Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Luftsmerter fra helvete! Kjennes ut som jeg skal eksplodere :ler: Auau.. Gleder meg til å kunne legge meg nedpå når jeg kommer hjem altså, håper det hjelper! :fise:

Oh, the glory of pregnancy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luftsmerter fra helvete! Kjennes ut som jeg skal eksplodere :ler: Auau.. Gleder meg til å kunne legge meg nedpå når jeg kommer hjem altså, håper det hjelper! :fise:

Oh, the glory of pregnancy :P

Oh the glory! Prøvd biola? Hjelper litt for meg, samt og kutte ut mye karbo og spise mer fiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh the glory! Prøvd biola? Hjelper litt for meg, samt og kutte ut mye karbo og spise mer fiber.

Det er heldigvis bare en engangshendelse, men magen har ikke vært helt på stell de siste dagene. Bør nok gå til innkjøp av biola ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, biola greier ikke jeg... Bare lukta gjør at jeg brekker meg :( Men magen er jo problematisk på alle måter når man går gravid. Og når man av en eller annen grunn ikke fiser foran mannen :sjenert: kan det bli en smuuule problematisk... Håper det går fort over hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg klarte 1 måned eller 2 før jeg prompet foran M. Vi bodde jo sammen på 18 kvadrat de første 10 månedene, så da er det veldig vanskelig å finne et privat sted for å "lufte seg". :fise: M satte alltid på en spesiell sang når jeg var på do, for det var ikke akkurat så god lydisolering der :ler:

I dag fikk jeg spørsmål av 2 ulike mannfolk på toget om jeg ville ha sitteplassen deres :nigo: Toget stod i "kø", så tok litt lenger tid enn vanlig. :gravid:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg klarte 1 måned eller 2 før jeg prompet foran M. Vi bodde jo sammen på 18 kvadrat de første 10 månedene, så da er det veldig vanskelig å finne et privat sted for å "lufte seg". :fise: M satte alltid på en spesiell sang når jeg var på do, for det var ikke akkurat så god lydisolering der :ler:

I dag fikk jeg spørsmål av 2 ulike mannfolk på toget om jeg ville ha sitteplassen deres :nigo: Toget stod i "kø", så tok litt lenger tid enn vanlig. :gravid:

Hvordan føler du deg nå? :)

Heldig du er som blir tilbudt plass! Det skjer ikke med meg, og jeg åpner tilogmed jakka når jeg går på buss/bane fordi jeg er så varm om dagen. Så jeg spør om å få sitteplass hvis noen har sekken på et sete e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er så fint at folk spør gravide om de vil ha plassene deres. Det viser så god høflighet, og gjør meg varm innvendig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å bli spurt om å få plass :) håper magen her kan vokse litt så det "syns" jeg vil og ha plass! Tungt å stå med varme klær, trang buss og kvalmen som stiger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde aldri å bli tilbudt plass. Derimot presset folk seg inn før meg på t-banen. Spesielt middelaldrende, både menn og damer. Heldigvis pleide jeg å slutte såpass tidlig på jobb at jeg så å si alltid fikk sitteplass fra og med Majorstua. Mest skuffa over menneskeheten ble jeg da jeg som høygravid var den eneste som reiste meg for en eldre dame med rullato, selv om jeg så at andre helt tydelig så henne. Da fikk jeg lyst å kjefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som blir tilbudt plass! Det skjer ikke med meg, og jeg åpner tilogmed jakka når jeg går på buss/bane fordi jeg er så varm om dagen. Så jeg spør om å få sitteplass hvis noen har sekken på et sete e.l.

Du får spørre om de ha betalt billett for sekken sin ;) Jeg pleier alltid å spørre folk om det er ledig der de ha sekken sin, hvis jeg kan velge mellom en 3-seter med ledig i midten eller 2-seter som er okkupert av en sekk velger jeg 2-seteren... Litt på trass :ler:

Magen er nok ikke helt i rute. Det hjalp å legge seg nedpå på sofaen i går, gjør som regel det ;) Jeg får ta meg en hvil på hvilerommet i dag hvis det blir like ille.

I dag er jeg 22 uker :strix: Tiden flyr! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 uker :strix: de har visstnok begynt å vurdere om de kan redde fostre som blir født etter uke 22 :Nikke: før var det vel 23 som var grensen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kommentar av en butikkansatt i dag: jeg skulle melde meg inn i kundeklubben, og der hadde man mulighet til å skrive opp fødselsår for barn for å motta tilbud rettet mot det. Da poengterte hun diskret at det kanskje var aktuelt å fylle ut der :nigo: Jeg DIGGER at fremmede ser at jeg er gravid og ikke bare lubben :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk min første sitteplass i dag tidlig! Tok bare 36 uker :-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...