spennende å se om det faktisk blir match mellom parene eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke det an på når de aktivt begynte å flørte med andre i håp om å få en kjæreste da? Hvis de begynte når de var for eksempel 16 år med det (noe jeg mener er en sannsynlig alder, om ikke lavere) så forstår jeg faktisk at de selv føler de har prøvd det meste.

Joda, men er jo noe med hvilken målgruppe de ønsker å nå også. Jeg hadde nok fortsatt å se om jeg kunne relatert meg litt mer til deltakerne, og hadde så store forventninger til programmet etter å ha sett klipp fra det på TVNorge-lansering. Derfor jeg er litt skuffa.

Jeg har lett etter mannen i mitt liv fra jeg var 22, jeg, men var nok mye mindre klar for bryllup og samboerskap da jeg var 26 enn jeg er nå som 33. Ved 35+ hadde det kanskje vært større sannsynlighet for forhold som varte? Blir spennende å lese i etterkant om det blir forhold ut av det, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men er jo noe med hvilken målgruppe de ønsker å nå også.

Jeg tipper de ønsker å matche par som har en optimal sjanse til å stifte familie og leve lykkelig alle sine dager sammen, ikke bare tiltrekke seg unge seere. Deltakerne må jo bruke tid på å bli kjent også, og ville fått hastverk hvis de var 35+ og ønsket seg barn.

Anonymous poster hash: 972c9...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper de ønsker å matche par som har en optimal sjanse til å stifte familie og leve lykkelig alle sine dager sammen, ikke bare tiltrekke seg unge seere. Deltakerne må jo bruke tid på å bli kjent også, og ville fått hastverk hvis de var 35+ og ønsket seg barn.

Anonymous poster hash: 972c9...09f

Men er jo unge seere de tiltrekker seg nå?

Hadde jo nettopp vært mye mer interessant med 35+ som er superklare for familieliv, som faktisk har prøvd alt. Da har jeg troen på at forholdet kunne vart. Finnes jo modne 26-åringer også, men som sagt var alle i min utvida vennegjeng langt unna bryllupstanker da vi var i slutten av 20-årene, og blir derfor litt farget av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest The damned

Jeg synes det var et helt greit program, selv om det var litt overfladisk.

Han ene fyren virket jo som om han ikke var typen til som ville jobbe for et forhold, men som bare forventet at alt skulle være rosenrødt hele tiden.

Han gir vel opp han da, hvis det ikke er kjærlighet ved første blikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende :) venninne min er en av de som er med. Var i bryllupet, meget spesielt men alle var veldig støttende. Selv om bruden virket veldig skuffet over brudgommens utseende og ikke så flink til å skjule det.....

Anonymous poster hash: 7fe33...d3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...