Gjest miaw Skrevet 21. mars #11661 Skrevet 21. mars Ikke den jobben jeg har nå, men en tidligere jobb, ja. Har du noengang flørtet med en kjendis?
Gjest FishyFace Skrevet 21. mars #11662 Skrevet 21. mars har ikke det. har du noen gang opprettet en helt ny artikkel på Wikipedia?
Nadya Skrevet 21. mars #11663 Skrevet 21. mars Ja, jeg har opprettet flere. Har du noen gang redigert noe på Wikipedia?
Gjest miaw Skrevet 21. mars #11664 Skrevet 21. mars Nadya skrev (43 minutter siden): Ja, jeg har opprettet flere. Har du noen gang redigert noe på Wikipedia? Nei aldri Har du noen gang tatt eller vurdert å ta plastikkirurgi?
Nadya Skrevet 22. mars #11666 Skrevet 22. mars Hehe nei. Jeg har aldri fått til håndarbeid, men har i vinter lært meg å pjone, og for første gang pjonet et par votter. Jeg ble litt hektet på heklekroker og garntyper. Har du noen holdt skadelig informasjon hemmelig fra en nær venn?
Gjest miaw Skrevet 25. mars #11667 Skrevet 25. mars Ikke som jeg kan komme på. Har du noen gang tatt initiativ til å kline med noen du ikke kjenner?
Stacy__ Skrevet 25. mars #11668 Skrevet 25. mars miaw skrev (34 minutter siden): Ikke som jeg kan komme på. Har du noen gang tatt initiativ til å kline med noen du ikke kjenner? Nei
Stacy__ Skrevet 25. mars #11669 Skrevet 25. mars (endret) Har du noen gang vært hjemme alene under ett strømbrudd? Endret 25. mars av Stacy__
Gjest FishyFace Skrevet 25. mars #11670 Skrevet 25. mars ja, det har jeg. har du noen gang blitt skadd på grunn av fyrverkeri?
Gjest miaw Skrevet 25. mars #11671 Skrevet 25. mars Nei, holder meg unna sånt Hat du noen gang tatt feil men ikke innrømt det?
Strigiformes Skrevet 26. mars #11672 Skrevet 26. mars Det har skjedd Har du noen gang sagt noe du ikke mente?
Gjest Ramsay Street Skrevet 27. mars #11673 Skrevet 27. mars Ja, det har vi nok alle gjort. Har du noen gang snekret en fuglekasse?
Gjest FishyFace Skrevet 28. mars #11674 Skrevet 28. mars gjorde det på barneskolen. har du noen gang dyrket dine egne grønnsaker?
LilleMy_09 Skrevet 28. mars #11675 Skrevet 28. mars Ja, dyrker litt hvert år Har du noen gang deltatt i et reality-tv program?
tånegla Skrevet 28. mars #11676 Skrevet 28. mars Nei, men jeg har vært på TV i andre sammenhenger. HDNG kastet opp i offentligheten?
Strigiformes Skrevet 28. mars #11677 Skrevet 28. mars Ja på en buss 🫣 To ganger. HDNG sagt noe du ikke mente?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå