Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

211jlnm.jpg

Gjør som flere og legger ved magebilde! Ikke store magen enda, men lille vokser og trives :)

Wow! Du ser jo superbra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet med tidenes bekkenlåsning i dag, heldigvis hadde kiropraktoren en time ledig ut på ettermiddagen. Hei hå, nå er jeg gravid, dere! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj til bekkenlåsning! Hvordan er det nå? Kommet seg litt?

Æsj ja! :/ Dro til kiropraktor i går og fikk løsnet opp litt, men jeg har gått med det så lenge at det lå for dypt til at det ordnet seg med det samme. Så det er fortsatt fryktelig ømt, men skal tilbake allerede på tirsdag for ny behandling. I dag kom isjiasnerven i klem, og det var ikke godt! Men etter noen behandlinger og øvelser blir det nok bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj ja! :/ Dro til kiropraktor i går og fikk løsnet opp litt, men jeg har gått med det så lenge at det lå for dypt til at det ordnet seg med det samme. Så det er fortsatt fryktelig ømt, men skal tilbake allerede på tirsdag for ny behandling. I dag kom isjiasnerven i klem, og det var ikke godt! Men etter noen behandlinger og øvelser blir det nok bedre :)

Krysser fingrene for det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det når du fikk isjas-nerven i klem? Varte isjas-smertene lenge, eller kom det som et ganske kort støt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det når du fikk isjas-nerven i klem? Varte isjas-smertene lenge, eller kom det som et ganske kort støt? :P

Korte støt med strålinger nedover låret :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Korte støt med strålinger nedover låret :P

Ååå, det hadde jeg en stund også! Her har det blitt mye bedre med øvelser fra fysioterapeut og daglige turer på minst en halvtime. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det hadde jeg en stund også! Her har det blitt mye bedre med øvelser fra fysioterapeut og daglige turer på minst en halvtime. Anbefales!

Glad for at jeg har en så flink kiropraktor, som også gir meg øvelser jeg kan gjøre hjemme! :) Har i tillegg kjøpt meg en sånn pilatesball som jeg sitter og gjør noen øvelser på. Kjempegodt for bekkenet, og den er også fin til å gjøre knipeøvelser på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skulle kanskje prøvd en sånn ball, men vi har så lite plass :P

Har fått sånne isjas-støt et par ganger jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skulle kanskje prøvd en sånn ball, men vi har så lite plass :P

Har fått sånne isjas-støt et par ganger jeg også :P

Om du kjenner vondter/problemer i bekkenet kan det være lurt å behandle det med en gang, før det blir verre og setter seg dypere. Da er jeg redd det kan bli fryktelig ille utover resten av svangerskapet! Jo raskere en tar tak i problemene, jo bedre :) Og det er ikke farlig å dra til fysioterapeut eller kiropraktor som gravid, eneste ulempen er at det koster flesk om man går dit ofte. Men heller noen ekstra lapper ut fra kontoen enn kraftig bekkenlåsning når lille begynner å bli tung å bære - auauau.

Du kan sikkert google noen bekkeøvelser for gravide, de jeg har fått er først og fremst tøyning av hoftebøyerne for å få bedre bevegelse. Og så er øvelsen der man står på alle fire og strekker ut venstre arm/høyre fot fin. Sørg for å ha riktig positur når du står og går, rett opp ryggen og gå lange steg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...