Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Så fin mage - og så fint innlegg du har skrevet om samboeren din for et par sider tilbake :rodmer: (jeg har lest gjennom dagboken din nå i fredags-prokrastingerings-modus på jobb). Ble sikkelig rørt av det! Du burde vise ham :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Så fin mage - og så fint innlegg du har skrevet om samboeren din for et par sider tilbake :rodmer: (jeg har lest gjennom dagboken din nå i fredags-prokrastingerings-modus på jobb). Ble sikkelig rørt av det! Du burde vise ham :Nikke:

Takk! :) Han har lest det, og ble veldig rørt og takknemlig selv. Jeg er så glad i å skrive, og følte jeg måtte skrive litt godt om ham :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider blitt slengt med i bekkenløsning-klubben. Konkluderte med at smertene ikke bare kom av at jeg var sliten etter jobb i går, for nå er det vondt! Stikker ordentlig i skambenet, bekkenet føles fryktelig istabilt og det er skikkelig vondt på høyre side. Blæh, liker ikke! Fælt å føle at jeg ikke kan bidra med det jeg burde her hjemme og på jobb, og så hjelper det lite at jobben for det meste går ut på å småtrave rundt i en butikk med tidvis tunge klær og deretter stå i timevis bak disken.

Nok klaging, til tross for et handicap skal jeg prøve å bake litt i dag :) Fant en oppskrift på "himmelsk marengskake", og syntes den så så god ut! Har aldri bakt noe lignende før, så det blir spennende. Ekstra spent på om marengsen blir bra, for jeg blir liksom aldri helt kompis med eggehvite :fnise:

Blir godt å ha fri denne uka, så må få bakt noen julekaker før det er tilbake på jobb igjen til helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider blitt slengt med i bekkenløsning-klubben. Konkluderte med at smertene ikke bare kom av at jeg var sliten etter jobb i går, for nå er det vondt! Stikker ordentlig i skambenet, bekkenet føles fryktelig istabilt og det er skikkelig vondt på høyre side. Blæh, liker ikke! Fælt å føle at jeg ikke kan bidra med det jeg burde her hjemme og på jobb, og så hjelper det lite at jobben for det meste går ut på å småtrave rundt i en butikk med tidvis tunge klær og deretter stå i timevis bak disken.

Nok klaging, til tross for et handicap skal jeg prøve å bake litt i dag :) Fant en oppskrift på "himmelsk marengskake", og syntes den så så god ut! Har aldri bakt noe lignende før, så det blir spennende. Ekstra spent på om marengsen blir bra, for jeg blir liksom aldri helt kompis med eggehvite :fnise:

Blir godt å ha fri denne uka, så må få bakt noen julekaker før det er tilbake på jobb igjen til helga! :)

Huff, ikke noe moro med bekkenløsning! :( Lurt å komme seg til fysio tidlig, så du i alle fall ikke blir gående med det lenge ubehandlet :hug:

Oi, det hørtes virkelig godt ut! Du får si ifra hvis den blir bra, og linke til oppskrift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger og kjenner på at lille strekker og vrir på seg inni magen, den står ut til alle kanter! Sparkene er utrolig kraftige allerede, tror vi får ei sterk og fin jente :) I går var det som om hun gikk inn for å kile og skremme meg ved å plutselig sprelle noe infernalsk med både ben og armer :ler: Og i natt fikk jeg et kjempespark ut mot siden hvor jeg er ordentlig kilen, og skvatt til sånn at jeg holdt på å skremme livet av stakkaren som lå og holdt rundt meg :ler:

Tullejente! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger og kjenner på at lille strekker og vrir på seg inni magen, den står ut til alle kanter! Sparkene er utrolig kraftige allerede, tror vi får ei sterk og fin jente :) I går var det som om hun gikk inn for å kile og skremme meg ved å plutselig sprelle noe infernalsk med både ben og armer :ler: Og i natt fikk jeg et kjempespark ut mot siden hvor jeg er ordentlig kilen, og skvatt til sånn at jeg holdt på å skremme livet av stakkaren som lå og holdt rundt meg :ler:

Tullejente! :rodmer:

Heheh, ååååh, det er så godt og koselig :hjerte: Og litt vondt i blant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en SYK dag :ler: Først skrev kiropraktoren ut sykemelding til over nyttår pga bekkenet, og så ender jeg opp på legevakta noen timer senere pga. mistanke av nyrebekkenbetennelse. Igjen. Denne gangen er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å røre meg :( Plutselig kommer smertene og jeg klarer ikke holde tårene tilbake. Men neida, prøvene var fine de. Trodde bare jeg skulle dø da legen grov henda sine under ribbeina på meg. Bare vondt = går over med paracet, foreløpig. Spent på hvordan det blir i natt, dette må være noe av det verste jeg har opplevd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en SYK dag :ler: Først skrev kiropraktoren ut sykemelding til over nyttår pga bekkenet, og så ender jeg opp på legevakta noen timer senere pga. mistanke av nyrebekkenbetennelse. Igjen. Denne gangen er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å røre meg :( Plutselig kommer smertene og jeg klarer ikke holde tårene tilbake. Men neida, prøvene var fine de. Trodde bare jeg skulle dø da legen grov henda sine under ribbeina på meg. Bare vondt = går over med paracet, foreløpig. Spent på hvordan det blir i natt, dette må være noe av det verste jeg har opplevd!

Oisann, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Fant de ut av hva som gjør at du har vondt? Og er du på legevakta/sykehuset eller ble du bare sendt hjem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Fant de ut av hva som gjør at du har vondt? Og er du på legevakta/sykehuset eller ble du bare sendt hjem igjen?

Nei, legen satt der bare og sa at det ikke var noen tegn på at jeg var syk, annet at jeg hadde "litt vondt". Ble sendt hjem og bedt om å hive innpå med paracet. Natten her har vært lang med store smerter som har kommet og gått, så jeg skal prøve å få kommet meg til legen igjen i dag. Nekter å gå ut derifra før jeg får en forklaring på hvorfor det gjør så vondt, i det minste! :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å mistenke at det kanskje er nyrestein, for det var bittelitt blod i urinen i går, men legen konkluderte med at jeg var frisk. Håper virkelig jeg blir tatt mer seriøst når jeg drar på legekontoret, om jeg kommer meg ivei selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, det er da ikke riktig å sende folk hjem når de er i så store smerter! Kan ikke fatte og begripe hva legen rettferdiggjør det med, når han ikke engang visste hva som var galt??

Håper legen din har litt mer vett til å følge deg opp, sånn at du får noen svar og forhåpentligvis en form for lindring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe greit å sende noen hjem med så mye smerter! Bra at fastlegen tok ansvar og henviste til ul:) er jo absolutt greit å vite om det er en stein som ligger og blokkerer! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...