Stacy__ Skrevet 9. august #11841 Skrevet 9. august Ramsay Street 2.0 skrev (19 minutter siden): Nei. Har du noen gang slått ned noen? Nei
Stacy__ Skrevet 9. august #11842 Skrevet 9. august Har du noen gang spist på restaurant og vært veldig misfornøyd med det maten?
fugl fønix Skrevet 9. august #11843 Skrevet 9. august (endret) . Endret onsdag kl. 02:15 av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 9. august #11844 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (4 minutter siden): Det har jeg to ganger, ble dårlig fordi de ikke stekte kjøttet godt nok, kjøttet var ganske rå inni. Har du noen gang tenkt at...... Hm, kanskje jeg skal melde meg på fjellhytta? Nei, det er virkelig ikke min greie 😅
fugl fønix Skrevet 9. august #11846 Skrevet 9. august (endret) . Endret onsdag kl. 02:15 av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 9. august #11847 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (3 minutter siden): Det har jeg. Har du noen gang hatt så kraftig hjernetåke at du har glemt navnet på kollegaen din eller gubben eller noen andre i din omgangskrets? Det har jeg 🥲Helt utrolig hva lite søvn gjør med deg.
Stacy__ Skrevet 9. august #11848 Skrevet 9. august Har du noen gang vært i utlandet sammen med jobben?
fugl fønix Skrevet 9. august #11849 Skrevet 9. august Det har jeg. Har du noen gang likt å dra på firmafest?
Stacy__ Skrevet 9. august #11850 Skrevet 9. august fugl fønix skrev (7 minutter siden): Det har jeg. Har du noen gang likt å dra på firmafest? Det er dessverre de festene jeg drar på fortiden 😅
Stacy__ Skrevet 9. august #11851 Skrevet 9. august (endret) Har du noen gang drukket deg full på julebord? Endret 9. august av Stacy__
Zampa the Lion Skrevet 9. august #11852 Skrevet 9. august Stacy__ skrev (14 minutter siden): Har du noen gang drukket deg full på julebord? Jeg har aldri drukket en dråpe alkohol.
Hydrium Skrevet 10. august #11854 Skrevet 10. august Nei, men vi hadde en hund som het Tinka da jeg var liten. HDNG sett den versjoner av tre nøtter til askepott som ikke er dubbet?
Stacy__ Skrevet 10. august #11855 Skrevet 10. august Hydrium skrev (6 timer siden): Nei, men vi hadde en hund som het Tinka da jeg var liten. HDNG sett den versjoner av tre nøtter til askepott som ikke er dubbet? Det har jeg ikke, kun sett den som går på NRK rundt juletider
fugl fønix Skrevet 10. august #11857 Skrevet 10. august (endret) . Endret onsdag kl. 02:08 av fugl fønix
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #11858 Skrevet 11. august (endret) Aldri Har du noen gang vært på fylla med sjefen din? 🥳🥳 Endret 11. august av Hoppetaujenta
fugl fønix Skrevet 11. august #11859 Skrevet 11. august Det har jeg ikke heldigvis Har du noen gang vært rampenisse?
Stacy__ Skrevet 12. august #11860 Skrevet 12. august fugl fønix skrev (17 timer siden): Det har jeg ikke heldigvis Har du noen gang vært rampenisse? Det har jeg ikke 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå