Gå til innhold

Focklop og lillemor <3


Focklop

Anbefalte innlegg

Så spennende at det begynner å skje ting :jepp: Men noe dritt med migrene! Var veldig plaget i begynnelsen av svangerskapet, men har heldigvis ikke hatt noe særlig vondt etter det. Håper bare ikke det kommer tilbake nå på slutten.. Godt du fikk litt hjelp hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende at det begynner å skje ting :jepp: Men noe dritt med migrene! Var veldig plaget i begynnelsen av svangerskapet, men har heldigvis ikke hatt noe særlig vondt etter det. Håper bare ikke det kommer tilbake nå på slutten.. Godt du fikk litt hjelp hvertfall :)

Var mer plaget i starten jeg også, har hatt en god og lang pause fra hodepine og migrene i det siste, og er så glad for det! :danse: Men kjipt at jeg skal få alt på én gang når det først kommer, da.. :fnise: Har kjent at det har bygget seg opp de siste dagene, og typisk var det at jeg var i toppform på lørdag. Stille før stormen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å ikke ha vondt i går! :biggrin: Fikk ikke slappet av helt som ønsket, hadde avtalt å dra hjem til mamma og pappa for å lage middag til alle kom hjem fra jobb. Ble heldigvis storsuksess, pappa ba om reprise i nærmeste fremtid ;) "Jæven hårrå det her va godt!" :ler:

Stresset ikke noe særlig da, så ble bare litt sliten! Var ekstra godt å komme hjem med en kjæreste som var ekstra snakkesalig og kosete, fikk snakket mye sammen når det gjelder meg og den alt for store munnen min. Har det med å være skikkelig stygg mot ham noen ganger, og jeg hater meg selv for det! Han vet jeg hører det selv da, nå må jeg bare skjerpe meg og bli flinkere til å si unnskyld. Uff. Som om jeg har to sider av meg selv, liker ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi for at middagen ble en suksess :)

Så bra at dere fikk snakket og kost litt, da! :jepp: Det første steget er jo å være klar over det selv, så du prøver jo hvertfall å gjøre noe med det :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt tidlig kanskje, men plutselig skjer det! Menstermin 13. mars, UL-termin 23. mars. Tippeliste ankomst:

Jeg tipper:
24. februar

3. mars
Min tante

11. mars
Spiremor

15. mars
Lilleninja

17. mars
Millimani

19. mars

Saltsild

20. mars
Kaospåtobein

25. mars
Barnefar

1. april
Vordende mormor

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kom jeg forresten på noe fint! Jeg har tenkt å skrive dagbok om lille E sin hverdag, og startet allerede i går :) Elsker å skrive dagbøker, og tenk så artig det må være for både oss foreldre og henne selv å lese i senere! Da kan vi bla oss tilbake til hennes første ord osv, men det beste er å ta vare på de små øyeblikkene som ofte blir glemt.

Aner ikke hvor lenge vi kommer til å skrive, et par år kanskje? Lett å synes det blir kjedelig, men jeg vet det er så verd det 10 år fremover i tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom jeg forresten på noe fint! Jeg har tenkt å skrive dagbok om lille E sin hverdag, og startet allerede i går :) Elsker å skrive dagbøker, og tenk så artig det må være for både oss foreldre og henne selv å lese i senere! Da kan vi bla oss tilbake til hennes første ord osv, men det beste er å ta vare på de små øyeblikkene som ofte blir glemt.

Aner ikke hvor lenge vi kommer til å skrive, et par år kanskje? Lett å synes det blir kjedelig, men jeg vet det er så verd det 10 år fremover i tid!

Åh, så koselig :laugh:

23 mars! :)

Da tipper jeeeg.. 15. mars ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*skryteskryte* I dag har jeg overgått meg selv! :fnise: Vasket alle gulv, tørket støv i alle rom og vasket vinduer. Gikk også over og vasket på steder som tydeligvis ikke har vært vasket før, som veggen i yttergangen samt ytterdøra! Kluten var SVART, æsj. Så har jeg tatt to vasker med klær og hengt opp/tromlet og brettet sammen, hengt unna diverse ytterjakker og generelt gjort det rent og trivelig her. Det trengtes en skikkelig rundvask, så rent tror jeg ikke det har vært siden vi flyttet inn for snart et år siden... :rodme: Er sliten nå, men bekkenet har heldigvis ikke tatt den verste støyten! Nå kan jeg kose meg med en kopp te mens jeg venter på at samboer kommer hjem fra jobb :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skryteskryte* I dag har jeg overgått meg selv! :fnise: Vasket alle gulv, tørket støv i alle rom og vasket vinduer. Gikk også over og vasket på steder som tydeligvis ikke har vært vasket før, som veggen i yttergangen samt ytterdøra! Kluten var SVART, æsj. Så har jeg tatt to vasker med klær og hengt opp/tromlet og brettet sammen, hengt unna diverse ytterjakker og generelt gjort det rent og trivelig her. Det trengtes en skikkelig rundvask, så rent tror jeg ikke det har vært siden vi flyttet inn for snart et år siden... :rodme: Er sliten nå, men bekkenet har heldigvis ikke tatt den verste støyten! Nå kan jeg kose meg med en kopp te mens jeg venter på at samboer kommer hjem fra jobb :biggrin:

FLINKA :nigo:

Men, altså, ikke for å sette deg i dårlig lys; men jeg har faktisk vært ute og kjørt bil TO ganger i dag :fnise:

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FLINKA :nigo:

Men, altså, ikke for å sette deg i dårlig lys; men jeg har faktisk vært ute og kjørt bil TO ganger i dag :fnise:

SHIT! :ler: At du tør, tror ikke jeg våger meg ut døra en gang når jeg nærmer meg termin... Men her modnes det for tiden, så har begynt å bli litt smånervøs allerede. Måtte derfor sette i gang med rundvask i dag mens jeg kunne :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHIT! :ler: At du tør, tror ikke jeg våger meg ut døra en gang når jeg nærmer meg termin... Men her modnes det for tiden, så har begynt å bli litt smånervøs allerede. Måtte derfor sette i gang med rundvask i dag mens jeg kunne :fnise:

Døh! 9 dager over :dry: Hva er verste som kan skje, at fødselen setter i gang ute av huset? :P Nå blir jeg så glad uansett hvis fødselen starter, at det er hjertelig velkomment med vannavgang i tippekøen eller noe :fnise:

Endret av Lilleninja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! 9 dager over :dry: Hva er verste som kan skje, at fødselen setter i gang ute av huset? :P Nå blir jeg så glad uansett hvis fødselen starter, at det er hjertelig velkomment med vannavgang i tippekøen eller noe :fnise:

Fullt forståelig!! Bittelilleninja får se og finne veien ut snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt forståelig!! Bittelilleninja får se og finne veien ut snart!

Eneste er at jeg er litt redd for at vannet skal gå mens jeg sitter i bilen, for da går elektronikken i rumpevarmeren til H :ler:

Egentlig ikke lenge igjen til det er din tur, da ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...