Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cata skrev (4 minutter siden):

...for jeg innså nettopp at jeg må visst oppdatere nettverk på Kindle også.

Mener Kindle skal være ganske rett frem - lykke til! :5:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Mener Kindle skal være ganske rett frem - lykke til! :5:

 

Peker opp. Kindle er snill 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi i helt motsatt situasjon av deg. Skulle gjerne ha kastet Telia dit pepper'n gror, men dessverre har borettslaget avtale med dem. 

På den positive siden truer styret nå med å skifte når avtalen går ut ved årsslutt, for vi er visst ikke de eneste som opplever skikkelig ustabilt og dårlig nett :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå vant Apple just en annen kamp. Jeg har kjøpt forsinket julegave til meg selv. Et par kolleger har kommet med så mye skryt om Apples Airpods så jeg svippet en tur innom elektroforretning etter jobb i dag. Er lei av å røske mobil med ledninger. Håper bare de virker når jeg skal bruke dem til å snakke i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega sier de er supre når du skal høre lydbok, musikk etc, men ikke så gode å bruke når man skal snakke. Men det kan jo være ulikt. Jeg merker veldig godt når han bruker airpods når han ringer meg... hører ca hvert 3 ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (18 minutter siden):

En kollega sier de er supre når du skal høre lydbok, musikk etc, men ikke så gode å bruke når man skal snakke. Men det kan jo være ulikt. Jeg merker veldig godt når han bruker airpods når han ringer meg... hører ca hvert 3 ord. 

Æsj... Det var litt av greia. Jeg ville kunne snakke med mor uten å røske ned mobilen når jeg reiser meg for å gjøre noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er samme type, eller om han er i bevegelse når han snakker med meg. Så det kan jo være at de fungerer helt supert til ditt formål. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plugger testet og de funket fint på prøvekanin (som til og med har nedsatt hørsel på et øre). Han hørte meg helt greit. Da satser jeg på det funker på alle andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (46 minutter siden):

Plugger testet og de funket fint på prøvekanin 

@Daria!!! Kan du være så snill... Ikke la kofferten din slenge rundt så vi andre snubler i den i tide og utide? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhy! Den kofferten der er helt og holdent din egen - ingen grunn til å legge skylda på andre (som ikke hadde sett antydningen til en koffert der om ikke du hadde lagt den fram og åpnet den...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (9 minutter siden):

@Daria!!! Kan du være så snill... Ikke la kofferten din slenge rundt så vi andre snubler i den i tide og utide? :sukk:

Kom deg opp av kofferten!!! Du hører ikke hjemme der. Den er full av... @Daria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (6 minutter siden):

Øhy! Den kofferten der er helt og holdent din egen - ingen grunn til å legge skylda på andre (som ikke hadde sett antydningen til en koffert der om ikke du hadde lagt den fram og åpnet den...).

Yeah right! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Skravla, syretest på øreplugger er bestått. Snakket med mor via plugger og uten høreapparat på hennes side og hun hørte meg loud and clear. Kompisen din må ha byttet om høyre og venstre plugg :fnise: .

Det kan forøvrig meldes om at gutta på jobb er snakkesalige så i dag brukte jeg jobbeheadsetet og spilte musikk mens jeg knastet i vei på noe som jeg måtte konsentrere meg litt for å fikse. Waylon Jennings fikk jobben som "hvit støy". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en traurig start (trådbrudd etter 7 masker i opplegget :sur: !!!!) så er Plötulopi og jeg nå i ferd med å bli venner og vrangbord på genser til venninne har økt merkbart i lengde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...