Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Hehe, jeg la også merke til at de glemte å tekste Frank igår. :fnise: Selv om jeg holdt med Finn hele tiden var det ikke snakk om å boikotte finalen for min del. Skjønner ikke helt vitsen med det. Glad det var Magnhild som vant selv om jeg gjerne skulle sett Finn og Olav i finalen og at Finn vant. Jeg trodde også 5+2 var 3 i bakvendtland. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jo til å prøve å bli likt og det er akkurat det finn har prøvd på men du likte han ikke O:

Så lenge du ikke er en selvgod bedreviter, så tror jeg ikke det er noen fare :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig må Prøysen ha vært rusa da han skrev "I bakvendtland".

5+2 blir jo ikke 9 bakvendt. 5+2=3 er et langt bedre svar, Olav hadde rett, Prøysen feil.

Eller strengt tatt tok begge feil, for 5+2 bakvendt blir vel egentlig minus 7. Man setter hele regnestykket inn i en parantes, med minustegn foran (-5+2) = - 7, det blir bakvendt, det!

Flere som la merke til at TV2 glemte å tekste Frank i går, forresten?

Lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke er en selvgod bedreviter, så tror jeg ikke det er noen fare :laugh:

Skal ikke se bort i fra at jeg hadde nevnt kvinneguiden der inne, det finnes vell ingen forumer hvor farmen diskuteres så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Jacklost

Det var jo en på 55 år i farmen i år (Finn Olav) Men om du ikke har helse til det så skjønner jeg :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...