Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Til anonym: Jeg gikk akkurat inn for å kommentere det samme.

Herregud, for en reaksjon på spørsmålet fra ham om det ble for mye å sitte i ro for henne (siden hun hadde nevnt noe slikt før), og så blir hu dritfornerma og svarer surt! Hva faen, han prøver jo bare å finne ut av hva hun synes og tenker, og så tar hun det som at han har tolket henne feil og ikke hører etter hva hun sier.. Jesus, for ei dame (dessverre på en negativ måte).

Anonymous poster hash: 037ae...1f1

Det reagerte jeg på og!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant! Hun tolker ALT på en negativ måte. Er det mulig liksom.



Anonymous poster hash: 62aa1...45a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ved første program at Vebjørn og Annabelle, DE har jeg troen på. Jeg håper det holder for de, de er SÅ fine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Hun tolker ALT på en negativ måte. Er det mulig liksom.

Anonymous poster hash: 62aa1...45a

Hun er prettybitch.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at om han hadde spørt Lene om hun ville ha fisk til middag, så hadde hun svart; "Hæ, hva mener du?!? Tror du ikke jeg liker kjøtt da???! Hvorfor fisk, hva mener du med det? :frustrert: "



Anonymous poster hash: 62aa1...45a
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lene sitter konstant å løfter opp overleppa (eller hva jeg skal si) i misnøye synes jeg.

Det uttrykket de fleste bruker når de er skeptiske/misfornøyde.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at om han hadde spørt Lene om hun ville ha fisk til middag, så hadde hun svart; "Hæ, hva mener du?!? Tror du ikke jeg liker kjøtt da???! Hvorfor fisk, hva mener du med det? :frustrert: "

Anonymous poster hash: 62aa1...45a

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerte på at Annabelle sa at hun fikk klump i halsen fordi Vebjørn hadde viftet bort en mygg mens hun snakket og at hun derfor følte det hun sa ikke var viktig? Hadde jeg vært han hadde jeg blitt skremt.



Anonymous poster hash: 02431...cff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerte på at Annabelle sa at hun fikk klump i halsen fordi Vebjørn hadde viftet bort en mygg mens hun snakket og at hun derfor følte det hun sa ikke var viktig? Hadde jeg vært han hadde jeg blitt skremt.

Anonymous poster hash: 02431...cff

Det er jo bare fordi hun er utrygg. Og det er jo lov, hun må jo få sjansen til å endre seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, vebjørn og anabelle er så søte...

Det er skrevet så mange ganger her i tråden, men det kan ikke påpekes for mange ganger heller :rodmer: Håper hun en gang får lest denne tråden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerte på at Annabelle sa at hun fikk klump i halsen fordi Vebjørn hadde viftet bort en mygg mens hun snakket og at hun derfor følte det hun sa ikke var viktig? Hadde jeg vært han hadde jeg blitt skremt.

Anonymous poster hash: 02431...cff

Jeg er også litt sånn. Hvis folk jeg snakker med mister fokus/blir avledet osv blir jeg veldig stresset, og føler at jeg ikke er en interessant person.

Anonymous poster hash: 90b74...4a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi… jeg er veldig forskjellig fra Lene.

Men jeg liker hun parterapauten.. Fikk nesten lyst å prate litt med hun selv jeg. Hun forstår jo alt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt sånn. Hvis folk jeg snakker med mister fokus/blir avledet osv blir jeg veldig stresset, og føler at jeg ikke er en interessant person.

Anonymous poster hash: 90b74...4a4

Ja det forstår jeg. Men å vifte bort en mygg fra benet? Hva skulle han gjort, latt den stikke han? Synes det ble litt komisk bare

Anonymous poster hash: 02431...cff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lene virker ikke interessert i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 62aa1...45a

Helt enig. Virker som hun har gitt opp, og meldt seg ut av hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de har funnet Lene og Anders som en god match :sprettert:

Dersom de ikke har vært helt ærlige under intervjuene før, typ ikke helt ærlig med seg selv, så kan det jo være derfor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...