Blikket Skrevet tirsdag kl. 17:19 #12001 Skrevet tirsdag kl. 17:19 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aldri. Jeg ønsker ikke å miste førerkortet for noen minutters galskap. Har du noen gang vist midtfingeren til noen i trafikken? Har nok det ja. Og jeg har vært oppe i 250 km/t, men da på autbahn i Tyskland. Så ingen fare for lappen. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Siden ingen svarer så sniker jeg i køen og svarer at det har jeg faktisk og skjemmer meg litt for det, men innlegget med det fine tallet fristet. Har du noen gang sneket i køen av en god grunn? Har sneket i køen, men ikke av en god grunn. Har du noen gang fløyet på business eller første klasse?
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #12002 Skrevet 17 timer siden Aldri. Mine lange ben hadde nok satt pris på å få oppleve det. Har du noen gang blitt tatt til side og "undersøkt skikkelig fra A til Å" når du skal reise med fly?
Nadya Skrevet 17 timer siden #12003 Skrevet 17 timer siden Nja, som ungdom. Jeg hadde besøkt familie og hadde med meg et glass med mynter, noe de på scanningen ikke kunne identifisere. Måtte kun ta av meg skoene, så kanskje undersøkt fra A til K. HDNG vært på konsert med ditt favorittband?
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #12004 Skrevet 17 timer siden Det har jeg : Pink Floyd! Har DU vært på storkonsert noen gang? 1
Nadya Skrevet 17 timer siden #12005 Skrevet 17 timer siden Jeg har sett mange store artister og band på festivaler HDNG stjålet noe på butikken?
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #12006 Skrevet 17 timer siden Som barn stjal jeg noen enkelt-pinneis og hadde dårlig samvittighet. HDNG kjent at det er forfriskende i sjelen å vaske skittent tøy rent?
Nadya Skrevet 11 timer siden #12007 Skrevet 11 timer siden Godt å ta på seg, men har aldri følt glede ved selve vaskingen (tror jeg) HDNG smilt og nikket i en samtale du ikke hørte et ord av?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå