Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Ja, Daniel røyk ut av Farmen, det skulle bare mangle. Jeg synes homofili er galt, avskyelig og naturstridig. Vi mennesker er skapt til å formere oss. Kall meg gjerne for trangsynt, intolerant og det som verre er, det gjør meg ingenting. Jeg synes ærlig talt at han skulle holdt seg i skapet sitt. Forresten.....jeg bare tuller, det er ikke noe galt med å være homofil. Min far er homofil.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Han greide å overvinne seg selv såpass at han befruktet din mor, da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Spent på hvem som blir storbonde!

Lo forresten veldig godt når jeg så at frank har fått undertekst! :-)

Edit: skrivefeil

Samme her! :) Hehe! Men godt er det, er jo klin umulig å skjønne hva fyren sier! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe nytt med menn i 60-70 årene med barn, barnebarn osv som er homofile og som ikke har turt å komme ut av skapet før nå de senere årene når det har blitt mer akseptert.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde vite bedre du som er godt voksen.

Anonymous poster hash: b8622...688

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvinne? Det er mange menn som først i godt voksen alder har innsett at de er homofile. De som er 60 pluss vokste gjerne opp uten å vite at det var noe som "gikk an" i det hele tatt. Blomster-Finn, for eksempel:

http://www.kjendis.no/2011/12/21/kjendis/finn_schjoll/blomster-finn/jul/19498530/

Har to døtre fra tidligere ekteskap, og fire barnebarn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det blir jente som storbonde denne uken, aner meg at det blir Charlotte :fnise:

He he.... hvordan kan du tro det?? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe nytt med menn i 60-70 årene med barn, barnebarn osv som er homofile og som ikke har turt å komme ut av skapet før nå de senere årene når det har blitt mer akseptert.

Mange av dem ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir jente som storbonde denne uken, aner meg at det blir Charlotte :fnise:

Hadde vært så kult om det ikke hadde blitt Charlotte, sett trynet hennes da. Om han hadde valgt Frank til storbonde en uke til, hadde vært episk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Hadde vært så kult om det ikke hadde blitt Charlotte, sett trynet hennes da. Om han hadde valgt Frank til storbonde en uke til, hadde vært episk. Anonymous poster hash: fbe1e...900

Hvis han hadde valgt Frank som storbonde en uke til, skulle jeg likt å se annsiktsutrykket til flere enn Charlotte!

Blir sikker Charlotte som storbonde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for Frank jeg, han lager litt liv rundt seg.

De unge jentene er som vanlig veldig intetsigende og jeg klarer ikke skille hvem som er hvem av dem.

Han der 'dugnadfyren' hadde jeg irritert meg grenseløst over, han synes vare det er greit med samarbeid og dugnadsånd så lenge han selv får bestemme.

Han unge Stavangermannen har jeg ikke noe inntrykk av egentlig.

Anonymous poster hash: 89c32...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor barnslig og fnisete den nye storbonden er. "Den søteste grisen skal få leve"....

Anonymous poster hash: f49a2...5d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank er så kvinnehater.... Nesten, men bare nesten at jeg blir provosert. Jeg skal ikke la TV2 vinne!!!

Anonymous poster hash: de5ea...dc9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frank er så kvinnehater.... Nesten, men bare nesten at jeg blir provosert. Jeg skal ikke la TV2 vinne!!!

Anonymous poster hash: de5ea...dc9

Han er et problem-menneske....en sånn type som kommer på kant med alt og alle og ikke kan innrette seg. Hvis han vinner kommer han til å bli den minst likte Farmen-vinneren i historien.

Anonymous poster hash: f49a2...5d4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank er en nisse. Hverken mer eller mindre. Gjemmer seg bak en uforståelig dialekt og morsomheter, men er en skikkelig lat grinebiter.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Frank er som en skjør liten fugleunge". Dagens beste sitat!

Jeg og samboeren vurderer forresten å lage en drikkelek til farmen. En shot hver gang Finn sier ordet dugnad.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn har rett i at Frank egentlig bare er en guttunge. En umoden tosk etter min mening. Hadde det ikke vært for Finn hadde de ikke klart verken dette eller det forrige ukesoppdraget. Jeg liker Finn jeg! :) Kanskje irriterende for noen ja, men han mener i alle fall godt. Det er ikke mye vondt i den karen der. Jobber og står på gjør han og, i motsetning til Fugleungefrank som bare tenker på seg selv.

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren vurderer forresten å lage en drikkelek til farmen. En shot hver gang Finn sier ordet dugnad.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn og Magnhild er favorittene mine så langt. Arbeidsomme, ærlige og redelige. Og så heier jeg jo alltid på de søteste jentene, av en eller annen merkelig grunn. :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...