Gjest miaw Skrevet 21. mars #11661 Skrevet 21. mars Ikke den jobben jeg har nå, men en tidligere jobb, ja. Har du noengang flørtet med en kjendis?
Gjest FishyFace Skrevet 21. mars #11662 Skrevet 21. mars har ikke det. har du noen gang opprettet en helt ny artikkel på Wikipedia?
Nadya Skrevet 21. mars #11663 Skrevet 21. mars Ja, jeg har opprettet flere. Har du noen gang redigert noe på Wikipedia?
Gjest miaw Skrevet 21. mars #11664 Skrevet 21. mars Nadya skrev (43 minutter siden): Ja, jeg har opprettet flere. Har du noen gang redigert noe på Wikipedia? Nei aldri Har du noen gang tatt eller vurdert å ta plastikkirurgi?
fugl fønix Skrevet 22. mars #11665 Skrevet 22. mars Det har jeg aldri tenkt på engang, har ikke behovet for å gjøre det heller.😊 Har du noen gang hatt shoppingbonanza i garnbutikken ?
Nadya Skrevet 22. mars #11666 Skrevet 22. mars Hehe nei. Jeg har aldri fått til håndarbeid, men har i vinter lært meg å pjone, og for første gang pjonet et par votter. Jeg ble litt hektet på heklekroker og garntyper. Har du noen holdt skadelig informasjon hemmelig fra en nær venn? 1
Gjest miaw Skrevet 25. mars #11667 Skrevet 25. mars Ikke som jeg kan komme på. Har du noen gang tatt initiativ til å kline med noen du ikke kjenner?
Stacy__ Skrevet 25. mars #11668 Skrevet 25. mars miaw skrev (34 minutter siden): Ikke som jeg kan komme på. Har du noen gang tatt initiativ til å kline med noen du ikke kjenner? Nei
Stacy__ Skrevet 25. mars #11669 Skrevet 25. mars (endret) Har du noen gang vært hjemme alene under ett strømbrudd? Endret 25. mars av Stacy__
Gjest FishyFace Skrevet 25. mars #11670 Skrevet 25. mars ja, det har jeg. har du noen gang blitt skadd på grunn av fyrverkeri?
Gjest miaw Skrevet 25. mars #11671 Skrevet 25. mars Nei, holder meg unna sånt Hat du noen gang tatt feil men ikke innrømt det?
Strigiformes Skrevet 26. mars #11672 Skrevet 26. mars Det har skjedd Har du noen gang sagt noe du ikke mente?
Gjest Ramsay Street Skrevet 27. mars #11673 Skrevet 27. mars Ja, det har vi nok alle gjort. Har du noen gang snekret en fuglekasse?
Gjest FishyFace Skrevet 28. mars #11674 Skrevet 28. mars gjorde det på barneskolen. har du noen gang dyrket dine egne grønnsaker?
LilleMy_09 Skrevet 28. mars #11675 Skrevet 28. mars Ja, dyrker litt hvert år Har du noen gang deltatt i et reality-tv program?
tånegla Skrevet 28. mars #11676 Skrevet 28. mars Nei, men jeg har vært på TV i andre sammenhenger. HDNG kastet opp i offentligheten?
Strigiformes Skrevet 28. mars #11677 Skrevet 28. mars Ja på en buss 🫣 To ganger. HDNG sagt noe du ikke mente?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå