Gå til innhold

"Nei jeg er ikke mannehater"


WubWub

Anbefalte innlegg

Når det kommer til kognetive funksjoner så ramser jeg opp alle de største filosofene, vitenskapsMENN, politikere , mattematikere, grundere og bedriftsledere (steve jobs, bill gates osv osv) og påpeker at alle er MENN så når det kommer til kognetive funksjoner så viser historien til at menn er overlegne.

Menn er ikke generelt overlegne mtp. kognitive funksjoner, nei. Allment kjent at kvinner har generelt et høyere IQ enn menn. Men hos menn er det større yttepunkter mellom høy og lav iq.

Og du kan ikke ta utgangspunkt i historie, der vi alle vet hvilket kjønn som har blitt undertrykt gjennom århundrer. Marie Curie hadde store problemer med å bli anerkjent for sitt arbeid pga. hun ikke hadde kuk mellom beina.

Anonymous poster hash: 63e98...f79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også et innlegg som kun bidrar til å bekrefte sinte menn sitt verdensbilde. Ikke taktisk klokt å ordlegge seg på dette viset om en ønsker en fredeligere verden.

Har selv prøvd og svare med forståelse til mange av de som har vært "sinte menn"

De ignorerer de gode kommentarene uansett, de er ute etter og Trolle ....

Lage spetakkel og provosere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør deg om du tror maskiner kan erstatte damer i å oppfostre barn.

Du svarer at det er et komplisert spørsmål.

Jeg svarer at det ikke er komplisert, fordi barn stort sett dør om de ikke blir oppfostret av mennesker, og at de få som overlever, får ganske kraftige psykiske lidelser og sliter med ting resten av det stort sett veldig korte livene sine.

Du presterer å svare følgende...

Ikke komplisert? Man må ha doktorgrad i psykologi, biologi og robotikk for å svare på spørsmålet ditt og du sier det ikke er komplisert?

Jeg sier ikke at roboter kan ta seg av barn per dags dato. Men robotikk har kommet så langt at roboter kan ta seg av eldre mennesker med demens. Roboter blir brukt selv i Norge hos demente mennesker.

I fremtiden så er det store muligheter for at roboter også kan ta seg av barn. Teknologiens grenser sprengres for hvert eneste år som går

Leser du ikke det man skriver til deg, eller forstår du det bare ikke?

Endret av Yme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke generelt overlegne mtp. kognitive funksjoner, nei. Allment kjent at kvinner har generelt et høyere IQ enn menn. Men hos menn er det større yttepunkter mellom høy og lav iq.

Og du kan ikke ta utgangspunkt i historie, der vi alle vet hvilket kjønn som har blitt undertrykt gjennom århundrer. Marie Curie hadde store problemer med å bli anerkjent for sitt arbeid pga. hun ikke hadde kuk mellom beina.

Anonymous poster hash: 63e98...f79

Vel. Jeg må si jeg er sjokkert.... for jeg må ærlig innrømme at du har helt rett. Kvinner holder seg som regel i midten på IQ bell curven, mens hos menn så spriker det voldsomt. De finnes mange menn som er fullstendig idioter, og på den andre siden finnes det menn som er genier.

I snitt finnes det flere mannlige genier enn kvinner. Men på den andre siden finnes det haugetalls av menn som er idioter. Kvinner derimot ligger godt plantet i midten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke komplisert? Man må ha doktorgrad i psykologi, biologi og robotikk for å svare på spørsmålet ditt og du sier det ikke er komplisert?

Jeg sier ikke at roboter kan ta seg av barn per dags dato. Men robotikk har kommet så langt at roboter kan ta seg av eldre mennesker med demens. Roboter blir brukt selv i Norge hos demente mennesker.

I fremtiden så er det store muligheter for at roboter også kan ta seg av barn. Teknologiens grenser sprengres for hvert eneste år som går

Roboter som primært skal bli brukt som menneskelig kontakt vil ikke være etisk

riktig. Det kommer ikke til og erstatte en hjelpepleier i fremtiden heller...

Kanskje i Kina men det kommer ikke hit.

Jeg studerer og har dette på mitt studie .. Roboter er ingen erstatning For omsorg ,

kun pleie og praktisk hjelp. Hjelpemiddlene blir bedre i helse og omsorgssektoren .

Roboter som primær kontakt med pasient bryter mot menneskerettigheter..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det ikke vært for menn hadde jeg sluppet selvmordsforsøk, antidepressiva og psykologer.. har blitt dårlig behandlet av menn hele livet. Helt fra jeg ble mishandlet og slått daglig av MENN (eller technically gutter da) fra jeg var lita jente til utroskap og dritt i voksen alder. Rart jeg lever egentlig. Har dog noen gode mannlige venner og hater ikke alle menn, likevel har jeg angst for menn og tør nesten ikke gå ut døra. Så ja, der har vi mitt liv.



Anonymous poster hash: ce01e...110
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør deg om du tror maskiner kan erstatte damer i å oppfostre barn.

Du svarer at det er et komplisert spørsmål.

Jeg svarer at det ikke er komplisert, fordi barn stort sett dør om de ikke blir oppfostret av mennesker, og at de få som overlever, får ganske kraftige psykiske lidelser og sliter med ting resten av det stort sett veldig korte livene sine.

Du presterer å svare følgende...

Leser du ikke det man skriver til deg, eller forstår du det bare ikke?

Herregud. Bebier klarer seg ikke selv, jeg trodde dette var almenn kunnskap så jeg skjønner ikke hvorfor du har så stort behov for å påpeke akkurat dette.

Og ja, jeg tror en gang i fremtiden at teknologien har kommet så langt at den kan hjelpe både yngre og eldre mennesker.

Innen 100 år så kommer nok mer enn sannsynlig menneskeheten til å kolonisere verdensrommet. At teknologi kommer til å bli brukt til å oppdra barn eller passe på eldre mennesker er 100% sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg må si jeg er sjokkert.... for jeg må ærlig innrømme at du har helt rett. Kvinner holder seg som regel i midten på IQ bell curven, mens hos menn så spriker det voldsomt. De finnes mange menn som er fullstendig idioter, og på den andre siden finnes det menn som er genier.

I snitt finnes det flere mannlige genier enn kvinner. Men på den andre siden finnes det haugetalls av menn som er idioter. Kvinner derimot ligger godt plantet i midten

5020.gif

Anonymous poster hash: 63e98...f79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke generelt overlegne mtp. kognitive funksjoner, nei. Allment kjent at kvinner har generelt et høyere IQ enn menn. Men hos menn er det større yttepunkter mellom høy og lav iq.

Anonymous poster hash: 63e98...f79

Det stemmer ikke.

http://www.iqcomparisonsite.com/sexdifferences.aspx

"Male and female mean IQs are about equal below the age of 15 but males have a higher mean IQ from age 15 on. The effect of sex differences in IQ is largest at the high extreme of intelligence"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer og har dette på mitt studie .. Roboter er ingen erstatning For omsorg ,

kun pleie og praktisk hjelp. Hjelpemiddlene blir bedre i helse og omsorgssektoren .

Da har du studert dårlig for norske eldresentre har kjøpt inn japanske roboter for å hjelpe eldre mennesker som lider av alzheimers. Med GODE resultater.

Faktisk har det vært flere dokumentarer på Nrk om dette. Vær så snill, lær deg litt ting og tang om det du studerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Bebier klarer seg ikke selv, jeg trodde dette var almenn kunnskap så jeg skjønner ikke hvorfor du har så stort behov for å påpeke akkurat dette.

Og ja, jeg tror en gang i fremtiden at teknologien har kommet så langt at den kan hjelpe både yngre og eldre mennesker.

Innen 100 år så kommer nok mer enn sannsynlig menneskeheten til å kolonisere verdensrommet. At teknologi kommer til å bli brukt til å oppdra barn eller passe på eldre mennesker er 100% sikkert.

Okei, så du forstår faktisk ikke det som blir skrevet. Greit å vite.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men så har det nå en gang vært noen hunde år med undertrykkelse. Til tross for det har det vært kvinner som har bemerket seg.

innlegget til TS, som jeg siterte, virket ganske klar på at det var menn som hadde utviklet verden, og kvinner kun hadde vært hjemme, og derfor var menn best, ingen protest.

Joda, så klart er det visse biologiske forskjeller, men som du sier så gjør ikke det, det ene kjønn bedre enn det andre.

Undertrykkelse? Hvordan har kvinner vært undertrykket?

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer ikke.

http://www.iqcomparisonsite.com/sexdifferences.aspx

"Male and female mean IQs are about equal below the age of 15 but males have a higher mean IQ from age 15 on. The effect of sex differences in IQ is largest at the high extreme of intelligence"

Hva googlet du a? "Lugubre sider som bare støtter min teori"?

Anonymous poster hash: 63e98...f79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke noe liv der du leter opp gamle tråder å kopiere?

Jeg letet den ikke opp. Den tråden var på forsiden av KG idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du har vert i timen... Har lest at en mann skrev i et innlegg her inne til en dame som trengte hjelp" du er en hore, håper du dør"

Listen er lang....

Kom inn hit på KG med en forventning om at de fleste var snille og greie. DEr tok jeg grundig feil. Har sett mye på hva enkelte damer må tåle fra NeandertalerKGmenn. Har full forståelse for at mange av damene her inne har lite til overs mange KG menn her inne. Mange som burde ha vasket munnen sin med såpe!

Er mye ute på byen , har møtt svært lite til ingen mennesker som er kvinnehatere. Hvis de er det på privaten.....så har de vertfall vett nokk til og ikke dele sine " ABB" tanker til andre..

Hvis det er så utbredt så kan det joe ikke være noe problem for deg å KOMME MED NOEN EKSEMPLER!

Anonymous poster hash: 22bf6...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva googlet du a? "Lugubre sider som bare støtter min teori"?

Anonymous poster hash: 63e98...f79

Du burde kanskje undersøke hva slags side det er jeg har linka til, før du kommenterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men du tok deg tid til å kopiere for det....

Jepp, ville se reaksjonen. Og det var tydligvis helt greit for folk her inne å snakke dritt om mannfolk

Men når jeg snudde vinklingen så klikka kvinner helt i vinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du studert dårlig for norske eldresentre har kjøpt inn japanske roboter for å hjelpe eldre mennesker som lider av alzheimers. Med GODE resultater.

Faktisk har det vært flere dokumentarer på Nrk om dette. Vær så snill, lær deg litt ting og tang om det du studerer

Hjelpe ja!!! Hvis du klarer og leste hva jeg skrev så står det av det ikke er etisk RIKTIG og bruke roboter som PRIMÆR kontakt med pasient !!!!

En robot i Norge skal ikke erstatte menneskelig kontakt , det er ikke tiltatt i Norge .

At du har sett noe på tv gir jeg blaffen i, sett deg ned og les heller så kommer du tilbake når du faktisk vet !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...