Stacy__ Skrevet 10 timer siden #11861 Skrevet 10 timer siden Har du noen gang vært oppgitt over hvordan forholdene er på jobb?
fugl fønix Skrevet 9 timer siden #11862 Skrevet 9 timer siden (endret) Det har jeg (,og andre,vi har hatt møter på det.) Har du noen gang begynt å spare til pensjon? Endret 9 timer siden av fugl fønix
Stacy__ Skrevet 9 timer siden #11863 Skrevet 9 timer siden fugl fønix skrev (2 minutter siden): Det har jeg (,og andre,vi har hatt møter på det.) Har du noen gang begynt å spare til pensjon? Jeg har tenkt på det, men ikke gjort det enda. 1
Stacy__ Skrevet 9 timer siden #11864 Skrevet 9 timer siden Har du noen gang reist på ferie til et helt nytt sted og mislikt det?
Ramsay Street 2.0 Skrevet 5 timer siden #11865 Skrevet 5 timer siden Stacy__ skrev (3 timer siden): Har du noen gang reist på ferie til et helt nytt sted og mislikt det? Ja, i barndommen var jeg på sommerferie i Trysil. Et av de mest populære feriestedene i Norge vinterstid. Men sommerstid...Fyttigrisen... 1
Ramsay Street 2.0 Skrevet 5 timer siden #11866 Skrevet 5 timer siden Har du noen gang vært på Sjusjøen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå