fugl fønix Skrevet 6. mai #11721 Skrevet 6. mai Det har jeg, krabbe smaker høgg spør du meg! 🥴 Hdng spist blekksprut?
Stacy__ Skrevet 6. mai #11722 Skrevet 6. mai fugl fønix skrev (47 minutter siden): Det har jeg, krabbe smaker høgg spør du meg! 🥴 Hdng spist blekksprut? Ja det har jeg 1
Stacy__ Skrevet 6. mai #11723 Skrevet 6. mai Har du noen gang vært hjemme en hel sommer (ikke reist på ferie, hverken innenlands eller utenlands)
fugl fønix Skrevet 6. mai #11724 Skrevet 6. mai Det har jeg, måtte betale 35 000kr i bilreparasjoner en sommer, så der forsvant feriepenga gitt.😑 Har du noen gang tatt på dette søte dyret: 🦔?
Stacy__ Skrevet 6. mai #11725 Skrevet 6. mai fugl fønix skrev (27 minutter siden): Det har jeg, måtte betale 35 000kr i bilreparasjoner en sommer, så der forsvant feriepenga gitt.😑 Har du noen gang tatt på dette søte dyret: 🦔? Nei 😅 Og jeg synes ikke de er så søte i virkeligheten … 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #11727 Skrevet 7. mai Det kan ha forekommet noen minutter en gang eller to, men ikke lenge. HDNG sittet inne hos lokføreren under fart?
Gjest Ramsay Street Skrevet 9. mai #11730 Skrevet 9. mai Aldri, det er farlig for reddharer som meg. HDNG vært i en synagoge?
Stacy__ Skrevet 9. mai #11731 Skrevet 9. mai Ramsay Street skrev (1 time siden): Aldri, det er farlig for reddharer som meg. HDNG vært i en synagoge? Ja, men det er mange år siden nå. Vi fikk omvisning i en synagoge på ungdomsskolen, da vi hadde om jødedommen.
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai #11732 Skrevet 15. mai Stacy__ skrev (På 9.5.2026 den 22.49): Ja, men det er mange år siden nå. Vi fikk omvisning i en synagoge på ungdomsskolen, da vi hadde om jødedommen. Har @Stacy__ noen gang tenkt at hun skulle stille et spørsmål til neste person her?
Stacy__ Skrevet 15. mai #11733 Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har @Stacy__ noen gang tenkt at hun skulle stille et spørsmål til neste person her? 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai #11735 Skrevet 15. mai (endret) Mange ganger. Har du noen gang skutt med hagle? Endret 15. mai av Hoppetaujenta
fugl fønix Skrevet 15. mai #11737 Skrevet 15. mai Faktisk ikke Har du noen gang spist pølse i vaffel?
Stacy__ Skrevet 15. mai #11738 Skrevet 15. mai fugl fønix skrev (20 minutter siden): Faktisk ikke Har du noen gang spist pølse i vaffel? Nei, har aldri vært i Moss heller
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #11740 Skrevet 16. mai Jeg har vel ikke det, men alt er relativt. Et lite et, kanskje? Har du noen gang tenkt at det beste er å sove om natta, ikke være våken? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå