Ramsay Street 2.0 Skrevet i går, 14:48 #11901 Skrevet i går, 14:48 Har du noen gang deltatt i en demonstrasjon?
Hoppetaujenta Skrevet i går, 16:39 #11902 Skrevet i går, 16:39 Ramsay Street 2.0 skrev (1 time siden): Har du noen gang deltatt i en demonstrasjon? Det har jeg. En virkelig stor en også! Har du noen gang gått med store reklameplakater i demo-tog?
Ramsay Street 2.0 Skrevet i går, 19:02 #11903 Skrevet i går, 19:02 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det har jeg. En virkelig stor en også! Har du noen gang gått med store reklameplakater i demo-tog? Nei, aldri. Har du noen gang spilt sjakk? -------------------------------------------- Ser du, Hoppe. Jeg kan når jeg vil. Jeg trenger bare påminnelse fra en venninne Endret i går, 19:03 av Ramsay Street 2.0 1 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 21:00 #11904 Skrevet i går, 21:00 Jeg har spilt sjakk og tenkespill er artig. Hurtigsjakk på nett også når tiden ikke strekker til. Har du et sjakkspill i ditt eie?
Stacy__ Skrevet i går, 22:42 #11905 Skrevet i går, 22:42 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har spilt sjakk og tenkespill er artig. Hurtigsjakk på nett også når tiden ikke strekker til. Har du et sjakkspill i ditt eie? Nei, faktisk ikke. Jeg kan ikke spille sjakk heller så det er like greit.. 1
Stacy__ Skrevet i går, 22:42 #11906 Skrevet i går, 22:42 Har du noen gang vært så sliten at du ikke fikk sove?
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #11907 Skrevet 19 timer siden Stacy__ skrev (4 timer siden): Har du noen gang vært så sliten at du ikke fikk sove? Mange ganger og de verste gangene kjørte jeg bil langt og helt alene og da kan en jo ikke sove selv om øyenlokkene må ha fyrstikker for å holde seg oppe i fart. Det er fryktelig det. Liker du å føre en bil langt og alene? 1
Ramsay Street 2.0 Skrevet 4 timer siden #11908 Skrevet 4 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Mange ganger og de verste gangene kjørte jeg bil langt og helt alene og da kan en jo ikke sove selv om øyenlokkene må ha fyrstikker for å holde seg oppe i fart. Det er fryktelig det. Liker du å føre en bil langt og alene? Overhodet ikke. Har du noen gang glemt å skrive "har du noen gang"? Endret 4 timer siden av Ramsay Street 2.0 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #11909 Skrevet 4 timer siden Ramsay Street 2.0 skrev (Akkurat nå): Overhodet ikke. Har du noen gang glemt å skrive "har du noen gang"? Så absolutt, men jeg gjør et kun for å vekke opp den som kommer etter meg. Har du noen gang gått lengre tilbake for å rette opp en feil du har skrevet/ikke skrevet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå