Stacy__ Skrevet 12. august #11861 Skrevet 12. august Har du noen gang vært oppgitt over hvordan forholdene er på jobb?
Stacy__ Skrevet 12. august #11863 Skrevet 12. august fugl fønix skrev (2 minutter siden): Det har jeg (,og andre,vi har hatt møter på det.) Har du noen gang begynt å spare til pensjon? Jeg har tenkt på det, men ikke gjort det enda.
Stacy__ Skrevet 12. august #11864 Skrevet 12. august Har du noen gang reist på ferie til et helt nytt sted og mislikt det?
Zampa the Lion Skrevet 12. august #11865 Skrevet 12. august Stacy__ skrev (3 timer siden): Har du noen gang reist på ferie til et helt nytt sted og mislikt det? Ja, i barndommen var jeg på sommerferie i Trysil. Et av de mest populære feriestedene i Norge vinterstid. Men sommerstid...Fyttigrisen...
Hoppetaujenta Skrevet 15. august #11868 Skrevet 15. august Det har jeg. Har du noen gang priset deg lykkelig over at turistene har dratt og stillheten har kommet tilbake i nærområdet?
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #11870 Skrevet 16. august Aldri i virkeligheten. HDNG hatt din egen grønnsakshage som du stelte med suksess?
Zampa the Lion Skrevet 16. august #11871 Skrevet 16. august Aldri. Sånne ting er ikke min greie. Fikk du Meget i sløyd på ungdomsskolen?
Hoppetaujenta Skrevet 18. august #11872 Skrevet 18. august Gjorde nok ikke det. Jeg hatet å pusse med sandpapir på et reinhornbit for det stinket fælt av det. Har du noen gang sunget eller underholdt på avslutning på barneskolen?
Zampa the Lion Skrevet 18. august #11873 Skrevet 18. august (endret) Ja. Ikke alene. Men et år var jeg med og gikk polonese. Huttetu, snakker om å rippe opp i gamle sår... Har du noen gang prøvd strikkhopp? Edit: Ikke strikkhopp som man gjorde i skolegården, altså. Jeg mener det andre. Endret 18. august av Ramsay Street 2.0
Stacy__ Skrevet 18. august #11874 Skrevet 18. august Ramsay Street 2.0 skrev (3 timer siden): Ja. Ikke alene. Men et år var jeg med og gikk polonese. Huttetu, snakker om å rippe opp i gamle sår... Har du noen gang prøvd strikkhopp? Edit: Ikke strikkhopp som man gjorde i skolegården, altså. Jeg mener det andre. Det har jeg faktisk 😅 På bryllupsreisen vår av alle ting ☺️ Det har gøy der og da, men vil ikke gjøre det igjen 😬 Har blitt pysete med årene.
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #11876 Skrevet 21. august Aldri i verden. Ikke en gang i fantasien. Har du noen gang ønsket å gjøre noe helt extremt?
Zampa the Lion Skrevet 21. august #11877 Skrevet 21. august Det skal være sikkert og visst. Har du noen gang vært i Venezia?
Stacy__ Skrevet 21. august #11878 Skrevet 21. august Ramsay Street 2.0 skrev (5 timer siden): Det skal være sikkert og visst. Har du noen gang vært i Venezia? Foreløpig ikke Men definitivt på reise lista mi
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #11880 Skrevet 21. august Aldri Har du noen gang spist selvpillede reker i år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå