Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Hvordan har du det i dag da? :)

Og hvilken migrenemedisin tar du normalt?

God helg! :)

I dag har jeg det helt topp! Formen var også mye bedre i går, og hadde en strålende dag på jobb! Andre dag i ny jobb og mye nytt å lære seg, samt uvant og statisk arbeid. Kjente det godt i kroppen, men har heldigvis ikke hatt noe vondt i hodet! :danse:

Jeg tar Maxalt nå, tatt både Zomig og Imigran før.

Takk, du får ha en fin helg du også! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du har det bedre!:) jeg gikk gjennom de første 12 ukene uten å ta medisin, men hadde et krfatig anfall som gjorde at jeg ikke holdt ut lenger.,mda sa gyn at det var trygt å ta imigran i svangerskapet. Tar det kun om det er helt krise da, synes ikke det er noe greit å ta det fra før av og når jeg er gravid vil jeg i alle fall ikke :P

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har det bedre! :) jeg gikk gjennom de første 12 ukene uten å ta medisin, men hadde et krfatig anfall som gjorde at jeg ikke holdt ut lenger.,mda sa gyn at det var trygt å ta imigran i svangerskapet. Tar det kun om det er helt krise da, synes ikke det er noe greit å ta det fra før av og når jeg er gravid vil jeg i alle fall ikke :P

Nei, jeg synes det er helt fryktelig å måtte ta! :( Når jeg selv blir i så dårlig form av den, tenk på hvordan den lille i magen har det... Tror kanskje de anbefaler Imigran fremfor Maxalt, men jeg har bare Imigran i nesespray og jeg synes den er SÅ fæl å ta! Hater den smaken som setter seg i nesegangen og ned i svelget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på shopping med mamma i dag, snakket smått om babyting. Virker som om hun nesten synes det er ekkelt å snakke om, og da blir det så ekkelt for meg også! Huff. Hater at det er så ekkel og klein stemning straks graviditeten og baby blir et tema... :( Heldigvis er svigermor i en helt annen verden, hun er godt i gang med strikking og planlegging, og spør ofte om hvordan det går med barnebarnet hennes :) Min mor har ikke vist antydning til interesse.

Flere som har opplevd svært tilbakeholdne mødre/foreldre?

Kan bare si med en gang at jeg helt sikkert kommer til å konfrontere henne om det fortsetter slik... Svigermor ringer og klarer nesten ikke vente til UL på tirsdag, mamma "visste" det ikke en gang. Lurer på om hun i det hele tatt kommer til å ta kontakt etter UL for å høre om hvordan det gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det er helt fryktelig å måtte ta! :( Når jeg selv blir i så dårlig form av den, tenk på hvordan den lille i magen har det... Tror kanskje de anbefaler Imigran fremfor Maxalt, men jeg har bare Imigran i nesespray og jeg synes den er SÅ fæl å ta! Hater den smaken som setter seg i nesegangen og ned i svelget :P

Ja har lest at det er imigran som anbefales, du får få deg en resept!:) tablettene virker ganske raskt på meg. Innen 30 min begynner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun synes det er litt skummelt? Eller flaut? Eller bare er usikker på om du vil prate om det? Kan være mange grunner ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun synes det er litt skummelt? Eller flaut? Eller bare er usikker på om du vil prate om det? Kan være mange grunner ...

Ikke sant, og det er så ekkelt. Jeg skulle gjerne trengt en mamma jeg kan snakke med og spørre om råd. Vi får se om hun blir litt mer åpen og engasjert senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg håper du får tatt deg en prat med henne, og finner ut hva som ligger bak den uinteresserte oppførselen :( Nå har man jo virkelig behov for å kunne prate med noen om det som skjer i kroppen, og det er jo veldig koselig hvis man kan snakke med moren sin om det! Men det er kjempebra at svigermor er veldig engasjert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med jente i magen! Nyte tiden så godt du kan, og håpe du ikke blir for mye plaga av migrene eller andre ting. Satse på at mammaen din "snur" ja, godt du har en svigermor som er så 'med' på det som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jente i magen! Nyte tiden så godt du kan, og håpe du ikke blir for mye plaga av migrene eller andre ting. Satse på at mammaen din "snur" ja, godt du har en svigermor som er så 'med' på det som skjer :)

Takk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal helst på ny UL for å dobbeltsjekke hjertet siden hun ikke fikk se det 100% klart grunnet ekkelt leie... og får vi høre jente igjen om to uker er det hvertfall sikkert :) men hun refererte til babyen som en "hun", så jeg er riimelig sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi mest sannsynlig ei lita jente 23. mars <3

Åååh, jeg skulle stolt på det jeg tenkte først :fnise:

Gratulerer så masse med ei lita jente i magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...