Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Jo, forsåhvidt :ler: Godt mulig likhetene er flere enn jeg tror - man trenger jo ikke nødvendigvis forstå seg på det man skal systematisere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Daria skrev:

man trenger jo ikke nødvendigvis forstå seg på det man skal systematisere...

Nemlig. Jeg kan ikke en dritt om reservedeler som sådan, men kan skjønne at den delen hører til det utstyret som hører til den avdelingen osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Gratulerer med ny jobb :roser: 

Takk takk, selv om det kanskje ikke er Drømmejobben A/S så er det i det minste noe nytt, og med snillere arbeidstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det offisielt... Spørsmålene begynte straks å komme. "Du var den eneste vi var sikre på ikke ville bli flyttet." :ler: Takk gutter, men som dere ser kan det skje med alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daria skrev:

Føl dere ikke trygge på noe... :ler: 

Nemlig. I min tidlige "karriere" hadde jeg mye turbulens, ironisk nok pga. en liknende situasjon som i dag - altså nedskjæringer og omorganiseringer. Dermed er jeg fryktelig laidback nå når jeg tross alt er på tampen av den noget tvilsomme karrieren. Nedbetalt hus, grei buffer i banken, lett flyttbar om jeg finner noe annet, ingenting annet enn jobb som binder meg her.... Da er plutselig flytting til annen jobb innen samme bedrift et svært lite hinder. Særlig siden det ser ut til å være noe jeg kan gjøre tålig bra, jeg beholder lønna (pokker'n - den ene gangen jeg faktisk offisielt bytter jobb så kan jeg ikke forhandle lønn pga. koronaen, og dessuten ville det neppe gått siden det blir en mindre "profilert" og stressende jobb) - kort sagt, svært liten grunn til å bekymre seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstår jeg, eller er du på flyttefot i forbindelse med nyjobben? Hvor går i så fall ferden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Misforstår jeg, eller er du på flyttefot i forbindelse med nyjobben? Hvor går i så fall ferden? 

Du misforstår. Det er kun ny jobb i samme bedrift. Still stuck...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg egentlig trodde, men så kom plutselig tvilen snikende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🇳🇴 Ha en fin 17. mai alle sammen 🇳🇴

Det skal nemlig jeg. Super dag å sitte inne i men jeg skal faktisk etterhvert hive meg i bilen, kjøre litt ut av byen og snoke etter passende plasser for hengekøya. Har fremdeles lyst til hengekøyeovernatting i det fri, men i de aller nærmeste områdene er det enten forbudt, for nær folk eller ubrukelig skog. Vil ha litt luft mellom trærne hvis jeg skal ut og henge meg og ikke så usaklig mye underskog som det ofte er her. Noen burde virkelig ansette en bataljon geiter for å beite ned undervegetasjonon. De ville blitt både lykkelige og feite på kort tid. :ler: 

Men først må det litt kaffe til. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke henge rundt i underskogen? :fnise: Ha en fin dag, jeg skal avgårde på smitteverntilpasset familiefeiring etterhvert. Regner med at is og pølser og kake står på menyen... :essen2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Daria skrev:

Du vil ikke henge rundt i underskogen? :fnise: 

Nei jeg foretrekker overskogen. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens lille (og da mener jeg lille) tur gikk til et sted jeg plukket ut på googlemaps og som så ut til å hadde masse fine hengetrær.  Dessverre var det andre som likte stedet også så det ble ingen fredelig stund i solskinnet som jeg hadde håpet på (men egentlig ikke forventet...) 

På min ferd kom jeg i snakk med et eldre par som var ute og gikk søndagstur dit og da det viste seg at de bodde i Trondheim og jeg kjenner byen godt kom vi i prat om dette og hint og jeg nevnte at når jeg kommer til skjels år og  (pensjons)alder så kan jeg tenke meg å flytte dit. 

"Det blir vel en stund til det," sa herren i paret. 

"Det er noen år til," medga jeg, "men siden jeg er xxogfemti så ser jeg jo pensjonsalderen kommer meg i møte."

"Åh! Jeg trodde du var mye yngre enn det..."

Takk, snille mannen - you made my day :ler: .

Endret av Cata
Tastefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden man er ungdommelig fossil med sære interesser, så... jeg ønsker meg garvet og impregnert reinsdyrskinn :opplyser: . Og så hadde det vært greit om jeg var litt modigere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært litt modigere, ville du fanget, slaktet og flådd reinsdyret egenhendig...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...