Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemor har vært så rolig i dag... :klo: Har følt meg bortskjemt med så mye sprell fra henne hver dag, men i dag har det bare vært noe forsiktig dulting. Har tatt saft-testen, drukket cola og spist noe søtt, men har enda ikke kjent noe til de kraftige sprellene jeg er vant til. Vet ikke om det er grunn til bekymring, hun rører jo på seg! Men likevel er det ikke likt henne. Huff. Håper hun livner opp litt senere i kveld, og at hun er mer aktiv i morgen. Om ikke ringer jeg jm!

Jeg ville ha ringt nå :jepp: De sier jo at de skal følge sitt eget bevegelsesmønster, og jm min sa at man ikke skilte mellom mindre og eller ingen bevegelse, begge deler var like viktig å følge opp :jepp: Det er jo sikkert ingenting, men bedre å være på den sikre siden :) Den gangen jeg var inne konkluderte jeg med at hun var sliten, for hun hadde vært superaktiv dagen før :P ... Men veldig glad jeg fikk den sjekken likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha ringt nå :jepp: De sier jo at de skal følge sitt eget bevegelsesmønster, og jm min sa at man ikke skilte mellom mindre og eller ingen bevegelse, begge deler var like viktig å følge opp :jepp: Det er jo sikkert ingenting, men bedre å være på den sikre siden :) Den gangen jeg var inne konkluderte jeg med at hun var sliten, for hun hadde vært superaktiv dagen før :P ... Men veldig glad jeg fikk den sjekken likevel :)

Hun ble seg selv igjen etter en liten skjennepreken fra pappan sin! Nå er jeg helt øm i magen etter spark og sprell, så godt å kjenne at hun kviknet til igjen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble seg selv igjen etter en liten skjennepreken fra pappan sin! Nå er jeg helt øm i magen etter spark og sprell, så godt å kjenne at hun kviknet til igjen :strix:

Hehe, flink jente som hører på pappaen sin og sparker mamma :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, flink jente som hører på pappaen sin og sparker mamma :danse:

Hehe, jaa :fnise: Siden hun var så flink måtte jeg kjøpe to fine antrekk til henne i dag ;) Kjøpte et collage-sett med bukse og hettejakke, lurer egentlig på om hetter er gunstig hos de minste? Blir det klumpete og ekkelt? Det var iallefall veldig søtt, hehe :)

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jaa :fnise: Siden hun var så flink måtte jeg kjøpe to fine antrekk til henne i dag ;) Kjøpte et collage-sett med bukse og hettejakke, lurer egentlig på om hetter er gunstig hos de minste? Blir det klumpete og ekkelt? Det var iallefall veldig søtt, hehe :)

Høres veldig søtt ut :nigo: Har hørt noen sier det kan være ubehagelig for dem å ligge oppå hetta, men vi har også fått noen plagg med hette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hentet vi pakke i posten! To kjempefine babypledd, Burt's Bees babyolje, to tåteflasker og en steriliseringsboks for å ha i mikro fra Avent. Moro! Vi har også hentet ut Libero sin babypakke, og kjøpt str 1 bleier. Nå begynner vi å komme i mål! Lillemor fikk også som sagt to fine antrekk i dag, pluss enda et pledd, hehe. Så nå har vi nok pledd ;) Mangler bare stelleveske og underlag til stellebordet! :danse: Vugga er hos foreldrene mine, og der nytter det ikke å mase for å få ting på plass :fnise:

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig søtt ut :nigo: Har hørt noen sier det kan være ubehagelig for dem å ligge oppå hetta, men vi har også fått noen plagg med hette :)

Ja, tenker også at hetta kan virke ubehagelig og klumpete. Vi får se, har frem til nå bare to med hette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer kom med en fin kommentar i dag. "Du går som en gravid." Haha, thanks for stating the obvious :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hentet vi pakke i posten! To kjempefine babypledd, Burt's Bees babyolje, to tåteflasker og en steriliseringsboks for å ha i mikro fra Avent. Moro! Vi har også hentet ut Libero sin babypakke, og kjøpt str 1 bleier. Nå begynner vi å komme i mål! Lillemor fikk også som sagt to fine antrekk i dag, pluss enda et pledd, hehe. Så nå har vi nok pledd ;) Mangler bare stelleveske og underlag til stellebordet! :danse: Vugga er hos foreldrene mine, og der nytter det ikke å mase for å få ting på plass :fnise:

Ååh, så koselig :laugh: Har dere sett noe på hvilken stelleveske du/dere vil ha? :)

Samboer kom med en fin kommentar i dag. "Du går som en gravid." Haha, thanks for stating the obvious :ler:

Hahaha, hva svarte du? :fnise: "Neeei, tro hva det kommer av?!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så koselig :laugh: Har dere sett noe på hvilken stelleveske du/dere vil ha? :)

Hahaha, hva svarte du? :fnise: "Neeei, tro hva det kommer av?!" :fnise:

Har ikke sett på noen spesielle, men den må være praktisk og romslig, ikke dyr og ikke stygg ;) Hehe! Regner med vi går for brio sin i svart, men vi får se på Barnas Hus på lørdag :) Kom på at vi må huske å kjøpe myggnetting til vogna også! Kryr av katter her, vil ikke at noen av de skal okkupere vogna med lillemor i :(

Haha, jeg lo godt av kommentaren :ler: Siden han var så flink og påpekte det åpenbare svarte jeg helt enkelt "du går som en slark". Han er ekstreem, går med blikket festet til tærne og vangler avgårde uten å få med seg beina ordentlig :P Han har fått litt kjeft for det siden han ofte ender opp med å snuble og tråkke på potene til den stakkars bikkja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på noen spesielle, men den må være praktisk og romslig, ikke dyr og ikke stygg ;) Hehe! Regner med vi går for brio sin i svart, men vi får se på Barnas Hus på lørdag :) Kom på at vi må huske å kjøpe myggnetting til vogna også! Kryr av katter her, vil ikke at noen av de skal okkupere vogna med lillemor i :(

Haha, jeg lo godt av kommentaren :ler: Siden han var så flink og påpekte det åpenbare svarte jeg helt enkelt "du går som en slark". Han er ekstreem, går med blikket festet til tærne og vangler avgårde uten å få med seg beina ordentlig :P Han har fått litt kjeft for det siden han ofte ender opp med å snuble og tråkke på potene til den stakkars bikkja :(

Hehe, blir bra å få kikket litt, da :nigo: Åh, vogna vår har "innebygd" myggnetting i kalesjen, men har hørt at den kanskje ikke er den beste, så muuulig vi skaffer en ekstra etterhvert :) Men ikke noe vi gidder å stresse med ^^

Jeg syns faktisk jeg ser for meg den litt pinlige "tynn"-gangen :fnise: Husker ikke om jeg har spurt før, hva slags hund har du? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, blir bra å få kikket litt, da :nigo: Åh, vogna vår har "innebygd" myggnetting i kalesjen, men har hørt at den kanskje ikke er den beste, så muuulig vi skaffer en ekstra etterhvert :) Men ikke noe vi gidder å stresse med ^^

Jeg syns faktisk jeg ser for meg den litt pinlige "tynn"-gangen :fnise: Husker ikke om jeg har spurt før, hva slags hund har du? :nigo:

Vi har en dansksvensk gårdshund på snart 3 år :nigo: Skikkelig artig gutt, men et pes å ha med på tur når vi møter andre hunder... :( Gleder meg sånn til trilleturer, men det blir fælt å gå ut av huset uten bikkja. Det er så mye hunder her at vi ikke klarer å unngå dem, og om jeg er ute og triller mens bikkja møter annen hund, vil jeg ende opp med to lys våkne og vrælende individer :P Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en dansksvensk gårdshund på snart 3 år :nigo: Skikkelig artig gutt, men et pes å ha med på tur når vi møter andre hunder... :( Gleder meg sånn til trilleturer, men det blir fælt å gå ut av huset uten bikkja. Det er så mye hunder her at vi ikke klarer å unngå dem, og om jeg er ute og triller mens bikkja møter annen hund, vil jeg ende opp med to lys våkne og vrælende individer :P

Og så har vi en dunker(norsk harehund) i tillegg da, skikkelig go'kar :)

Ååh, de er så fine :jepp: Og dunkeren også :jepp: Hehe, høres ut som en interessant utfordring hvis du skulle hatt med hunden på trilletur, ja :P ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, de er så fine :jepp: Og dunkeren også :jepp: Hehe, høres ut som en interessant utfordring hvis du skulle hatt med hunden på trilletur, ja :P ...

Ja, de er noen søtnoser! :rodmer:

Får bare hive oss ut i det og trene enda mer på passering, for jeg kommer til å få så sykt dårlig samvittighet av å dra ut mens han må være igjen hjemme :( Vi har nok bare gjort oss en bjørnetjeneste ved å unngå passeringer i det siste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er noen søtnoser! :rodmer:

Får bare hive oss ut i det og trene enda mer på passering, for jeg kommer til å få så sykt dårlig samvittighet av å dra ut mens han må være igjen hjemme :( Vi har nok bare gjort oss en bjørnetjeneste ved å unngå passeringer i det siste :P

Hehe, ja, det beste er jo eksponering, men det enkleste er å unngå det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det begynner å skje ting her :o Hatt en forferdelig natt, våknet flere ganger og har vært klissvåt av svette, og har hatt sammentrekninger som har kommet og gått. Ikke vanlige kynnere dette, disse er VONDE og starter bak i ryggen og strekker seg ned og frem. Lastet ned rie-app og kom frem til at de også var ganske regelmessige, varte rundt 1min med ca 6min intervall. Nå har de avtatt igjen, regner med det var noen skikkelige modningsrier?

Må sies at det ble en runde i høyet før vi la oss i går, så spørs om det er det som er årsaken :P

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New update, ble litt av en dag i går :P Nevnte ikke i forrige innlegg at jeg hadde migrene på toppen av det hele. Anfallet startet kl 2 om natta, og jeg hadde et liite øyeblikk hvor smertene ikke var så ille, som da jeg skrev gårdagens innlegg :) Ellers tok anfallet aldri slutt :( Aldri hatt så vondt så lenge før. Etter 8 paracet og null virkning kl 7 i går kveld ringte samboer legevakta. Hadde så vondt at han ikke fikk kontakt med meg, så skjønner han ble bekymret :( På legevakta dro vi, og etter noen telefoner mellom legen og fødeavdelingen ble de enige om å gi meg litt morfin. Det var godt!

Er helt utslitt i dag, så får bare kose meg med litt hjemmelagd kakao, tv og invitere bikkja opp i sofaen ;) Heldigvis ikke særlig vondt i dag, håper det siste av spenninger slipper utover dagen :)

Og så var det bare modningsrier det i går, glad det begynner å skje ting!

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...