Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Roadrunner skrev:

Elektronikkbutikk og gaffatapebutikk. Er nok på leit etter kjekk handymann ja... :nigo:

Begynner du også nå??? :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cata skrev:

Begynner du også nå??? :sur: 

Det var jo du selv som bragte det på bane i utgangspunktet...

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

:plystre:

Neida, er opptatt med å være nabolagets skrulling jeg :nigo:

Hun som sitter ute om kvelden og ser på dottene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun dro for å kjøpe gaffa og kom ikke tilbake... :lete: Betyr det at jakten på en handyman var vellykket? *spekulerer overhodet ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria skrev:

Ingen handyman? Eller ingen gaffatape...?

Ingen av det ene eller det andre, derimot fin tur i skauen med venninne i dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Daria skrev:

Er køya også med på tur, eller måtte den bli hjemme?

I dag ble den hjemme. Det var ren vandretur på skogsti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg svart belte i shopping. På tur til byen i dag oppsto et akutt behov for gummistøvler (det pøste ned). Erfaringen minnet meg om tidligere års tilsvarende hendelser. Min mor er generøs og tilbyr meg å låne hennes støvler men akk....vi bruker ikke samme skostr. Det blir heller aldri til at jeg drasser med meg støvler verken i bil eller på fly... Såh, jeg tok turen innom skobutikken og prøvde støvler som skal stå her. Fant disse og foten min ble øyeblikkelig fornøyd med sin nye bolig - bortsett fra at de var et nummer for små og min størrelse hadde de ikke inne. 

1-36550-COLOR2-a.jpg

Like greit for de var også i dyreste laget til å ha som 2-3 ganger i året støvler. I stedet fant jeg meg et par helt greie til en snillere pris. 

Men...tanken slapp ikke helt, for hjemme har jeg et par Ilse Jacobsen støvler som spiser sokkene mine. De er gode på sånn isolert sett, men etter å ha gått 100 meter så ligger sokkene alltid i en krøll midt under foten. Det er heller ubehagelig å gå med så de blir lite brukt. 

Da jeg fant de avbildede støvlene på Boozt i rett størrelse og på salg så...vel, 2 par gummistøvler på en og samme dag, om enn til bruk i to forskjellige byer må være ny pers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ved innsjekk på hotell (nokså sent på kvelden) får man høre at eneste frokostpulje som har ledig plass er den som starter kl. 7. #ferievibberkræsja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostpulje? Det er sånt jeg ville satt pris på å bli opplyst om - og gjerne få mulighet til å reservere tidspunkt til - ved bestilling, ikke ved innsjekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Frokostpulje? Det er sånt jeg ville satt pris på å bli opplyst om - og gjerne få mulighet til å reservere tidspunkt til - ved bestilling, ikke ved innsjekk...

Det hadde vært en meget god ide ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...