Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knurr skrev (16 timer siden):

Du fikk deg en dagbok til slutt du også! Så gøy å se at du fortsatt er på KG. 

Næmmen, @Knurr!!! :hoppe: Det var lenge siden, det.  Dagbok har jeg hatt hele tiden - dette er 2. utgaven jeg sliter på :fnise: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (7 timer siden):

Næmmen, @Knurr!!! :hoppe: Det var lenge siden, det.  Dagbok har jeg hatt hele tiden - dette er 2. utgaven jeg sliter på :fnise: . 

Haha sånn kan det gå. Veldig lenge siden! Syns jeg kan lese meg til at du har det bra - stemmer det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr skrev (15 timer siden):

Haha sånn kan det gå. Veldig lenge siden! Syns jeg kan lese meg til at du har det bra - stemmer det? :) 

Kan ikke annet enn klage ;)

Joda, neida, jeg har det i grunnen ganske bra etter et jobbskifte her i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (På 12.1.2021 den 16.09):

Kan ikke annet enn klage ;)

Joda, neida, jeg har det i grunnen ganske bra etter et jobbskifte her i fjor.

Klaging er gøy, men enda gøyere å gjøre noe med det. Hva skjedde med jobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr skrev (11 minutter siden):

Klaging er gøy, men enda gøyere å gjøre noe med det. Hva skjedde med jobb? 

Vi fikk en omorganisering slengt i hodet her på vårparten og jeg tok sats og hoppet til noe helt annet, men innen samme firma da. I min "lett voksne" alder så kjenner jeg faktisk at det er helt greit å la noen andre få kose seg med dager til "stupid o'clock" og kunne gå hjem etter en ca. normal dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr skrev (21 timer siden):

Det høres ut som en veldig klok beslutning! Og du trives med nye oppgaver?

Foreløpig så. Det er jo mer rutineoppgaver enn jeg hadde før og folk var bekymret for at jeg skulle synes det var kjedelig, men etter å ha stått i "frontlinja" i en årrekke så er "kjedelig" faktisk ganske OK. Det er jo uansett nytt for meg. Dessuten popper det opp et og annet morsomt oppdrag også - senest i dag så øynet en kollega og jeg en mulighet for å kombinere våre ulike kunnskaper. (Kollega er forøvrig ganske akkurat halvparten så gammel som jeg så generasjonskløften gir vi beng i :ler: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (1 time siden):

--så er "kjedelig" faktisk ganske OK

Kjedelig er noen ganger fantastisk! Jeg har etterhvert skrapt til meg 10 års utdanning og en fin konsulenttitel og det burde sikkert være med kildehenvisninger og smarte analyser alt sammen. Men det beste er når jeg kan få helt lavpraktiske ting til å funke så andre kan være kloke. Veldig kjipt å være 500 mann på konferanse uten dopapir liksom. I våres underviste jeg i håndvask. 

PS: En kollega på 13,3, wow! 🤪 Hvilken bransje var det du jobba i igjen? Jeg tror jeg husker det men jeg vet ikke om du vil at jeg skriver det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knurr skrev (2 minutter siden):

PS: En kollega på 13,3, wow! 🤪 Hvilken bransje var det du jobba i igjen? Jeg tror jeg husker det men jeg vet ikke om du vil at jeg skriver det her. 

Nope, det er top secret her. For lett gjenkjennelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (Akkurat nå):

Nope, det er top secret her. For lett gjenkjennelig.

Tenkte meg det, for det husket jeg også :)  Uansett, gratulerer - det er tøft gjort å gå den veien på jobb men hvis det føles riktig er det fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knurr skrev (55 minutter siden):

Tenkte meg det, for det husket jeg også :)  Uansett, gratulerer - det er tøft gjort å gå den veien på jobb men hvis det føles riktig er det fantastisk. 

La meg si det sånn - med en sjef som bedrev noe på grensen til mobbing så var det et lett valg. Det er helt greit å bli betraktet som et normalt tenkende menneske igjen. Og bortsett fra det så er det virkelig ikke lurt å sitte med nesten samme oppgaver i et par tiår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cata skrev (2 minutter siden):

La meg si det sånn - med en sjef som bedrev noe på grensen til mobbing så var det et lett valg. Det er helt greit å bli betraktet som et normalt tenkende menneske igjen. Og bortsett fra det så er det virkelig ikke lurt å sitte med nesten samme oppgaver i et par tiår...

Begge deler er ganske umenneskelig. Jeg vet det er sånn, 14 år siden vi egentlig snakket sist men jeg er skikkelig glad for å høre at det går bra med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 cm igjen av genser. *strikker* 

Dessuten har jeg lyst på en remarkable 2... (nope, ingen sammenheng med strikking) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...