Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker han som er storbonde, jeg! Syns han virker som en sympatisk og ikke minst rettferdig fyr. At han går rundt og sjekker hvordan folk ligger an i forhold til tidsskjema og om ting er riktig gjort, er vel ikke så rart? Det er jo tross alt han som har ansvaret for at ting skal bli ferdig innen uka er omme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det bare var nå første uka det skulle starte så seint, uten at jeg er sikker. Har du ikke mulighet til å ta det opp da?

Joda, men jeg vet jo med meg selv at da kommer jeg til å komme ut av det temmelig kjapt :-P men det gikk fint i går, så jeg holder vel ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker han som er storbonde, jeg! Syns han virker som en sympatisk og ikke minst rettferdig fyr. At han går rundt og sjekker hvordan folk ligger an i forhold til tidsskjema og om ting er riktig gjort, er vel ikke så rart? Det er jo tross alt han som har ansvaret for at ting skal bli ferdig innen uka er omme.

Likte han veldig godt jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer at Bjørn Egil er på god kveld Norge nå, men farmeninnspillingen pågår vell forsatt,så da ryker han vell ut av farmen på søndag mest sannsynlig.

Anonymous poster hash: 65a42...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer at Bjørn Egil er på god kveld Norge nå, men farmeninnspillingen pågår vell forsatt,så da ryker han vell ut av farmen på søndag mest sannsynlig.

Anonymous poster hash: 65a42...54e

Tja, TV2 har fått kritikk for å alltid ha innslag på God Kveld Norge med den som ryker dagen etter, så dette er jo et tegn på at han klarer seg.

http://m.side2.no/1665712.html

http://www.seher.no/annet/tv-2-avviser-«farmen»-tabbe-49273

Men kanskje TV2.NO ennå ikke har lært?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de bare kuer som føder sjuke kalver på farmen? Synes de bør tilkalle noen med det samme. Er faen ikke underholdning. Helvete altså!

Synes jeg også. Det er jo ikke forsvarlig at helt uerfarne folk skal ta seg av en slik fødsel uten at noen kommer og sjekker at alt er bra etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 slo altså til med "innslag på God Kveld Norge med den som ryker hver uke".



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Daniel, høy på seg selv, mener han er "den gode" og Bjørn "den onde". Utrolig. Bjørn var utrolig grei med Daniel der på hytta. En kjernekar. Daniel derimot framstår på en særdeles uheldig måte, sladrehanken som mener han er den moralske. Ganske utrolig.



Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalv som ikke tar til seg næring? What else is new på Farmen?



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalv som ikke tar til seg næring? What else is new på Farmen?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Nettopp. De bare MÅ ha en drektig kvige der, slik at byfolk kan leke jordmødre. Det irriterer meg så vanvittig at jeg dropper resten av farmen. En ting er at de leker bønder, men å leke med liv på den måten er helt forkastelig! Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan det jo hende de har folk i bakhånd som ser an kalven da. Og to av deltakerne er jo faktisk bønder, så...

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Syns alltid det er syke kalver på farmen jeg. Trist å se. :( De burde heist det røde flagget med en gang de oppdaget at den ikke tok til seg næring.

Synd sladrehanken vant ja selv om han er litt kjekk, hihi. Men skulle ønske Bjørn vant tvekampen likevel. Tøft at han er så redd frosk og avføring og likevel meldte seg på farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Provoserende med han der sladre-Daniel, men var vel åpenbart at Bjørn syntes det var helt greit å ryke ut.



Anonymous poster hash: fbe1e...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...