Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daniel har i hvert fall gjort det klart for hele Norge at man må forvente at alt man sier til ham blir formidlet videre.

Tenkt situasjon:

Man er kollega med Daniel på en arbeidsplass. Man sier til Daniel på tomannshånd at "jeg synes sjefen er litt teit". Daniel springer inn til sjefen og ber om en samtale på tomannshånd, og forteller at "xxx sa til meg at vedkommende synes du er teit". Ved neste lønnssamtale får man beskjed om at "nei, det blir ikke noe lønnstillegg til deg, for en jeg stoler på her har sagt at du har sagt at jeg er teit".

Daniel får solid lønnstillegg og sier høyt: "Den gode vant og den onde tapte!", og mener det moralsk sett var riktig at han fikk lønnstillegg og ikke personen som fortalte ham at sjefen er litt teit.



Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teksting får dere ved å trykke på undertekst-knappen på fjernkontrollen, eller tekst-tv side 222.

Anonymous poster hash: e97ab...861

Jeg så dette først nå. Hjertelig takk skal du ha. Jeg har nesten ikke forstått et ord av hva folk sier, spesielt ikke når flere snakker samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det ukens storbonde egentlig??

Nesten så jeg lurer på om det er skuespill fra hans side. Han kan vel ikke være slik på ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg lurer på om det er skuespill fra hans side. Han kan vel ikke være slik på ekte?

Det skal du ikke se bortifra. Det var vel ingen trodde Farmen-Andreas ifjor, tror jeg det var, var sånn som det viste seg, heller.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel storbonden er ikke a4 type i allefall.

Hvem er storbonde nå?

Anonymous poster hash: 86c52...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han med langt hår og langt skjegg, som skal si han er massør og dermed får han kose seg med damene sier han.. :)

Aha... Spesiell type!

Anonymous poster hash: 86c52...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Storbonden valgte nok to kvinner som medhjelpere fordi han vil ha to personlige hushjelper som helst skal bo på kjøkkenet og vaske boxerne hans hver kveld.

Synes det er merkelig at han klager over at forrige storbonde gikk rundt og hjalp og ga råd til de andre deltakerne, når han selv lurte seg unna både det ene og det andre, som f. eks at han var allergisk mot bier(forrige uke) og at han ikke kunne å smi(i går).

Han gidder heller ikke jobbe noe særlig med mindre han får en gulerot, da han fikk høre at hvis de fikk i stand værhanen til festen og de skulle få øl og spekemat som belønning, ja da fikk han bein å gå på.

Håper han ikke får kniven og penger til markedet, selv om det går ut over de andre deltakerne, så må de nok offre det.

Vet ikke om dere husker det, men han Dag Egil fra forrige sesong var en artig skrue, spesielt da han skulle fange inn de grisungene som var utrolig komisk å se på. Fant ikke videoen til den, men fant en annen nesten like morsom en da han hadde kjøpt ei ku på markedet og skulle ha ho med hjem:

https://www.youtube.com/watch?v=vORyNVh2tUg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den nye storbonden lager ris til egen ræv med oppførselen sin.Håper han ikke får noe finalekniv etter denne uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gårsdagens episode i opptak. Daniels beste følelse gjennom livet var da han slo Bjørn i "tvekamp". Går meg på nervene, den fyren! Håper han blir lenge :)



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt valg av Frænnge, men synd om Daniel ryker, for selv om han er irriterende så er det gøy å se på.



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daniel skal fortelle noe. Han liker Charlotte veldig godt, men det er et men.. Hva kan det være?

Han er homofil? Har kjæreste? Er aseksuell?



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel skal fortelle noe. Han liker Charlotte veldig godt, men det er et men.. Hva kan det være?

Han er homofil? Har kjæreste? Er aseksuell?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Kristen?

Anonymous poster hash: 056a5...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kristen ja. Da kan han vel ikke ha noe forhold før de er gift eller noe sånt.

Eller så er han homofil (han slår litt ut på gaydaren, noe mange kristne menn gjør).



Anonymous poster hash: 1000f...b21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristen?

Anonymous poster hash: 056a5...617

Ja! Og så sier han at de dessverre ikke kan ligge med hverandre før ekteskapet?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel skal fortelle noe. Han liker Charlotte veldig godt, men det er et men.. Hva kan det være?

Han er homofil? Har kjæreste? Er aseksuell?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Litt komisk at han skal fortelle henne noe som han synes det er litt vanskelig å fortelle om, siden det er ganske personlig, eller hva han nå sa, og så sier han det antagelig vis til hele Norge på tv samtidig.. Jaja. Er man pr-kåt så er man pr-kåt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Han er kristen ja. Da kan han vel ikke ha noe forhold før de er gift eller noe sånt.

Eller så er han homofil (han slår litt ut på gaydaren, noe mange kristne menn gjør).

Anonymous poster hash: 1000f...b21

Hva mener du med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Han er kristen ja. Da kan han vel ikke ha noe forhold før de er gift eller noe sånt.

Eller så er han homofil (han slår litt ut på gaydaren, noe mange kristne menn gjør).

Anonymous poster hash: 1000f...b21

Hæ? Hvor har du hørt det? Kristne kan ha forhold jo, for en latterlig påstand. Til og med Jehovas vitnere(som noen her synes er veldig strenge) kan ha kjæresteforhold.

En annen rar påstand er at kristne menn slår ut på homseradaren? Hva mener du med det egentlig? Noen veldig merkelige antakelser du kommer med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...