Nietsoj Skrevet 28. juli #11801 Skrevet 28. juli Ja, det har jeg gjort ofte. Har du noen gang døgna for å følge med på det som skjer i naturen?
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli #11802 Skrevet 29. juli Tror ikke det? Har du noen gang døgna fordi du har vært på fest med gode venner og det ble superhyggelig av så ymse grunner?
fugl fønix Skrevet 1. august #11803 Skrevet 1. august Det har jeg gjort🥳 Har du noen gang svømt på kvelden?
Stacy__ Skrevet 2. august #11804 Skrevet 2. august fugl fønix skrev (4 timer siden): Det har jeg gjort🥳 Har du noen gang svømt på kvelden? Det har jeg
Nietsoj Skrevet 2. august #11806 Skrevet 2. august Det har jeg gjort mange ganger, noen ganger for å snu døgnet etter amerikatur, andre ganger i festlige anledninger, noen ganger ute i felten og nå i sommer et par tre ganger under fortball-VM. Har du noen gang gjort noe i god tro som du fikk på pukkelen for i etterkant?
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #11807 Skrevet 2. august Nietsoj skrev (2 timer siden): Har du noen gang gjort noe i god tro som du fikk på pukkelen for i etterkant? For ofte og i god tro. Har du vært helten som ble omgjort til forbryteren noen gang?
Stacy__ Skrevet 2. august #11808 Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): For ofte og i god tro. Har du vært helten som ble omgjort til forbryteren noen gang? Nei, har verken vært helt eller forbryter så langt.
Zampa the Lion Skrevet 2. august #11810 Skrevet 2. august Ja, kastet opp etter å helt i meg litt for mye potetgull en gang i barnehagealderen. Har du noen gang blitt skilt?
fugl fønix Skrevet 4. august #11811 Skrevet 4. august (endret) . Endret onsdag kl. 02:24 av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 5. august #11812 Skrevet 5. august fugl fønix skrev (På 4.8.2026 den 5.59): Aldri, har aldri giftet meg heller daså. Har du noen gang klødd deg i hode mens du plystrer? Nei 😅 1
Stacy__ Skrevet 5. august #11813 Skrevet 5. august Har du noen gang spist nattmat etter en kveld ute på byen?
Zampa the Lion Skrevet 6. august #11814 Skrevet 6. august Stacy__ skrev (50 minutter siden): Har du noen gang spist nattmat etter en kveld ute på byen? Nei, foretrekker å tilbringe kveldene hjemme i stua eller gå en tur (jeg er en kjedelig person).
Stacy__ Skrevet 6. august #11815 Skrevet 6. august Ramsay Street 2.0 skrev (Akkurat nå): Nei, foretrekker å tilbringe kveldene hjemme i stua eller gå en tur (jeg er en kjedelig person). Det er også min foretrukne aktivitet 😅 Da er vi nok kjedelige begge to. 1
Zampa the Lion Skrevet 6. august #11817 Skrevet 6. august (endret) Dobbel Endret 6. august av Ramsay Street 2.0
Stacy__ Skrevet 6. august #11818 Skrevet 6. august Ramsay Street 2.0 skrev (Akkurat nå): Har du spist snegler? Nei , har ikke vurdert det heller.
Stacy__ Skrevet 6. august #11819 Skrevet 6. august Har du noen gang vært på shopping og innsett at du har glemt lommeboka?
Zampa the Lion Skrevet 6. august #11820 Skrevet 6. august Stacy__ skrev (15 timer siden): Har du noen gang vært på shopping og innsett at du har glemt lommeboka? Ha ha! Det har jeg faktisk. Dama i kassa tok vare på det jeg hadde handlet for meg imens. Butikken ligger bare 500 m unna, så jeg så på det som dagens trim.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå