Jump to content
Focklop

Focklop og lillemor <3

Recommended Posts

Androide

Hei! :)

Så fin mage - og så fint innlegg du har skrevet om samboeren din for et par sider tilbake :rodmer: (jeg har lest gjennom dagboken din nå i fredags-prokrastingerings-modus på jobb). Ble sikkelig rørt av det! Du burde vise ham :Nikke:

Fortsetter under...

Focklop

Hei! :)

Så fin mage - og så fint innlegg du har skrevet om samboeren din for et par sider tilbake :rodmer: (jeg har lest gjennom dagboken din nå i fredags-prokrastingerings-modus på jobb). Ble sikkelig rørt av det! Du burde vise ham :Nikke:

Takk! :) Han har lest det, og ble veldig rørt og takknemlig selv. Jeg er så glad i å skrive, og følte jeg måtte skrive litt godt om ham :hjerte:

Focklop

Da har jeg omsider blitt slengt med i bekkenløsning-klubben. Konkluderte med at smertene ikke bare kom av at jeg var sliten etter jobb i går, for nå er det vondt! Stikker ordentlig i skambenet, bekkenet føles fryktelig istabilt og det er skikkelig vondt på høyre side. Blæh, liker ikke! Fælt å føle at jeg ikke kan bidra med det jeg burde her hjemme og på jobb, og så hjelper det lite at jobben for det meste går ut på å småtrave rundt i en butikk med tidvis tunge klær og deretter stå i timevis bak disken.

Nok klaging, til tross for et handicap skal jeg prøve å bake litt i dag :) Fant en oppskrift på "himmelsk marengskake", og syntes den så så god ut! Har aldri bakt noe lignende før, så det blir spennende. Ekstra spent på om marengsen blir bra, for jeg blir liksom aldri helt kompis med eggehvite :fnise:

Blir godt å ha fri denne uka, så må få bakt noen julekaker før det er tilbake på jobb igjen til helga! :)

Spiremor

Da har jeg omsider blitt slengt med i bekkenløsning-klubben. Konkluderte med at smertene ikke bare kom av at jeg var sliten etter jobb i går, for nå er det vondt! Stikker ordentlig i skambenet, bekkenet føles fryktelig istabilt og det er skikkelig vondt på høyre side. Blæh, liker ikke! Fælt å føle at jeg ikke kan bidra med det jeg burde her hjemme og på jobb, og så hjelper det lite at jobben for det meste går ut på å småtrave rundt i en butikk med tidvis tunge klær og deretter stå i timevis bak disken.

Nok klaging, til tross for et handicap skal jeg prøve å bake litt i dag :) Fant en oppskrift på "himmelsk marengskake", og syntes den så så god ut! Har aldri bakt noe lignende før, så det blir spennende. Ekstra spent på om marengsen blir bra, for jeg blir liksom aldri helt kompis med eggehvite :fnise:

Blir godt å ha fri denne uka, så må få bakt noen julekaker før det er tilbake på jobb igjen til helga! :)

Huff, ikke noe moro med bekkenløsning! :( Lurt å komme seg til fysio tidlig, så du i alle fall ikke blir gående med det lenge ubehandlet :hug:

Oi, det hørtes virkelig godt ut! Du får si ifra hvis den blir bra, og linke til oppskrift ;)

lillemeg90

Enig med Spiremor, fysio er viktig å komme seg til raskt :)

Kos deg med baking!

Annonse

Focklop

Ligger og kjenner på at lille strekker og vrir på seg inni magen, den står ut til alle kanter! Sparkene er utrolig kraftige allerede, tror vi får ei sterk og fin jente :) I går var det som om hun gikk inn for å kile og skremme meg ved å plutselig sprelle noe infernalsk med både ben og armer :ler: Og i natt fikk jeg et kjempespark ut mot siden hvor jeg er ordentlig kilen, og skvatt til sånn at jeg holdt på å skremme livet av stakkaren som lå og holdt rundt meg :ler:

Tullejente! :rodmer:

Lilleninja

Ligger og kjenner på at lille strekker og vrir på seg inni magen, den står ut til alle kanter! Sparkene er utrolig kraftige allerede, tror vi får ei sterk og fin jente :) I går var det som om hun gikk inn for å kile og skremme meg ved å plutselig sprelle noe infernalsk med både ben og armer :ler: Og i natt fikk jeg et kjempespark ut mot siden hvor jeg er ordentlig kilen, og skvatt til sånn at jeg holdt på å skremme livet av stakkaren som lå og holdt rundt meg :ler:

Tullejente! :rodmer:

Heheh, ååååh, det er så godt og koselig :hjerte: Og litt vondt i blant :fnise:

Millimani

Morsomt at hun er så livlig da :danse: , og sikkert veldig godt å kjenne også selv om hun kan gi harde spark.

Focklop

Litt av en SYK dag :ler: Først skrev kiropraktoren ut sykemelding til over nyttår pga bekkenet, og så ender jeg opp på legevakta noen timer senere pga. mistanke av nyrebekkenbetennelse. Igjen. Denne gangen er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å røre meg :( Plutselig kommer smertene og jeg klarer ikke holde tårene tilbake. Men neida, prøvene var fine de. Trodde bare jeg skulle dø da legen grov henda sine under ribbeina på meg. Bare vondt = går over med paracet, foreløpig. Spent på hvordan det blir i natt, dette må være noe av det verste jeg har opplevd!

Spiremor

Litt av en SYK dag :ler: Først skrev kiropraktoren ut sykemelding til over nyttår pga bekkenet, og så ender jeg opp på legevakta noen timer senere pga. mistanke av nyrebekkenbetennelse. Igjen. Denne gangen er det så vondt at jeg nesten ikke klarer å røre meg :( Plutselig kommer smertene og jeg klarer ikke holde tårene tilbake. Men neida, prøvene var fine de. Trodde bare jeg skulle dø da legen grov henda sine under ribbeina på meg. Bare vondt = går over med paracet, foreløpig. Spent på hvordan det blir i natt, dette må være noe av det verste jeg har opplevd!

Oisann, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Fant de ut av hva som gjør at du har vondt? Og er du på legevakta/sykehuset eller ble du bare sendt hjem igjen?

Focklop

Oisann, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt! Fant de ut av hva som gjør at du har vondt? Og er du på legevakta/sykehuset eller ble du bare sendt hjem igjen?

Nei, legen satt der bare og sa at det ikke var noen tegn på at jeg var syk, annet at jeg hadde "litt vondt". Ble sendt hjem og bedt om å hive innpå med paracet. Natten her har vært lang med store smerter som har kommet og gått, så jeg skal prøve å få kommet meg til legen igjen i dag. Nekter å gå ut derifra før jeg får en forklaring på hvorfor det gjør så vondt, i det minste! :(

Annonse

Focklop

Begynner å mistenke at det kanskje er nyrestein, for det var bittelitt blod i urinen i går, men legen konkluderte med at jeg var frisk. Håper virkelig jeg blir tatt mer seriøst når jeg drar på legekontoret, om jeg kommer meg ivei selv :P

Spiremor

Fy søren, det er da ikke riktig å sende folk hjem når de er i så store smerter! Kan ikke fatte og begripe hva legen rettferdiggjør det med, når han ikke engang visste hva som var galt??

Håper legen din har litt mer vett til å følge deg opp, sånn at du får noen svar og forhåpentligvis en form for lindring :klem:

Lilleninja

Off, god bedring :klemmer: Håper du blir tatt på alvor på legekontoret :)

Focklop

Flinke legen som henviste til UL av nyren og urinveiene med en gang :) Mistenker også nyrestein.

Lilleninja

Flott! :) Håper dere finner ut av det fort, da :)

lillemeg90

Ikke noe greit å sende noen hjem med så mye smerter! Bra at fastlegen tok ansvar og henviste til ul:) er jo absolutt greit å vite om det er en stein som ligger og blokkerer! Lykke til :)

Saraby

Usj, lykke til! Håper de finner ut noe så du får ordna opp :Nikke:

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...