Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller syns flere at det er kjedelige og en del anonyme deltakere i år? Jeg syns ikke det er like gøy å se på i år. Er ikke farlig å gå glipp av noen episoder liksom..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Det pluss at hun er veldig konfliktsky gjør henne til en dårlig leder.. Vegret seg til og med til å vekke de andre.

Ja! "Det var ikke meningen å vekke dere altså!" -rett etter hun har sakt at de må stå opp.. Dobbeltmoral hele veien synes jeg :P

Anonymous poster hash: 89c32...609

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! "Det var ikke meningen å vekke dere altså!" -rett etter hun har sakt at de må stå opp.. Dobbeltmoral hele veien synes jeg :P

Anonymous poster hash: 89c32...609

Det som var veldig synd med at hun ble valgt som storbonde var at hun ikke akkurat motbeviste Frank om at kvinner ikke takler rollen som storbonde. Hun hadde problemer med å ta selvstendige valg, var styrt av følelser etc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ganske slemt av Daniel å gjøre Charlotte til storbonde, han skulle gitt Frank en ny uke som jeg sa. Litt av en bjørnetjeneste fra Daniel til Charlotte.



Anonymous poster hash: fbe1e...900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufint gjort, Sol er da ingen fare ved en eventuell finale? Hun må jo ta de sterke mennene ut først. De som kan veldig mye både fysisk og psykisk.



Anonymous poster hash: 48295...f1c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart valg av Charlotte. Hun burde valgt en av de sterkere jentene, så kunne heller en av de valgt Sol som andrekjempe dersom "alle" ville ha henne ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller syns flere at det er kjedelige og en del anonyme deltakere i år? Jeg syns ikke det er like gøy å se på i år. Er ikke farlig å gå glipp av noen episoder liksom..

Kjedelig at paddefobi- mannen røk først iallefall.

Syns igrunn alltid det er dølle deltagere på Farmen.

Anonymous poster hash: e60d8...235

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at paddefobi- mannen røk først iallefall.

Syns igrunn alltid det er dølle deltagere på Farmen.

Anonymous poster hash: e60d8...235

Ja, han var jo så god underholdning :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel utfordrere snart. Har noen utfordrere noengang vunnet farmen?



Anonymous poster hash: 48295...f1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser på en ting: I se & hør denne uken står det om inntrengere på Farmen, og at en av deltakerne har tatt bilde av en snusboks de fikk. Litt senere står det at se & hør har fått en melding fra en av deltakerne mens de enda var på gården, noe om vaktholdet. Har de tilgang til mobiltelefoner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel utfordrere snart. Har noen utfordrere noengang vunnet farmen?

Anonymous poster hash: 48295...f1c

De kommer nok snart. Nei, ingen utfordrer har vunnet Farmen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kommer nok snart. Nei, ingen utfordrer har vunnet Farmen enda.

Og for deltakerne så kommer nok utfordrerne som lyn fra klar himmel, som vanlig.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for deltakerne så kommer nok utfordrerne som lyn fra klar himmel, som vanlig.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Tror litt av grunnen til at deltakerne blir overrasket hvert år er fordi de GLEMMER det, rett og slett. De er jo bare de (+ kameracrew) i mange uker, avskåret fra resten av verden. Tror rett og slett de ikke tenker på det, og at utfordrerne kommer dramatisk inn, og at de blir tatt litt på sengen av det.

For å være ærlig, om jeg hadde deltatt så hadde jeg hatt nok annet å tenke på der inne enn når det dramaturgisk passer at det kommer inn noen utfordrere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at de glemmer at det vil komme utfordrere. Det er nok heller kamerafolkene eller klipperne som unnlater å ta med "utfordrer-prat" i sendingene såpass tidlig i serien. Når utfordrerne snart skal inn så vil vi nok få høre at deltakerne snakker om utfordrerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje årets Farmen-romanse er mellom Frank og Sol? :fnise:

De så litt intime ut i mangel på et bedre ord. Satt veldig nærme og han hadde hånden på låret hennes nærmest hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Frank var ubehagelig close med Sol nå? Får litt creep-alert av han.



Anonymous poster hash: 65734...fc6
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Frank var ubehagelig close med Sol nå? Får litt creep-alert av han.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

Tenkte akkurat det samme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller syns flere at det er kjedelige og en del anonyme deltakere i år? Jeg syns ikke det er like gøy å se på i år. Er ikke farlig å gå glipp av noen episoder liksom..

Kanskje du er i ferd med å bli lei konseptet? Syns forøvrig deltakerne i fjor også var ganske kjedelige. Året før hadde vi jo Andreas, og han var det jo underholdning i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...