Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes jeg også. Det er jo ikke forsvarlig at helt uerfarne folk skal ta seg av en slik fødsel uten at noen kommer og sjekker at alt er bra etterpå.

Det kan hende det blir gjort. Etter at innspillingen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du likt at andre så på deg som homofil kanskje? Kanskje kvinner/menn(vet ikke hva du er) unnlot å inngå forhold med deg fordi de antok du er homfil?

Spar meg. Denne tråden handler om farmen. Ikke hvem som er imot homoer eller ikke. Slutt å kuppe tråden.

Endret av OPIgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om farmen-innspillingen forsatt pågår eller om farmen er ferdig innspilt?

Så nettopp dødsannonsen til en slektning av en av farmen-deltagerne i avisa, og ble litt nysgjerrig på om det forsatt er en mulighet for at denne personen er på farmen mens begravelsen er.

Innspillingene foregår fremdeles. Når vi som seere har kommet halvveis, er det finale. Har jeg forstått da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Spar meg. Denne tråden handler om farmen. Ikke hvem som er imot homoer eller ikke. Slutt å kuppe tråden.

Som om jeg var den eneste som snakket om det. Du kan ta den frekke tonen din et annet sted, jeg var ferdig med det jeg hadde å si, så nå er det du som drar det opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes Charlotte er provoserende?

Hun tror hun er så søt og snill, men egebtlig er jo hun en av de som skaper mest drama der inne... helt greit det altså, men ha hvertfall selvinnsikt nok til å innrøme det!

Har fortsatt null inntrykk av stavangerfyren... de viser han jo ingenting!

Anonymous poster hash: 89c32...609

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg var den eneste som snakket om det. Du kan ta den frekke tonen din et annet sted, jeg var ferdig med det jeg hadde å si, så nå er det du som drar det opp igjen.

Er det mulig å bli så hårsår?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes Charlotte er provoserende?

Hun tror hun er så søt og snill, men egebtlig er jo hun en av de som skaper mest drama der inne... helt greit det altså, men ha hvertfall selvinnsikt nok til å innrøme det!

Har fortsatt null inntrykk av stavangerfyren... de viser han jo ingenting!

Anonymous poster hash: 89c32...609

100% enig med deg!

Anonymous poster hash: e6550...b1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Er det mulig å bli så hårsår?

Haha, hårsår faktisk. Nei, ble ikke det, men kunne ikke la kommentaren din stå uimotsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt null inntrykk av stavangerfyren... de viser han jo ingenting!

Anonymous poster hash: 89c32...609

Stavangerfyr? Er det med noen fra Stavanger der? Har sett alle episodene men ikke fått med meg en slik person.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangerfyr? Er det med noen fra Stavanger der? Har sett alle episodene men ikke fått med meg en slik person.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Tror faktisk jeg aldri har sett et intervju med han under Farmen. Har vel knapt sett noe særlig av han i det hele tatt. Det er han som deler seng med Olav og er "kona" hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangerfyr? Er det med noen fra Stavanger der? Har sett alle episodene men ikke fått med meg en slik person.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Det er vel Ørjan han heter? Han er mye med Olav. Har nesten ikke sett noe til han i det hele tatt, så er ikke rart folk ikke har fått med seg hvem han er.

Endret av Jacinta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med hun rødhåra, synske dama, hun har vi heller ikke sett mye til.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med hun rødhåra, synske dama, hun har vi heller ikke sett mye til.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

Nei ikke hun heller.. men har liksom fått med meg hvem hun er siden hun er litt karismatisk, men hun får lite TV tid..

Anonymous poster hash: 89c32...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det er noen skaplesber på Farmen jeg, det hadde vært litt stilig!



Anonymous poster hash: 0a489...9ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke hun heller.. men har liksom fått med meg hvem hun er siden hun er litt karismatisk, men hun får lite TV tid..

Anonymous poster hash: 89c32...609

Har bare fått med meg hvem hun er siden jeg har sett det på tv2.no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt moro (og fortjent) om Charlotte nominerte Sol som førstekjempe, men Charlotte er jo så konfliktsky og uautoritær at jeg blir oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er fra Jæren og snakker jærsk :) Frank altså.



Anonymous poster hash: 48295...f1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt moro (og fortjent) om Charlotte nominerte Sol som førstekjempe, men Charlotte er jo så konfliktsky og uautoritær at jeg blir oppgitt.

Tja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte må være tidenes dårligste leder og storbonde. Går rundt og hører med alle andre hvem som bør velges. Stoler blindt på hva alle sier. Ender opp med å velge bestevenninnen, etter massivt press fra andre. Svak jente.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte må være tidenes dårligste leder og storbonde. Går rundt og hører med alle andre hvem som bør velges. Stoler blindt på hva alle sier. Ender opp med å velge bestevenninnen, etter massivt press fra andre. Svak jente.

Enig. Det pluss at hun er veldig konfliktsky gjør henne til en dårlig leder.. Vegret seg til og med til å vekke de andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...