Stacy__ Skrevet 14 timer siden #11841 Skrevet 14 timer siden Ramsay Street 2.0 skrev (19 minutter siden): Nei. Har du noen gang slått ned noen? Nei
Stacy__ Skrevet 14 timer siden #11842 Skrevet 14 timer siden Har du noen gang spist på restaurant og vært veldig misfornøyd med det maten?
fugl fønix Skrevet 13 timer siden #11843 Skrevet 13 timer siden Det har jeg to ganger, ble dårlig fordi de ikke stekte kjøttet godt nok, kjøttet var ganske rå inni. Har du noen gang tenkt at...... Hm, kanskje jeg skal melde meg på fjellhytta?
Stacy__ Skrevet 13 timer siden #11844 Skrevet 13 timer siden fugl fønix skrev (4 minutter siden): Det har jeg to ganger, ble dårlig fordi de ikke stekte kjøttet godt nok, kjøttet var ganske rå inni. Har du noen gang tenkt at...... Hm, kanskje jeg skal melde meg på fjellhytta? Nei, det er virkelig ikke min greie 😅
Stacy__ Skrevet 13 timer siden #11845 Skrevet 13 timer siden Har du noen gang snakket med en kjendis?
fugl fønix Skrevet 13 timer siden #11846 Skrevet 13 timer siden Det har jeg. Har du noen gang hatt så kraftig hjernetåke at du har glemt navnet på kollegaen din eller gubben eller noen andre i din omgangskrets?
Stacy__ Skrevet 13 timer siden #11847 Skrevet 13 timer siden fugl fønix skrev (3 minutter siden): Det har jeg. Har du noen gang hatt så kraftig hjernetåke at du har glemt navnet på kollegaen din eller gubben eller noen andre i din omgangskrets? Det har jeg 🥲Helt utrolig hva lite søvn gjør med deg. 1
Stacy__ Skrevet 13 timer siden #11848 Skrevet 13 timer siden Har du noen gang vært i utlandet sammen med jobben?
fugl fønix Skrevet 13 timer siden #11849 Skrevet 13 timer siden Det har jeg. Har du noen gang likt å dra på firmafest?
Stacy__ Skrevet 13 timer siden #11850 Skrevet 13 timer siden fugl fønix skrev (7 minutter siden): Det har jeg. Har du noen gang likt å dra på firmafest? Det er dessverre de festene jeg drar på fortiden 😅 1
Stacy__ Skrevet 13 timer siden #11851 Skrevet 13 timer siden (endret) Har du noen gang drukket deg full på julebord? Endret 13 timer siden av Stacy__
Ramsay Street 2.0 Skrevet 12 timer siden #11852 Skrevet 12 timer siden Stacy__ skrev (14 minutter siden): Har du noen gang drukket deg full på julebord? Jeg har aldri drukket en dråpe alkohol.
Ramsay Street 2.0 Skrevet 12 timer siden #11853 Skrevet 12 timer siden Har du noen gang sett Tinkas juleeventyr?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå