fugl fønix Skrevet 11. april #11701 Skrevet 11. april Aldri, jeg ser programmer 20min på etterskudd, trykker på start-forfra- knappen, ser på programmet og spoler over hver gang reklame kommer. Hdng spolt over reklamer ?
Gjest Ramsay Street Skrevet 11. april #11702 Skrevet 11. april (endret) Det har jeg ikke. Trykker bare på mute-knappen hvis en av de plagsomme reklamene kommer. Hdng vært med i en reklamefilm? Endret 11. april av Ramsay Street
Stacy__ Skrevet 13. april #11704 Skrevet 13. april fugl fønix skrev (På 12.4.2026 den 12.30): Aldri Hdng hilst på en kjendis ? Nja, hilst på Jens Stoltenberg og Marion Ravn blant annet. 1
Stacy__ Skrevet 13. april #11705 Skrevet 13. april Har du noen gang vært så sliten at du ikke fikk sove?
Gjest Ramsay Street Skrevet 14. april #11706 Skrevet 14. april Det har jeg ikke. Har du noen gang sett en løve på nært hold?
fugl fønix Skrevet 18. april #11707 Skrevet 18. april Bare på tv, aldri IRL. Har du noen gang tenkt på hva du har lyst til å gjøre i 2030 ?
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #11708 Skrevet 3. mai Absolutt ikke. Før nå. Har du noen gang tenkt på at noen av brukerne her faktisk ikke bor i norge? 1
fugl fønix Skrevet 3. mai #11709 Skrevet 3. mai Det har jeg ikke. Hdng tenkt på hva du skal i sommer ?
Stacy__ Skrevet 3. mai #11710 Skrevet 3. mai fugl fønix skrev (10 timer siden): Det har jeg ikke. Hdng tenkt på hva du skal i sommer ? Det har vi altfor mye i det siste. Litt irriterende fordi vi blir aldri enige 😅 1
fugl fønix Skrevet 3. mai #11712 Skrevet 3. mai Det har jeg. Hdng vært på sommerskole/leirskole i sommerferien da du var barn?
Stacy__ Skrevet 4. mai #11713 Skrevet 4. mai (endret) fugl fønix skrev (8 timer siden): Det har jeg. Hdng vært på sommerskole/leirskole i sommerferien da du var barn? Ja, vi var på leirskole i 7.klasse. Endret 4. mai av Stacy__ 1
Stacy__ Skrevet 5. mai #11716 Skrevet 5. mai jukkapalme skrev (4 timer siden): Mange ganger Hdng hoppet i fallskjerm? Nei, men det vil jeg gjerne prøve en gang i fremtiden
Wonders Skrevet 6. mai #11718 Skrevet 6. mai Stacy__ skrev (17 timer siden): Har du noen gang spist taco på en tirsdag? Ja da, samme for meg. Badet her
Stacy__ Skrevet 6. mai #11719 Skrevet 6. mai Wonders skrev (58 minutter siden): Ja da, samme for meg. Badet her Jeg har solt meg der, men aldri badet der 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå