Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Thomas er jo den kjekkeste av mennene i mine øyne. Og han er i tillegg veldig snill.

Camilla liker ham muligens ikke, men hun gir ham ikke en sjanse heller, og da forstår jeg ikke hvorfor hun meldte seg på programmet.

På meg virker det nesten som om de ventet George Clooney ved alteret.

Anonymous poster hash: 4eda7...27a

Hun kunne jo ikke vite hva hun gikk til da. Hun visste vel ikke hvordan hun kom til å reagere.

Synes dere er litt vel harde mot Camilla.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt, sitter dere her og irriterer dere over at en dame ikke har fått følelser for en tilfeldig (!) fyr etter EN (!!) uke?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull. Se på Annabelle og Vebjørn da. Hun sa jo i program to at hun ikke hadde valgt ut han selv, men de to er jo kjempesøte sammen. En person kan bli penere jo mer man liker personligheten, og Camilla sa selv at hun lukket seg mer, når hun i starten oppfattet at Thomas likte henne.

Om man syns at utseendet har så mye å si, så burde man kanskje ikke sagt ja til Ibli med på et slikt program?

Som sagt er det ikke sikkert personligheten hans appelerer til henne da. I tilfellet med Annabelle og Vebjørn kan det jo være de har mye bedre personkjemi og derfor kommer den fysiske tiltrekningen etterhvert. Dersom begge deler mangler,slik tilfellet ser ut til å være med Camilla og Thomas (fra hennes side),så blir det ikke bedre. Du har tydeligvis aldri drevet med dating skjønner jeg.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt er det ikke sikkert personligheten hans appelerer til henne da. I tilfellet med Annabelle og Vebjørn kan det jo være de har mye bedre personkjemi og derfor kommer den fysiske tiltrekningen etterhvert. Dersom begge deler mangler,slik tilfellet ser ut til å være med Camilla og Thomas (fra hennes side),så blir det ikke bedre. Du har tydeligvis aldri drevet med dating skjønner jeg.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Nå er min datingerfaring fullstendig irrelevant, og man trenger da virkelig ikke være rakettforsker for å skjønne at man ikke lukke seg inne dersom man skal bli kjent med en person. Da må man snakke med den andre og åpne seg litt. Hun sa jo selv at hun hadde lukket seg, fordi hun merket at han var interessert i henne. Er det jeg ikke helt ser logikken ved. At det kan være en vanskelig situasjon dersom de ikke har så særlig kjemi, har jeg forståelse for, men det ser ikke akkurat ut til at hun prøver heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi virkelig at noen av disse kommer til å fortsette å være gift? Synes han der Vebjørn er fryktelig femi og desperat :P



Anonymous poster hash: bb309...b57
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at de ikke tenker på sine fremtidige ekte ektefeller når de er med på dette konseptet. For min del ville det vært en skikkelig dealbreaker om de hadde vært gift før og attpåtil for tv-underholdningens skyld. Det samme gjelder forsåvidt andre sjekkeprogrammer på tv, men her tar de det jo et skritt videre. Hva blir det neste, et program der "ekspertene" velger ut to perfekte matcher til å få barn sammen i beste sendetid?



Anonymous poster hash: 533fb...1a5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de ikke tenker på sine fremtidige ekte ektefeller når de er med på dette konseptet. For min del ville det vært en skikkelig dealbreaker om de hadde vært gift før og attpåtil for tv-underholdningens skyld. Det samme gjelder forsåvidt andre sjekkeprogrammer på tv, men her tar de det jo et skritt videre. Hva blir det neste, et program der "ekspertene" velger ut to perfekte matcher til å få barn sammen i beste sendetid?

Anonymous poster hash: 533fb...1a5

haha, det hadde tatt seg ut :fnise:

Anonymous poster hash: bb309...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Hun sa jo selv at hun hadde lukket seg, fordi hun merket at han var interessert i henne. Er det jeg ikke helt ser logikken ved.

Antar hun tenker at hun ikke føler noe for ham og ikke kommer til å gjøre det heller. Hun har bestemt seg bare. Og når hun da merker at han liker henne er hun redd for å gi ham falske forhåpninger om hun åpner seg og virker interessert. For da kan det hende han får enda mer følelser og blir enda mer såret når hun sier hun ikke er interessert.

Men jeg syns og hun kanskje kunne prøvd litt hardere. Det kan det jo hende hun gjør også. Men av det vi får se, så ser det liksom ikke sånn ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Kan jo hende at hun Camilla trenger litt tid på seg. Vet ikke, men hvis hun er en litt lukket person så blir det kanskje litt overveldende å skulle bli så nær noen andre så fort. Så jeg forstår at hun trakk seg unna når hun følte at han likte henne.

Kanskje noe endrer seg etter praten neste uke, men det er vel ikke logisk at dette opplegget skulle fungere for absolutt alle parene. Men hun burde jo prøve å gi det en sjanse, selv om hvis hun absolutt ikke føler seg tiltrukket av han så blir det jo veldig vanskelig å skulle ha et forhold.

Utseende har endel å si og ganske mye å si for enkelte. Da hjelper det ikke at man er snill og grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er min datingerfaring fullstendig irrelevant, og man trenger da virkelig ikke være rakettforsker for å skjønne at man ikke lukke seg inne dersom man skal bli kjent med en person. Da må man snakke med den andre og åpne seg litt. Hun sa jo selv at hun hadde lukket seg, fordi hun merket at han var interessert i henne. Er det jeg ikke helt ser logikken ved. At det kan være en vanskelig situasjon dersom de ikke har så særlig kjemi, har jeg forståelse for, men det ser ikke akkurat ut til at hun prøver heller.

Det er ganske logisk:

Dersom hun merker at det ikke kan bli noe forhold,så er det helt naturlig å lukke seg mer for å unngå at den andre parten skal få større forhåpninger. Hvis hun vet inni seg at dette ikke er rette mannen for henne, så er det ingen vits i å spille et spill og late som man er mer interessert enn man er.Man kan nemlig ikke tvinge frem kjemi og tiltrekning mellom mennesker.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange rare kommentarer.

Det er nok så enkelt som at han ikke er hennes type. (Snakker altså om Camilla og Thomas),selv om hun kanskje synes han er veldig hyggelig og grei hjelper det lite om det mangler noe mer.

Lurer på om folk her hadde skrevet like mye negativt om det var en mann som manglet følelser for kvinnen?

Det å prøve hardere nytter jo ikke om man merker at han ikke er den rette.Og hva skulle uansett være vitsen med det?

De mest mislykkede forholdene jeg har hatt er nettop dem der jeg prøvde hardere,litt lengre,håpet at ting skulle gå seg til med tanke på kjemi og gnist, osv..Det skjedde aldri.For meg må dette være på plass helt fra starten av for at det skal kunne bli noe mer.Det er godt mulig Camilla føler det samme.Jeg kjenner meg ihvertfall igjen i hennes reaksjonsmønster og det har ingenting med å gjøre at man er kald,negativ,sur,kresen,lukket,vanskelig,ikke prøver hardt nok eller at mannen ikke er en bra mann.

Hun har virket litt skuffet helt siden de møttes og jeg tror ikke det blir noe mer mellom dem.Folk har ulike ting de ser etter.Enkelte har lav terskel for hvem de har som kjæreste,og bare de treffer en mann som er snill og liker dem er det nok.Fint for dem,men andre trenger noe mer,f.eks.en sterkere fysisk tiltrekning og det mangler tydeligvis i dette "forholdet".

Endret av Sandie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare ikke helt se hva ekspertene mener Camilla og Thomas skulle matchet på. Mens de andre parene virker mye mer like som personer (særlig Vebjørn og Annabelle), virker Camilla og Thomas som to totalt forskjellige mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas ligner på noen jeg ikke skal nevne navnet til. Jeg kunne aldri ha falt for han. Dessuten virker de to totalt forskjellige utseendemessig, på forskjellige nivå. Og man må være på noenlunde samme nivå utseendemessig for å kunne falle for hverandre.

Han virker litt tilbakeholden med å "Se" henne, det er ingen romantikk eller hengivenhet å se der. Men, kanskje er det at han holder seg litt tilbake om han merker at hun er tilbakeholden.

Anonymous poster hash: 6c6df...43d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange rare kommentarer.

Det er nok så enkelt som at han ikke er hennes type. (Snakker altså om Camilla og Thomas),selv om hun kanskje synes han er veldig hyggelig og grei hjelper det lite om det mangler noe mer.

Lurer på om folk her hadde skrevet like mye negativt om det var en mann som manglet følelser for kvinnen?

Det å prøve hardere nytter jo ikke om man merker at han ikke er den rette.Og hva skulle uansett være vitsen med det?

De mest mislykkede forholdene jeg har hatt er nettop dem der jeg prøvde hardere,litt lengre,håpet at ting skulle gå seg til med tanke på kjemi og gnist, osv..Det skjedde aldri.For meg må dette være på plass helt fra starten av for at det skal kunne bli noe mer.Det er godt mulig Camilla føler det samme.Jeg kjenner meg ihvertfall igjen i hennes reaksjonsmønster og det har ingenting med å gjøre at man er kald,negativ,sur,kresen,lukket,vanskelig,ikke prøver hardt nok eller at mannen ikke er en bra mann.

Hun har virket litt skuffet helt siden de møttes og jeg tror ikke det blir noe mer mellom dem.Folk har ulike ting de ser etter.Enkelte har lav terskel for hvem de har som kjæreste,og bare de treffer en mann som er snill og liker dem er det nok.Fint for dem,men andre trenger noe mer,f.eks.en sterkere fysisk tiltrekning og det mangler tydeligvis i dette "forholdet".

Jeg synes ikke det nødvendigvis er snakk om å prøve hardere for å fremprovosere en forelskelse. Men heg synes man kan se skuffelsen hennes i øynene fra det aller første sekund. Hun virker mutt, innesluttet og litt snurt. Da tenker jeg at det er da greit å prøve litt hardere når hun helt frivillig har meldt seg på dette programmet. Prøve litt hardere å bli kjent, tørre å slippe han litt inn.

Og selvfølgelig hadde jeg reagert likedan om det hadde vært omvendt i forhold til kjønn! Hvorfor tror folk hele tiden at det dreier seg om det er fordi det er en kvinne eller en mann??

Anonymous poster hash: 55890...88e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo også at disse single menneskene har nesten forsøkt alt. At hun da fra det aller første sekund opptrer som en isdronning sier sitt...

Anonymous poster hash: 55890...88e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan bare ikke helt se hva ekspertene mener Camilla og Thomas skulle matchet på. Mens de andre parene virker mye mer like som personer (særlig Vebjørn og Annabelle), virker Camilla og Thomas som to totalt forskjellige mennesker.

Kanskje de egentlig har mange matchende personlighetstrekk og felles interesser, men at dette ikke kommer frem når Camilla er så kald og lukket som hun er. Dersom hun hadde gitt Thomas en sjans, så kan det godt være de på mange området hadde vært en ypperlig match.

Anonymous poster hash: 54f70...faa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som Camilla synes det er kjedelig at Thomas alltid bare står der og henger og ikke engasjerer seg eller bryr seg når de handler. Verken i Amsterdam eller i matbutikken. Han står liksom bare å kjeder seg liksom. Eller kanskje jeg bare projiserer (eller hva det nå heter) mine egne følelser ovenfor det. Men hun har jo kommentert det flere ganger.

Anders virker supersupergira. Men Lene (?) virker også litt sånn.. lei av at han ikke har noen meninger. Han er liksom en "bestem du!"-person, og det var vel akkurat det hun sa hun ikke ville ha. Så det er jo litt rart at de satt sammen de to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilket spill/kort Lene og Anders hadde med spørsmål på? Noen som har vært borti det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...