Gå til innhold

"Nei jeg er ikke mannehater"


WubWub

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper

Jeg har observert at endel kvinner her på KG sprer og edder og galle hver gang det er snakk om
mannfolk. Mannfolk blir sjikanert, fordømt og hetset over en lav sko med sveipende generaliseringer og fordommer.
Hva må menn gjøre for å bli godtatt av dere når det virker som alt vi gjør er galt ifølge dere?
Tilogmed mannlig seksualitet er galt og ekkelt ifølge disse kvinnene!

Ja, du har riktig i at det er noen som skriver skit, men hvorfor skal man bry seg om hva et par folk skriver? og jeg forstår i alle fall ikke hvorfor man er opptatt av å bli likt av folk som spyr edder og galle..

Jeg så forresten fleshlight tråden, og noe som er morsomt er at jeg fikk faktisk en i gave på kødd av kameratene.. Tror du jeg bryr meg om et par folk skriver at menn med fleshlight er tapere :P Jeg bryr meg katten.. Folk vil ha ulike meninger i saker og man vil alltid møte på noen som skriver det man ikke vil høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble lagd en tråd på under "Seksualitet" forumet her som heter "Er menn med fleshlight tapere?" hvor haugetalls av kvinner fordømte mannfolk med sexleketøy som ekle tapere som "ikke fikk seg noe ekte". Og det var tilogmed ei som sa at "kvinners seksualitet er noe rent, vakkert , opphøyd og sensuelt hvor man utforsker sin kropp mens menn som runker er ekle griser"

Vil ikke det bare tilsvare en slags dildo for menn? Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan grine deg føkkings Victoria-fallene om det er det som må til!

det er riktig som du skriver at disse trådene som legger et helt kjønn for hat ikke er særlig humørskapende eller oppbyggende, men, er det da likevel greit å la oss synke ned på avsenderen sitt nivå?

Forøvrig så er vi ikke uenige, men jeg mener at å"møte de sinte mennesker med nedlatenhet og hån er alt annet enn fruktbart. Vi oppnår ikke noe som helst annet enn å bekrefte disse personene sitt verdensbilde. Er det det vi ønsker?

Det er ikke sikkert de er så sinte som dere tror. Jeg blir stadig beskyldt for å være en hissig feminist som bør roe seg ned ti hakk her inne. Og jeg bikker knapt 40 i hvilepuls her jeg sitter i fred og ro foran dataskjermen. Koster meg ikke et hjerteslag ekstra å slenge inn et utropstegn, eller å markere noe med capslock. Det er jo gjerne gjort for å fremheve et poeng.

Nå har jeg ikke lest hele denne tråden, men synes ofte det er svært lite konstruktivt å stemple folk som sinte - om det så skulle poengteres i tråden (noe det ofte blir), eller om det bare er noe man tenker. Jeg tror folk her inne tolker ordlegging unødvending mye. Bare LES BUDSKAPET. Det er mitt poeng.

Og jeg hater ikke menn. Bare sånn - herregud liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har riktig i at det er noen som skriver skit, men hvorfor skal man bry seg om hva et par folk skriver? og jeg forstår i alle fall ikke hvorfor man er opptatt av å bli likt av folk som spyr edder og galle..

Jeg så forresten fleshlight tråden, og noe som er morsomt er at jeg fikk faktisk en i gave på kødd av kameratene.. Tror du jeg bryr meg om et par folk skriver at menn med fleshlight er tapere :P Jeg bryr meg katten.. Folk vil ha ulike meninger i saker og man vil alltid møte på noen som skriver det man ikke vil høre.

Jeg personlig bryr meg ikke. Men jeg slår et slag for de svake, undertrykte og forsvarsøle på KG forumet og det er mannfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp dette jeg prøvde få frem i hoved innlegget mitt. Jeg addresserte kvinner som hater menn hvor jeg kom med fakta og kunnskaper om at verden er uendelig mye mer nyansert enn "menn er svin som bare ser på fotball"

Men hvis du er så logisk oppegående som du påstår så burde du vel kanskje vite at verden og kvinner er mye mer nyanserte enn det som fremgår av et kvinneforum der den største prosentandelen av innlegg er skrevet av kvinner som gjerne er i en eller annen form for krise og som gjerne får svar av andre kvinner som kjenner seg igjen fordi de har vært i en tilnærmet lik krise og sitter med samme erfaring. Hvis du er så full av logikk i toppen som du påstår så ville du aldri ha skrevet dette innlegget i utgangspunktet for da hadde du vært smart nok til å ikke bruke KG som norm.

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er ikke sikkert de er så sinte som dere tror. Jeg blir stadig beskyldt for å være en hissig feminist som bør roe seg ned ti hakk her inne. Og jeg bikker knapt 40 i hvilepuls her jeg sitter i fred og ro foran dataskjermen. Koster meg ikke et hjerteslag ekstra å slenge inn et utropstegn, eller å markere noe med capslock. Det er jo gjerne gjort for å fremheve et poeng.

Nå har jeg ikke lest hele denne tråden, men synes ofte det er svært lite konstruktivt å stemple folk som sinte - om det så skulle poengteres i tråden (noe det ofte blir), eller om det bare er noe man tenker. Jeg tror folk her inne tolker ordlegging unødvending mye. Bare LES BUDSKAPET. Det er mitt poeng.

Og jeg hater ikke menn. Bare sånn - herregud liksom.

Det hjelper lite når det er det som folk tror som er det faktiske budskap som mottas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis du er så logisk oppegående som du påstår så burde du vel kanskje vite at verden og kvinner er mye mer nyanserte enn det som fremgår av et kvinneforum der den største prosentandelen av innlegg er skrevet av kvinner som gjerne er i en eller annen form for krise og som gjerne får svar av andre kvinner som kjenner seg igjen fordi de har vært i en tilnærmet lik krise og sitter med samme erfaring. Hvis du er så full av logikk i toppen som du påstår så ville du aldri ha skrevet dette innlegget i utgangspunktet for da hadde du vært smart nok til å ikke bruke KG som norm.

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

"blabla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla"

noe mer du har på hjertet jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

"blabla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla"

noe mer du har på hjertet jenta?

Innsett nederlaget og gitt helt opp nå, Wubwub?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"blabla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla"

noe mer du har på hjertet jenta?

Stakkars, ble det vanskelig å komme med motargumenter nå? Ferdig snakka at last? ;)

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, ble det vanskelig å komme med motargumenter nå? Ferdig snakka at last? ;)

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

Nope. Jeg svare med tull om folk spør om tull :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Jeg svare med tull om folk spør om tull :D

Da synes jeg du kan utheve og begrunne det jeg skrev i innlegget som du mener er tull. Det er tross alt din tråd og jeg går ut fra at du la den inn på et diskusjonsforum nettopp for å diskutere?

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du kan utheve og begrunne det jeg skrev i innlegget som du mener er tull. Det er tross alt din tråd og jeg går ut fra at du la den inn på et diskusjonsforum nettopp for å diskutere?

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

"Lytt" vansklig å følge med på kommentarer fra alle forskjellige Anonyme brukere. Post med ditt ekte nick så blir det mye enklere for folk å følge opp. Ikke det at jeg tror du tør følge opp om den oppfordringen men.

Mye enklere for folk å slenge dritt bak "anonum" :=

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Lytt" vansklig å følge med på kommentarer fra alle forskjellige Anonyme brukere. Post med ditt ekte nick så blir det mye enklere for folk å følge opp. Ikke det at jeg tror du tør følge opp om den oppfordringen men.

Mye enklere for folk å slenge dritt bak "anonum" :=

Hvis dette var dritt så er du jammen mer tander enn jeg trodde og alle anonyme innlegg har en egen kode i bunnen av sitt innlegg, slik som min i denne tråden som er Anonymous poster hash: c73cb...8b8

Du er jo tross alt mann og har påberoper deg både en høyere logikk og intelligens enn meg som kvinne så dette burde vel strengt tatt ikke være hjerneforskning for deg? Jeg venter fremdeles spent på motargumentene dine og hvis det skulle være noen usikkerhet rundt hvilket innlegg så siterer jeg gjerne det jeg skrev:

Men hvis du er så logisk oppegående som du påstår så burde du vel kanskje vite at verden og kvinner er mye mer nyanserte enn det som fremgår av et kvinneforum der den største prosentandelen av innlegg er skrevet av kvinner som gjerne er i en eller annen form for krise og som gjerne får svar av andre kvinner som kjenner seg igjen fordi de har vært i en tilnærmet lik krise og sitter med samme erfaring. Hvis du er så full av logikk i toppen som du påstår så ville du aldri ha skrevet dette innlegget i utgangspunktet for da hadde du vært smart nok til å ikke bruke KG som norm.

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"blabla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla labla jeg hater menn blabla"

noe mer du har på hjertet jenta?

Han som er først er fisen var... ER fisens rette far Endret av Gypsy22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Hva snakker du om?

Jeg snakker om at folk kommer med masse forskjellige og interessante innspill til temaet du ønsket å ta opp til debatt her, og du bidrar med ingenting.

Signaturen din er "ferdig snakka" fordi du ikke har noe å si. Det hadde vært fint for deg om det var sånn at du kunne komme med en påstand og så var det punktum finale ferdig snakka, for får du noen oppfølgingspørsmål eller motargumenter så er du blank. Det viste seg så smått allerede i starten av tråden, og nå er du helt nede på å gjøre forum-versjonen av å holde deg for ørene og si "LALALA JEG KAN IKKE HØRE DEG LALALA".

Det er hva jeg snakker om, hvis du absolutt vil vite det.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg snakker om at folk kommer med masse forskjellige og interessante innspill til temaet du ønsket å ta opp til debatt her, og du bidrar med ingenting.

Signaturen din er "ferdig snakka" fordi du ikke har noe å si. Det hadde vært fint for deg om det var sånn at du kunne komme med en påstand og så var det punktum finale ferdig snakka, for får du noen oppfølgingspørsmål eller motargumenter så er du blank. Det viste seg så smått allerede i starten av tråden, og nå er du helt nede på å gjøre forum-versjonen av å holde deg for ørene og si "LALALA JEG KAN IKKE HØRE DEG LALALA".

Det er hva jeg snakker om, hvis du absolutt vil vite det.

Du babler for mye,

Snakka Ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til kognetive funksjoner så ramser jeg opp alle de største filosofene, vitenskapsMENN, politikere , mattematikere, grundere og bedriftsledere (steve jobs, bill gates osv osv) og påpeker at alle er MENN så når det kommer til kognetive funksjoner så viser historien til at menn er overlegne.
Så for dere som kommer med mannehatende uttalser men nekter for at dere hater menn. Hva er greia deres? Hvorfor er dere så dømmende og vondbråtne?

Du er egentlig ikke interessert i hvorfor noen kvinner har et problem med menn.

Du er kun interessert i å fortelle kvinner at menn gjennom historien har vært/er bedre enn kvinner på alle måter.

Anonymous poster hash: 5efac...dce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er egentlig ikke interessert i hvorfor noen kvinner har et problem med menn.

Du er kun interessert i å fortelle kvinner at menn gjennom historien har vært/er bedre enn kvinner på alle måter.

Anonymous poster hash: 5efac...dce

Da tror jeg han tryna dramatisk et sted i løpet av tråden for jeg er langt fra overbevist om akkurat det...

Anonymous poster hash: c73cb...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er egentlig ikke interessert i hvorfor noen kvinner har et problem med menn.

Du er kun interessert i å fortelle kvinner at menn gjennom historien har vært/er bedre enn kvinner på alle måter.

Anonymous poster hash: 5efac...dce

Kvinner i historien? Hahah HAHAHAH hahahah . Hvilke kvinner i historien snakker du om? haha. Må le, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...