Gå til innhold

"Nei jeg er ikke mannehater"


WubWub

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson

Det er mange kloke menn på KG. Såklart er de ikke på samme nivå som Aristoteles , men det er mange kloke , varme , nyanserte og rause mannfolk her.

Ja, det er flere menn her som er kloke og saklige. Jeg tipper at vi ikke tenker på de samme brukerne.

For å være et forum hvor flesteparten er kvinner, så syns jeg det er veldig lite ordentlig mannehat her. Mange klager og syter over mannen sin, ja, men forumet er jo til for å få ut frustrasjoner og få hjelp av andre.

Det er langt flere menn her i forhold til antall som bruker en hver anledning til å kritisere det andre kjønn. Og de mannlige brukerne som ikke gjør det blir beskyldt for å være hvite riddere av andre mannlige brukere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Hater ikke menn in real life , har mange gode kompiser, kjæreste, godt forhold til mine brødre osv...

KG menn er som oftest usmakelige! Er sikkert en grunn for at de en her inne ;)

Er et par stykker her inne av KG menn( skal ikke nevne nick) som virker som

Veldig bra mannfolk .

Husk, menn på kg kan være de samme som du møter irl. Du kan ikke vite hva den og den mannen egentlig gjør når han er alene. Mange som er på nett, mange som liker å diskutere. Tror du alle menn sitter på en nettside for han er dum i hue og usosial? Nope. Livet er ikke alltid sånn. I såfall er over halvparten av menneskehetens befolkning sånn. Eller rettere sagt, menn.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor noen av damene på kg er så sure på menn. Har menn gjort de noe kanskje?

Selvfølgelig... Om man begynner å mislike et helt kjønn, er det jo ikke basert på at de fleste av dem har vært snille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett så er kvinner både oftest utro og de som er mest voldelige. Vi har likevel klart å gjøre oss til ofre som må tas særlig hensyn til, og det har vi fått til, med mannens hjelp.



Anonymous poster hash: a1c15...5a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo av påstanden om alle de hjertevarme og gode mannfolka på KG. Det må jo være selektiv lesning fra din side, hvis du mener det i fullt alvor.

Gi meg eksempler takk.

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, menn på kg kan være de samme som du møter irl. Du kan ikke vite hva den og den mannen egentlig gjør når han er alene. Mange som er på nett, mange som liker å diskutere. Tror du alle menn sitter på en nettside for han er dum i hue og usosial? Nope. Livet er ikke alltid sånn.

Vet du hva? Er ingen i min omgangskrets som snakker slik som KG menn gjør, at dere KG menn tror det er helt normalt og kalle noen for " fitte, hore, stygg,feit"

Diskutere er helt greit! Morsomt og kunne diskutere litt.

Men nivået på menn og saklighet er veldig lavt..her inne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn sett så er kvinner både oftest utro og de som er mest voldelige. Vi har likevel klart å gjøre oss til ofre som må tas særlig hensyn til, og det har vi fått til, med mannens hjelp.

Anonymous poster hash: a1c15...5a0

Ja ha?? Så krisesentrene er fylt opp av menn som flykter fra sine voldelige kvinner?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dere KG menn tror det er helt normalt og kalle noen for " fitte, hore, stygg,feit"

Få eksempler takk.

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg eksempler takk.

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Denne tråden, for det første. Og alle andre liknende tråder, som etter hvert havner på skråblikk, av en eller annen grunn.

Hvis du ikke har sett at mange menn her inne er kvinnehatere av rang, regner jeg med at du er ny her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannfolk kunne gjerne bodd i huler fortsatt, hvis det ikke var for at vi damene hadde litt mer sans for komfort og orden i tilværelsen.

Å sitte og ramse opp menn som har tilført verden oppfinnelser, blir litt for dumt. Hva har det med saken å gjøre overhodet?

Det betyr at vår høyverdige sivilisasjon er bygd opp av menn. Gjennom historien har kvinners enste livsoppgave vært å oppdra barn og lage mat.

Lage mat samt oppdragelse av barn kanne man like gjerne gjort i huler. Men vi menn nøyer oss ikke oss med huler, vi lager store skyskrapere, fly, romskip og dikt/poese/høyverdig litteratur

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Vet du hva? Er ingen i min omgangskrets som snakker slik som KG menn gjør, at dere KG menn tror det er helt normalt og kalle noen for " fitte, hore, stygg,feit"

Diskutere er helt greit! Morsomt og kunne diskutere litt.

Men nivået på menn og saklighet er veldig lavt..her inne

Hvem er det som har kalt dere fitte, hore, stygge og feite da? Det er bare folk som ikke er helt gode i toppen det. Det er ikke bare for det er menn, for det at de ikke er god i toppen, skjer både menn og kvinner. For min del så er det bare søtt at kvinner har litt fett og former. Gjør ikke meg noe. Stygge? Det er et typisk barneskole-ungdomskole skjellsord. Fitte og hore, det er x'ene mine som er det. Ingen andre. Det finnes flere drittsekker og kvinnehatere ute på byen enn det finnes her inne skal jeg si deg.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at vår høyverdige sivilisasjon er bygd opp av menn. Gjennom historien har kvinners enste livsoppgave vært å oppdra barn og lage mat.

Lage mat samt oppdragelse av barn kanne man like gjerne gjort i huler. Men vi menn nøyer oss ikke oss med huler, vi lager store skyskrapere, fly, romskip og dikt/poese/høyverdig litteratur

Sivilisasjon???? Du, det tviler jeg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr at vår høyverdige sivilisasjon er bygd opp av menn. Gjennom historien har kvinners enste livsoppgave vært å oppdra barn og lage mat.

Lage mat samt oppdragelse av barn kanne man like gjerne gjort i huler. Men vi menn nøyer oss ikke oss med huler, vi lager store skyskrapere, fly, romskip og dikt/poese/høyverdig litteratur

Hvis ikke kvinnene hadde tatt seg av og oppdratt barn, hadde det ikke blitt noen høyverdige menn til å bygge opp noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at vår høyverdige sivilisasjon er bygd opp av menn. Gjennom historien har kvinners enste livsoppgave vært å oppdra barn og lage mat.

Lage mat samt oppdragelse av barn kanne man like gjerne gjort i huler. Men vi menn nøyer oss ikke oss med huler, vi lager store skyskrapere, fly, romskip og dikt/poese/høyverdig litteratur

Men hvorfor tar du opp det der som et svar til Mythic, når det ikke har noen relevans i forhold til det hu skriver?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det betyr at vår høyverdige sivilisasjon er bygd opp av menn. Gjennom historien har kvinners enste livsoppgave vært å oppdra barn og lage mat.

Lage mat samt oppdragelse av barn kanne man like gjerne gjort i huler. Men vi menn nøyer oss ikke oss med huler, vi lager store skyskrapere, fly, romskip og dikt/poese/høyverdig litteratur

Hvorfor det tror du? Kan det ha noe med at kvinner ikke har hatt de samme rettigheter og friheter som menn før de senere år?

Og hvorfor er det relevant for hva du tar opp i hovedinnlegget?

Du forstår vel at om en kvinne har opplevdd negative handlinger fra en mann, så tenker hun ikke: "åja, men for 100 år siden var det en flink mann som gjorde sånn og sånn, så da forsvinner all min frustrasjon!". Det gjelder så klart også for menn ovenfor kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden, for det første. Og alle andre liknende tråder, som etter hvert havner på skråblikk, av en eller annen grunn.

Hvis du ikke har sett at mange menn her inne er kvinnehatere av rang, regner jeg med at du er ny her.

Ok hvilket innlegg er det som er kvinnehat her og hvorfor. Som sagt jeg vil ha konkrete eksempler.

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke kvinnene hadde tatt seg av og oppdratt barn, hadde det ikke blitt noen høyverdige menn til å bygge opp noe som helst.

Med robotteknologi som menn har utviklet så vil vi snart ikke trenge kvinner til å ta seg av barna.

Kan tenke meg det blir mange bitre og sinte kvinner her på KG når roboter begynner ta seg av barna.

Vi har jo allererde roboter i Japan som tar seg av eldre mennesker med alzheimers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...