Beneath the Moon Skrevet 15. juli #11781 Skrevet 15. juli Jeg har utdannelse og jeg holder på med en videreutdanning. HDNG tenkt at kunnskap er makt? 1
Nietsoj Skrevet 18. juli #11783 Skrevet 18. juli Nei, det har jeg ikke Jar du noen gang tenkt på at varmerekorden til Nesbyen er bullshitt?
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli #11784 Skrevet 18. juli Aldri Har du noen gang stilt deg tvilende til hva vi lærer hele livet og funnet ut hva vi egentlig burde ha lært for å bli gode mennesker?
Hydrium Skrevet 18. juli #11785 Skrevet 18. juli Nei, men jeg jobber med saken 😊 HDNG opplevd noe du mener er overnaturlig?
Beneath the Moon Skrevet 19. juli #11787 Skrevet 19. juli Aldri heklet noe som helst. HDNG gått tur på en isbre ?
Nietsoj Skrevet 22. juli #11789 Skrevet 22. juli Ja, flere ganger. Har du noen gang ramma inn et egenprodusert bilde og hengt det på veggen?
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli #11790 Skrevet 23. juli Det har jeg gjort i massevis. HDNG malt et stort bilde som du syns ble vellykket? 1
Stacy__ Skrevet 24. juli #11791 Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (17 timer siden): Det har jeg gjort i massevis. HDNG malt et stort bilde som du syns ble vellykket? Det har jeg ikke, mine kunstneriske evner er ikke mye å skryte av 🙈
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli #11793 Skrevet 24. juli I mengder. De følger meg uansett hvor jeg bor. Har du noen gang snakket til hybelkaniner?
fugl fønix Skrevet 24. juli #11794 Skrevet 24. juli Aldri Har du noen gang blitt beskyldt for å skrive et ord feil av en bedreviter her på KG, selv om du skrev ordet riktig ? 🙄
Stacy__ Skrevet 24. juli #11795 Skrevet 24. juli fugl fønix skrev (1 time siden): Aldri Har du noen gang blitt beskyldt for å skrive et ord feil av en bedreviter her på KG, selv om du skrev ordet riktig ? 🙄 Ja 😅 1
fugl fønix Skrevet 24. juli #11797 Skrevet 24. juli Det har jeg faktisk Har du noen gang fått paraplyen din vrengt etter mye vind?
Stacy__ Skrevet 25. juli #11798 Skrevet 25. juli fugl fønix skrev (11 timer siden): Det har jeg faktisk Har du noen gang fått paraplyen din vrengt etter mye vind? Ja ☔ Veldig mange ganger faktisk. Har nå investert i en «golfparably» som tåler regn og vind. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå