Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle det ikke bli godkjent? Dette er jo voksne, samtykkende mennesker som gjør noe alternativt i håp om å finne en å dele livet med, ikke hverken barneekteskap, tvangsekteskap eller proforma-ekteskap for å få oppholdstillatelse eller lignende. Så vidt jeg vet er det ingen "kvalitetssjekk" av voksne som gifter seg i Norge når det gjelder kunnskap om eller kjærlighet til hverandre.

Eh, jo det kan det faktisk være. Hvis det er mistanke om arrangert ekteskap/proformaekteskap kan man få uventet besøk og en rekke kontrollspørsmål som nettopp går på hvor godt man kjenner hverandre og om det er et ekteskap tuftet på kjærlighet og ikke på å få oppholdstillatelse. Jeg for min del sliter litt med å se forskjellen på dette og proformaektekteskap. Hadde det passert hvis den ene parten kom flyttende fra et annet land?

Anonymous poster hash: 575f9...36e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke noe for det men Vebjørn blir litt for mye..

Anonymous poster hash: 55890...88e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor det ene paret i en leilighet produsentene har leid, og ikke i en av sine egene slik som de to andre parende?



Anonymous poster hash: 14c1f...2a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor det ene paret i en leilighet produsentene har leid, og ikke i en av sine egene slik som de to andre parende?

Anonymous poster hash: 14c1f...2a3

Det vites ikke. Kanskje bor de for langt unna hverandre og jobb slik at de måtte finne noe på midten. Eller kanskje trengte de et sted å bo med to soverom..

Har minst troen på det paret, dessverre.

Anonymous poster hash: 875ff...181

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor det ene paret i en leilighet produsentene har leid, og ikke i en av sine egene slik som de to andre parende? Anonymous poster hash: 14c1f...2a3

Vet ikke. Kan være på grunn av hvor de jobber? At det blir veldig langt for den ene uansett hvilken leilighet de valgte så det ble ett komprimiss?

Eller at dama nekter å dele soverom, må ha leilighet med to soverom som kanskje ingen av dem har?

Anonymous poster hash: 55890...88e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bor det ene paret i en leilighet produsentene har leid, og ikke i en av sine egene slik som de to andre parende?

Anonymous poster hash: 14c1f...2a3

Hvilket par? Og hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket par? Og hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 17e00...d2b

Thomas og Camilla tror jeg de heter. Var kommentatoren på programmet som sa at de hadde leid en leilighet for anledningen.

Anonymous poster hash: 55890...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket par? Og hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

Jeg ser på episoden nå ?

Anonymous poster hash: 14c1f...2a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på episoden nå ?

Anonymous poster hash: 14c1f...2a3

Åååååå men jeg hørte ikke at de sa det skjønneru

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vebjørn er litt for feminin for min smak. Veldig too much og lite tiltrekkende.

Har ingen tro på Camilla og Thomas. Camilla virker ikke så gira i alle fall. At de skal ha to soverom sier vel litt også.




Anonymous poster hash: 26d03...57c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Vebjørn er litt for feminin for min smak. Veldig too much og lite tiltrekkende.Har ingen tro på Camilla og Thomas. Camilla virker ikke så gira i alle fall. At de skal ha to soverom sier vel litt også. Anonymous poster hash: 26d03...57c

Ja..jeg skjønner jo på en måte at de ønsker å ta det rolig da det blir en veldig pang-start med bryllup og rett på reise,det har jo knapt gått en uke! Samtidig så kan man jo lure på om det var riktig av dem å bli med på noe som ikke ser ut til å engasjere dem noe særlig (burde vell strengt tatt bytte ut ordet dem med Camilla ser det ut til).

Anonymous poster hash: 55890...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de som skriver at Vebjørn er veldig femi. Ikke tiltrekkende i det hele tatt med de tenna, også er han veldig lav. Men jeg har hørt at han og Annabelle fortsatt er gift, og det er jo koselig at det ar funket for de :)



Anonymous poster hash: 17e00...d2b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"HEI!" også løper de inn igjen i stua.... :ler: Skulle tro paret var 14.



Anonymous poster hash: 26d03...57c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes synd på Thomas jeg! Synes han virker som en koselig og jordnær fyr, mens Camilla virker så avvisende på han :(

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien er så koselig!

Blir veldig spennende å se fremover:)

Synes synd på Thomas. Håper de klarer å åpne seg litt mer for hverandre.

Anonymous poster hash: 90b74...4a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt trist det som skjer med Camilla og Thomas. Ikke dele soverom? De mener jo selv at det går for fort fram, men det er jo endel av prosessen å sovne/våkne opp sammen. Mellom disse to er det dessverre liten sjans

Anonymous poster hash: 8e9e3...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, det er nok strengt talt Camilla som ikke vil dele soverom/ta ting i saaaaaakte tempo. Thomas hadde nok ikke takket nei.

Anonymous poster hash: 8e9e3...638

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...