Zampa the Lion Skrevet 22. august #11881 Skrevet 22. august Er ikke glad i reker, jeg. Har du noen gang spist hummer?
Hoppetaujenta Skrevet 22. august #11882 Skrevet 22. august Faktisk ikke - det holder med lukten når alt tilberedes. Har du noen gang blitt stoppet av fremmede utlendinger og klart å knote frem veivisning på språk du ikke kan?
Zampa the Lion Skrevet 23. august #11884 Skrevet 23. august (endret) Ikke hittil. Kanskje når jeg blir en gammel mann. Har du noen gang hatt en konto på Truth Social? Endret 23. august av Ramsay Street 2.0
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #11886 Skrevet 24. august Aldri. Har du noen gang kjent et menneske som gjerne ville melde seg inn på et slikt program?
Zampa the Lion Skrevet 24. august #11887 Skrevet 24. august Ikke i det hele tatt. Har du noen gang prøvd Magasuget i Sommarland?
Stacy__ Skrevet 24. august #11888 Skrevet 24. august Ramsay Street 2.0 skrev (7 minutter siden): Ikke i det hele tatt. Har du noen gang prøvd Magasuget i Sommarland? Jeg anser ikke hva det er, men sier nei for sikkerhets skyld. Jeg har nemlig vannskrekk 🙈
Hoppetaujenta Skrevet 24. august #11890 Skrevet 24. august Aldri. HDNG tenkt veldig på å bestille ferdigmat "på døren" men får ikke gjort det?
Stacy__ Skrevet 24. august #11891 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Aldri. HDNG tenkt veldig på å bestille ferdigmat "på døren" men får ikke gjort det? Det har jeg faktisk 😅 De er nesten ingen som leverer ferdigmat på døren her jeg bor 🥲
Zampa the Lion Skrevet 24. august #11893 Skrevet 24. august Stacy__ skrev (3 timer siden): Har du noen gang vært misfornøyd hårfargen din? Nei, ikke i det hele tatt.
Zampa the Lion Skrevet 24. august #11894 Skrevet 24. august (endret) Har du noen gang misunt andre fordi de har vært brunere? Endret 24. august av Ramsay Street 2.0
Stacy__ Skrevet 25. august #11895 Skrevet 25. august Ramsay Street 2.0 skrev (22 timer siden): Har du noen gang misunt andre fordi de har vært brunere? Nei
Stacy__ Skrevet 25. august #11896 Skrevet 25. august Har du noen gang på spist på en Michelin restaurant?
Zampa the Lion Skrevet 25. august #11897 Skrevet 25. august Stacy__ skrev (17 minutter siden): Har du noen gang på spist på en Michelin restaurant? Nei.
Zampa the Lion Skrevet 25. august #11898 Skrevet 25. august (endret) Har du noen gang begynt å le av et av de mange usanne åpningsinnleggene på KG som ser ut som det er tatt rett ut fra en episode av Neighbours eller Eastenders? Endret 25. august av Ramsay Street 2.0
Hoppetaujenta Skrevet 26. august #11899 Skrevet 26. august Nei. Har du noen gang tenkt at det går an å BÅDE svare på spørsmål OG spørre om noe nytt i samme innlegget? 1
Zampa the Lion Skrevet 26. august #11900 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei. Har du noen gang tenkt at det går an å BÅDE svare på spørsmål OG spørre om noe nytt i samme innlegget? Nei.😄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå