Stacy__ Skrevet 31. august #11921 Skrevet 31. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Absolutt ikke. Store topper er for folk som er bedre i form enn jeg er. Har du noen gang tenkt at små topper er også topper og holder i massevis for meg? Definitivt 😅 Jeg var på fjelltur i sommer, det var det høyeste punktet i kommunen vår. Og det holdt for meg for å si det sånn 1
Stacy__ Skrevet 31. august #11922 Skrevet 31. august Har du noen gang spist så mye til lunsj at du vil hoppe over middagen?
Stacy__ Skrevet 1. september #11923 Skrevet 1. september fugl fønix skrev (10 timer siden): Det gjør jeg ja. Orker ikke bestandig frokost heller. Har du noen gang fastet? Ja, det har jeg, i forbindelse med en operasjon
Stacy__ Skrevet 1. september #11924 Skrevet 1. september Har du noen gang vært på besøk hos noen som ikke ville ha besøk?
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #11925 Skrevet 1. september Det er jo mulig, men de hare aldri sagt det. Har du hatt folk plutselig på døra di og de vil på besøk så lenge de vil? ( )
Strigiformes Skrevet 1. september #11926 Skrevet 1. september Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det er jo mulig, men de hare aldri sagt det. Har du hatt folk plutselig på døra di og de vil på besøk så lenge de vil? ( ) Det har skjedd. Har du noen gang sovnet et sted der det ikke passer seg?
Stacy__ Skrevet 1. september #11927 Skrevet 1. september Strigiformes skrev (11 minutter siden): Det har skjedd. Har du noen gang sovnet et sted der det ikke passer seg? Nei, faktisk ikke. Søvn har aldri vært min sterke side
Stacy__ Skrevet 1. september #11928 Skrevet 1. september Har du noen gang fått mer enn det du skulle i lønn?
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #11929 Skrevet 1. september Nei, det har ikke forekommet ennå. Har du noen gang tenkt at det får være greit her på jord, siden det er gitt løfter om lønn i himmelen også, uten at du trenger å jobbe der...antagelig?
Natriumclorid Skrevet 1. september #11930 Skrevet 1. september Tror ikke det blir noen lønn i etterlivet 😏så får gjøre det beste utav det her i jammerdalen 🤓 Har du noen gang hatt brann eller branntilløp hjemme?
Stacy__ Skrevet 1. september #11931 Skrevet 1. september Natriumclorid skrev (1 time siden): Tror ikke det blir noen lønn i etterlivet 😏så får gjøre det beste utav det her i jammerdalen 🤓 Har du noen gang hatt brann eller branntilløp hjemme? Heldigvis ikke
Natriumclorid Skrevet 1. september #11933 Skrevet 1. september Ja, i flere runder. Har du noen gang sprunget halvmaraton?
Natriumclorid Skrevet 1. september #11934 Skrevet 1. september Det kan jeg ikke huske. har du padlet kano eller kajakk?
fugl fønix Skrevet 1. september #11935 Skrevet 1. september Det har jeg. Har du noen gang ridd på hest?
Gjest Zampa the Lion Skrevet 2. september #11936 Skrevet 2. september fugl fønix skrev (3 timer siden): Det har jeg. Har du noen gang ridd på hest? Nei, det har jeg ikke. Har du noen gang brukket lårhalsen?
LilleMy_09 Skrevet 2. september #11937 Skrevet 2. september Zampa the Lion skrev (11 timer siden): Nei, det har jeg ikke. Har du noen gang brukket lårhalsen? Nei Har du stolt blindt på gps og blitt navigert i feil retning?
Stacy__ Skrevet 2. september #11938 Skrevet 2. september LilleMy_09 skrev (5 timer siden): Nei Har du stolt blindt på gps og blitt navigert i feil retning? Ja 🙈
Christina82 Skrevet 3. september #11940 Skrevet 3. september Ryddet for avsporinger. Christina82, mod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå