Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Det er sant! Tenker å kjøpe en mini-U jeg også til å ha som ammepute og som babyen kan ha i sin seng etter hvert :-) Tror det er ganske praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart klar for avreise til første jobbdag etter langhelg i Trondheim. :sukk:

Har ikke sovet så veldig godt i natt, og jeg lurer på om det er fordi senga rett og slett er for myk. Gjestesenga som vi sov på i helga var kjempehard, og der sov jeg mye bedre :P I kveld skal jeg og M skifte plass, så jeg sover på gjesterommet og han sover på vårt soverom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt problemer med at den er for myk før, det er jo til og med en "hard" Jensen-madrass. Sikkert fordi jeg har blitt litt tyngre på midten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt problemer med at den er for myk før, det er jo til og med en "hard" Jensen-madrass. Sikkert fordi jeg har blitt litt tyngre på midten :P

:fnise: Jeg har irritert meg leeenge over senga vår... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bbhugme er bestilt! :hoppendeglad: Gleder meg til den kommer i posten!

Har chattet med nav om svangerskapspenger, men de kunne bare svare at det var jordmor eller lege som vurderte om jeg hadde rett på det, og at de sjelden overprøvde beslutningen. Jeg vet at mitt nav-kontor pleier å være vanskelige, for jeg fikk avslag på støtte til innleggssåler når alle spesialister sa at det aldri var et problem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har chattet med nav om svangerskapspenger, men de kunne bare svare at det var jordmor eller lege som vurderte om jeg hadde rett på det, og at de sjelden overprøvde beslutningen. Jeg vet at mitt nav-kontor pleier å være vanskelige, for jeg fikk avslag på støtte til innleggssåler når alle spesialister sa at det aldri var et problem :P

Verdt å gi det et forsøk da. :)

Grattis med bbhugme! Det blir sikkert en god investering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa for BBHugMe :nigo:

Hmm, har du screenshot av samtalen, da? :fnise: Skader jo ikke å prøve, da? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta screenshot :P Sist gang fikk jeg avslag rett etter å ha fått bekreftet sa, så da gadd jeg rett og slett ikke å klage. Spørs om jeg har litt mer krefter til det denne gangen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg chattet med nav, så fikk jeg en kopi av samtalen på mail i etterkant. Mulig jeg krysset av noe da, og at det ikke gikk helt automagisk :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mulighet til å registrere mailadresse, men det gadd jeg ikke :P Jaja, får håpe det går greit allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke gadd, så var det vel ikke så viktig å ha en kopi i utgangspunktet :P

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: I verste fall får du skrive til dem på chatten på nytt :)

Ja, hvis jeg trenger et svevende svar som oppbacking så får jeg gjøre det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis jeg trenger et svevende svar som oppbacking så får jeg gjøre det ;)

Nettopp det jeg tenkte på :P Hvis du hadde et så teit NAV-kontor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lokalkontorene som behandler søknader på svangerskapspenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lokalkontorene som behandler søknader på svangerskapspenger :)

Så bra! :P

I dag har jeg fått "lurt" med meg M på babytøyshopping. Endelig! :nigo: Det ble 1 omslagsbody, 2 pysjer og en strømpebukse. Kjøpte i størrelse 62, så varer det litt lengre ;) Mulig jeg må finne noe i 56 etterhvert da, men jeg vet ikke hvilke størrelser som jeg kan arve fra familie. Så rart(og veldig koselig) å kjøpe klær til jenta i magen :hjerte:

post-63301-0-42347200-1424283983_thumb.j

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...