Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #11761 Skrevet 8. juli Jeg har nok tilfeldig blitt med andre til ukjente... Har du hatt stort party hjemme hos deg selv ala "Åpent hus?
Hydrium Skrevet 9. juli #11762 Skrevet 9. juli Nei absolutt ikke, hater rot og jeg tror ikke de hadde satt skoene utenfor Har du noen gang prøvd et ouija board/åndebrett? 1
Nietsoj Skrevet 11. juli #11764 Skrevet 11. juli Nei, det var det aldri. Har du noen gang erfart at god planlegging lønner seg?
fugl fønix Skrevet 11. juli #11765 Skrevet 11. juli (endret) Av og til, andre ganger helt bortkastet. Har du noen gang vært spontan? Endret 11. juli av fugl fønix
Nietsoj Skrevet 11. juli #11766 Skrevet 11. juli Bare når jeg får tenkt meg om Avoqado med C eller K?
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli #11768 Skrevet 11. juli Telttur hjemme hos meg selv går bra. Fot eller ryggmassasje nå`?
Nietsoj Skrevet 12. juli #11774 Skrevet 12. juli Nietsoj skrev (20 timer siden): Bare når jeg får tenkt meg om Avoqado med C eller K? fugl fønix skrev (20 timer siden): Med C Telttur eller storbyferie? Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Telttur hjemme hos meg selv går bra. Fot eller ryggmassasje nå`? fugl fønix skrev (13 timer siden): Fot Ostepop eller lakrisbåter? Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Lakris, takk. Dame eller herrefotball? fugl fønix skrev (13 timer siden): Herrefotball Vinn eller forsvinn? Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Vinn Tannstubber eller gebiss? fugl fønix skrev (13 timer siden): Det første (om jeg må velge.) eller? Beklager forvirringen folkens. Denne tråden er ikke enten eller. Har du noen gang fortsatt å svare i feil tråd fordi brukeren før deg har gjort det? 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli #11775 Skrevet 12. juli Det har jeg og helt menneskelig er det vil jeg si. Iver etter å bidra. Har du noen gang oppdaget skrivefeil langt tilbake i innlegg og reparert, selv om ingen har lagt merke til det? 1
Nietsoj Skrevet 12. juli #11776 Skrevet 12. juli Nei, ikke skrivefeil, men kanskje ordstillingsfeil. Forresten …. Ikke langt tilbake i tid. Har du noen gang tenkt at din livsførsel hadde passet bedre under et annet politisk styre?
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #11777 Skrevet 14. juli Det har jeg faktisk ikke. Har du noen gang ønsket å leve noen år som fast beboer i Goa og være hippie?
fugl fønix Skrevet 14. juli #11778 Skrevet 14. juli Aldri Har du noen gang tenkt at Canada skal delta i Eurovision neste år? 🇨🇦
Nietsoj Skrevet 15. juli #11779 Skrevet 15. juli Nei, hvorfor skal alle de andre landene være med? Har du noen gang tenkt at Norge burde være med i Afrikamesterskapet? 1
fugl fønix Skrevet 15. juli #11780 Skrevet 15. juli Det har jeg ikke. Har du noen gang tenkt på å ta utdannelse?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå