j86 Skrevet 17. februar 2015 #1061 Del Skrevet 17. februar 2015 Det er sant! Tenker å kjøpe en mini-U jeg også til å ha som ammepute og som babyen kan ha i sin seng etter hvert :-) Tror det er ganske praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. februar 2015 #1062 Del Skrevet 17. februar 2015 Likner på doomooputa mi. Genial å ha i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #1063 Del Skrevet 17. februar 2015 Hurra for 24 uker, og klar beskjed angående navnevalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1064 Del Skrevet 18. februar 2015 Snart klar for avreise til første jobbdag etter langhelg i Trondheim. Har ikke sovet så veldig godt i natt, og jeg lurer på om det er fordi senga rett og slett er for myk. Gjestesenga som vi sov på i helga var kjempehard, og der sov jeg mye bedre I kveld skal jeg og M skifte plass, så jeg sover på gjesterommet og han sover på vårt soverom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #1065 Del Skrevet 18. februar 2015 Hehe, her er også senga for myk.. Når vi ligger nært hverandre så blir jeg liggende i nedoverbakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1066 Del Skrevet 18. februar 2015 Har aldri hatt problemer med at den er for myk før, det er jo til og med en "hard" Jensen-madrass. Sikkert fordi jeg har blitt litt tyngre på midten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #1067 Del Skrevet 18. februar 2015 Har aldri hatt problemer med at den er for myk før, det er jo til og med en "hard" Jensen-madrass. Sikkert fordi jeg har blitt litt tyngre på midten Jeg har irritert meg leeenge over senga vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1068 Del Skrevet 18. februar 2015 Bbhugme er bestilt! Gleder meg til den kommer i posten! Har chattet med nav om svangerskapspenger, men de kunne bare svare at det var jordmor eller lege som vurderte om jeg hadde rett på det, og at de sjelden overprøvde beslutningen. Jeg vet at mitt nav-kontor pleier å være vanskelige, for jeg fikk avslag på støtte til innleggssåler når alle spesialister sa at det aldri var et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. februar 2015 #1069 Del Skrevet 18. februar 2015 Bbhugme er bestilt! Gleder meg til den kommer i posten! Har chattet med nav om svangerskapspenger, men de kunne bare svare at det var jordmor eller lege som vurderte om jeg hadde rett på det, og at de sjelden overprøvde beslutningen. Jeg vet at mitt nav-kontor pleier å være vanskelige, for jeg fikk avslag på støtte til innleggssåler når alle spesialister sa at det aldri var et problem Verdt å gi det et forsøk da. Grattis med bbhugme! Det blir sikkert en god investering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #1070 Del Skrevet 18. februar 2015 Bbhugme er bestilt! Gleder meg til den kommer i posten! Har chattet med nav om svangerskapspenger, men de kunne bare svare at det var jordmor eller lege som vurderte om jeg hadde rett på det, og at de sjelden overprøvde beslutningen. Jeg vet at mitt nav-kontor pleier å være vanskelige, for jeg fikk avslag på støtte til innleggssåler når alle spesialister sa at det aldri var et problem Hurraaa for BBHugMe Hmm, har du screenshot av samtalen, da? Skader jo ikke å prøve, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1071 Del Skrevet 18. februar 2015 Glemte å ta screenshot Sist gang fikk jeg avslag rett etter å ha fått bekreftet sa, så da gadd jeg rett og slett ikke å klage. Spørs om jeg har litt mer krefter til det denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. februar 2015 #1072 Del Skrevet 18. februar 2015 Da jeg chattet med nav, så fikk jeg en kopi av samtalen på mail i etterkant. Mulig jeg krysset av noe da, og at det ikke gikk helt automagisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1073 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg hadde mulighet til å registrere mailadresse, men det gadd jeg ikke Jaja, får håpe det går greit allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. februar 2015 #1074 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Hvis du ikke gadd, så var det vel ikke så viktig å ha en kopi i utgangspunktet Endret 18. februar 2015 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #1075 Del Skrevet 18. februar 2015 I verste fall får du skrive til dem på chatten på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 18. februar 2015 #1076 Del Skrevet 18. februar 2015 Fikk BBhugme til jul av kjæresten, den er fantastisk! Bare gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1077 Del Skrevet 18. februar 2015 I verste fall får du skrive til dem på chatten på nytt Ja, hvis jeg trenger et svevende svar som oppbacking så får jeg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 18. februar 2015 #1078 Del Skrevet 18. februar 2015 Ja, hvis jeg trenger et svevende svar som oppbacking så får jeg gjøre det Nettopp det jeg tenkte på Hvis du hadde et så teit NAV-kontor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 18. februar 2015 #1079 Del Skrevet 18. februar 2015 Bbhugme er bestilt! Gleder meg til den kommer i posten! Har chattet med nav om svangerskapspenger, men de kunne bare svare at det var jordmor eller lege som vurderte om jeg hadde rett på det, og at de sjelden overprøvde beslutningen. Jeg vet at mitt nav-kontor pleier å være vanskelige, for jeg fikk avslag på støtte til innleggssåler når alle spesialister sa at det aldri var et problem Det er ikke lokalkontorene som behandler søknader på svangerskapspenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #1080 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Det er ikke lokalkontorene som behandler søknader på svangerskapspenger Så bra! I dag har jeg fått "lurt" med meg M på babytøyshopping. Endelig! Det ble 1 omslagsbody, 2 pysjer og en strømpebukse. Kjøpte i størrelse 62, så varer det litt lengre Mulig jeg må finne noe i 56 etterhvert da, men jeg vet ikke hvilke størrelser som jeg kan arve fra familie. Så rart(og veldig koselig) å kjøpe klær til jenta i magen Endret 18. februar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå