Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om farmen-innspillingen forsatt pågår eller om farmen er ferdig innspilt?

Så nettopp dødsannonsen til en slektning av en av farmen-deltagerne i avisa, og ble litt nysgjerrig på om det forsatt er en mulighet for at denne personen er på farmen mens begravelsen er.

Innspillingen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fanget opp noen homovibber fra han de gangene jeg har møtt ham.

Anonymous poster hash: 3597b...0dc

Man må ikke sende ut "vibber" for å ha en seksuell legning. Tviler på at jeg sender ut "hetero-vibber".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

:sjokk: og jeg som fikk inntrykk av at de var så søte og forelska!! :cry3:

Edit: forøvrig ganske teit å avsløre det før kveldens episode. Så frem til at han skulle fortelle det selv!

Endret av RompeRusk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet helt å se på Farmen. Det er så utrolig forutsigbart og redigert skuespill at det ikke lenger er spennende å følge med.

Anonymous poster hash: 86c52...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: og jeg som fikk inntrykk av at de var så søte og forelska!! :cry3:

Edit: forøvrig ganske teit å avsløre det før kveldens episode. Så frem til at han skulle fortelle det selv!

Samme her. Den artikkelen burde ikke kommet ut før etter episoden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De holdt ihvertfall fortsatt på for ett par uker siden. Snakket med en nær slektning til en av deltakerne og da var vedkommende fortsatt på Farmen ihvetfall.

Ser forøvrig ut som om dem som kjenner Daniel SÅ godt og vet han ikke er homofil tok litt feil ;)

http://m.kjendis.no/2014/10/05/kjendis/farmen/tv_2/reality-tv/reality/35589920/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi flere sider ja- ser nå at noen andre hadde limt inn linken før meg. Var litt overrasket over at jeg var først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: og jeg som fikk inntrykk av at de var så søte og forelska!! :cry3:

Edit: forøvrig ganske teit å avsløre det før kveldens episode. Så frem til at han skulle fortelle det selv!

Tv2 får flere seere av slikt vettu. Folk vil benke seg foran skjermen for å se Chsrlottes reaksjon osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Tv2 får flere seere av slikt vettu. Folk vil benke seg foran skjermen for å se Chsrlottes reaksjon osv.

For min del har det helt motsatt effekt.tv2 har jo bygd opp dette helt siden onsdag, og seerne visste jo at Daniel skulle fortelle noe som kom til å forandre relasjonen mellom Daniel og Charlotte.

For min del kan de like gjerne avsløre hvem som blir annenkjempe også på forhånd, er jo ikke gøy å se på farmen når du vet hva som skjer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det helt motsatt effekt.tv2 har jo bygd opp dette helt siden onsdag, og seerne visste jo at Daniel skulle fortelle noe som kom til å forandre relasjonen mellom Daniel og Charlotte.

For min del kan de like gjerne avsløre hvem som blir annenkjempe også på forhånd, er jo ikke gøy å se på farmen når du vet hva som skjer

Samme her. Jeg tar opp de fleste episodene da det ikke alltid passer å se de når det går, og da blir jeg plutselig spoilet av reklamene. Det er jo ulempen med å ta opp og se senere, men poenget er at det ikke er så særlig gøy å følge med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor det ødelegger så mye at de avslører det på forhånd. Jeg gleder meg bare enda mer til å se dagens episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor det ødelegger så mye at de avslører det på forhånd. Jeg gleder meg bare enda mer til å se dagens episode.

Nettopp = de trekker flere seere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Visste jeg det ikke. Det var det første jeg tenkte når jeg så klippet om at han skulle fortelle Charlotte hemmeligheten sin. Lurer på hvordan hun reagerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er dårlig gjort av Daniel å lage sånne forhåpninger for Charlotte.



Anonymous poster hash: 39b87...f8e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dårlig gjort av Daniel å lage sånne forhåpninger for Charlotte.

Anonymous poster hash: 39b87...f8e

Hun sa jo at hun hadde mistenkt at han var homofil. I tillegg har han jo prøvd å overbevise seg selv om at det ikke stemte. Ser ikke hva han har gjort galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg holdt på å le meg ihjel da storbonden var på markedet sammen med de to jentene som er hjelperne hans. Da han sto ved den ene bode og sa at han skulle kjøpe en øl mens de to jentene skulle få litt godteri. Nesten som om han behandlet de to jentene som barn som var ute på byen med faren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...