Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er sikkert homo. Gleder meg til å se fjeset til Charlotte når han sier det. :P Og når det et sagt, ikke noe galt i å være homo.

Det var det første jeg tenkte også, da jeg hørte at han hadde en hemmelighet. Han er jo litt sånn "femisøt" på en måte.... ikke noe galt i det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må det være veldig nylig....

Tror de var ferdige for noen dager siden, forrige uke var nok siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Det er sikkert Daniel som ryker.. Gjør egentlig ikke så mye. Kunne vært artig å få se litt mer av de andre deltakerne også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at Daniel har skrevet om "hemmeligheten" sin i søknaden, og ble plukket ut til å være blant deltakerne siden tv2 innså at dette kunne bli god tv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at Daniel har skrevet om "hemmeligheten" sin i søknaden, og ble plukket ut til å være blant deltakerne siden tv2 innså at dette kunne bli god tv?

Helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at Daniel har skrevet om "hemmeligheten" sin i søknaden, og ble plukket ut til å være blant deltakerne siden tv2 innså at dette kunne bli god tv?

Ja akkurat det sa jeg til samboeren min i dag! At dette er godt planlgt av TV2 :).

Bra det er flere enn meg som har tenkt den tanken :).

Anonymous poster hash: 86c52...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om han har fortalt det til venner i mellomtiden, eller om de også fikk vite det av VG i går/TV2 i dag..

Tror at Daniel ryker ut, er isåfall spent på hvem som blir storbonde... Charlotte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat det sa jeg til samboeren min i dag! At dette er godt planlgt av TV2 :).

Bra det er flere enn meg som har tenkt den tanken :).

Anonymous poster hash: 86c52...228

Ikke så vanskelig å regne ut dette. Det er ikke reint sjeldent at det er med en skaphomse i reality-TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at det er flere som har visst om det. Han hadde jo fortalt det til familien sin for lenge siden og de har jo støttet ham.

Anonymous poster hash: 86c52...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SånnCirka

Spent på hvem som blir storbonde!

Lo forresten veldig godt når jeg så at frank har fått undertekst! :-)

Edit: skrivefeil

Endret av SånnCirka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de lov til å ha med sminke inn på farmen? Synes Sol ser så utrolig sminket ut, i forhold til resten av jentene.

Det er ikke lov, nei. Hun har farget øyenbrynene og satt på vippeextensions før hun dro på gården.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om Frank blir first fighter/giant kommende uke..

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 fortsetter å avsløre hvem som taper. Et gigantisk fokus på Daniel hele helga. Som om de hadde kjørt så hardt på om han hadde blitt værende.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Daniel røyk ut av Farmen, det skulle bare mangle. Jeg synes homofili er galt, avskyelig og naturstridig. Vi mennesker er skapt til å formere oss. Kall meg gjerne for trangsynt, intolerant og det som verre er, det gjør meg ingenting. Jeg synes ærlig talt at han skulle holdt seg i skapet sitt. Forresten.....jeg bare tuller, det er ikke noe galt med å være homofil. Min far er homofil.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...